Blondie

Kryds fingre for mig i morgen

37 indlæg i dette emne

DEt er jeg rigtig ked af at læse :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Jeg håber du snart får lagt nye æg op og at det lykkes næste gang.

Nu tænkte jeg lige er det HELT sikkert det er alle æg, der er gået til? Det kan jo være det "kun" er et

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jeg rigtig ked af at høre. Jeg er i gang med samme behandlingsforløb som dig, og jeg kan kun sige, at jeg forstår... Hvilket du sikkert ikke kan bruge til så meget, men alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DEt er jeg rigtig ked af at læse :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Jeg håber du snart får lagt nye æg op og at det lykkes næste gang.

Nu tænkte jeg lige er det HELT sikkert det er alle æg, der er gået til? Det kan jo være det "kun" er et

Hej AK :biglove

Tak, det er sødt af dig. En menstruation betyder at alle tre æg er ude, så der er ingen håb for denne gang.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg rigtig ked af at høre. Jeg er i gang med samme behandlingsforløb som dig, og jeg kan kun sige, at jeg forstår... Hvilket du sikkert ikke kan bruge til så meget, men alligevel.

Tak Mistel :biglove

Jeg er sikker på at du forstår. Jeg skal til at starte forfra igen og regner med at starte med p-piller i dag (for at de kan styre min cyklus)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender en masse :kram :kram :kram

Det er bare så hårdt - hver eneste gang, at realiteten rammer en, og man indser at dette forsøg alligevel ikke bliver til noget.

Håber at det lykkedes for jer næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej hvor er jeg ked af det :kram2

Jeg ved bestemt også hvor hårdt det er - og lige nu er du nok så langt nede som du kan være. Min eneste trøst er at det bliver bedre igen, når du lige får din menstruation lidt på afstand igen.

Tænker på dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre klem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej AK :biglove

Tak, det er sødt af dig. En menstruation betyder at alle tre æg er ude, så der er ingen håb for denne gang.

:kram

Det var så ikke det jeg hørte, da jeg var i behandling. Der fik jeg af vide, at hvis man fik lagt flere æg op og det ene smuttede, kunne der komme en menstruation, da det døde foster + moderkage skulle ud.

Hvad så næste gang, ønsker du så også at få lagt 3 æg op? Jeg er selv glad for jeg kun fik lagt det ene æg op, da der altid er bedre odds for det bliver siddende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SUK... :huug

Det hele er tabt og jeg har fået menstruation.

Hvordan kan det ske - jeg fatter det ikke.

Hvorfor skal vi kæmpe så hårdt med at få børn når det er så naturligt og nemt for andre?

Jeg er sgu ikke syg – jeg er sund og rask!!

Hvorfor skal jeg så sygeliggøres?

:angry

STORT :kram til dig.

Ved lige nøjagtig hvordan du har det for sidder i samme situation som dig. Jeg begyndte at bløde i sidste uge efter et ICSI forsøg. Synes også det hele er pisse uretfærdigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er jeg ked af at høre :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre!!!

Store krammer fra mig :kram2 :kram :kram2 :kram :kram2

Og held og lykke til næste forsøg :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Blondie..

Det er SÅ længe siden jeg sidst har været herinde, men synes lige jeg vil give dig et :kram

Det er nemlig bare forbandet hårdt når det ikke lykkedes.. Har selv været turen igennem og fik lagt 2 fine æg der oven i købet havde delt sig i 8 begge to, men blev heller ikke gravid :( Jeg synes også lægerne siger det så let, at det nok skal lykkedes denne gang osv osv og det gør bare skuffelsen meget mere hård..

Jeg håber snart du står med en fin positiv test i hånden, det fortjener i om nogle :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER