Guest

TERMINSLISTE

80 indlæg i dette emne

Puha efter det MichelleIP fortalte bliver jeg helt bekymret igen :( i mandags havde jeg meget lidt brunligt udflåd og havde fat i lægen som udfra hvad jeg beskrev ikke mente der var grund til bekymring. Medmindre jeg fik blødning eller smerter. Jeg har ikke haft blødning men har haft ligamentsmerter og nu tænker jeg om der alligevel er noget galt når jeg har haft disse niv og jag rundt omkring i underlivet hele ugen...årh hvorfor skal det være sådan...

Hvis du er bekymret så synes jeg du skal ringe til en læge med det samme og snakke med dem. Det er ikke rart at rende rundt med især ikke nu op til en weekend. Håber alt er som det skal være :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du er bekymret så synes jeg du skal ringe til en læge med det samme og snakke med dem. Det er ikke rart at rende rundt med især ikke nu op til en weekend. Håber alt er som det skal være :kram

Det håber jeg også. Jeg ringede til lægevagten i går, som ikke mente der var grund til bekymring, men han syntes jeg skulle blive undersøgt af min egen læge på mandag. Det vil jeg gøre, for det vil være rarest at nogen lige kigger på det og forhåbentlig kan berolige mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha efter det MichelleIP fortalte bliver jeg helt bekymret igen :( i mandags havde jeg meget lidt brunligt udflåd og havde fat i lægen som udfra hvad jeg beskrev ikke mente der var grund til bekymring. Medmindre jeg fik blødning eller smerter. Jeg har ikke haft blødning men har haft ligamentsmerter og nu tænker jeg om der alligevel er noget galt når jeg har haft disse niv og jag rundt omkring i underlivet hele ugen...årh hvorfor skal det være sådan...

Gå ned til din læge og få en henvisning til en scanning hos dit hospital :)

Jeg havde også kun meget lidt brunlig udflåd (ét enkelt lille trusse-bind). Lidt fredag aften, hvor jeg kontaktede vagtlægen som sagde at jeg skulle tage den med ro og ikke tage kontakt igen medmindre jeg blødte frisk blod og havde ve-agtige smerter (og hvordan føles de, tænkte jeg, da jeg ikke har født før). Da jeg kun havde sådan lidt ondt en gang imellem (hvilket jeg troede var ligamentsmerter) og der ikke skete noget derefter, troede jeg det var gået over og ingenting var. Fik det så igen tirsdag (4 dage efter), også kun lidt, men kunne mærke at det kom og havde lidt mere ondt i maven, da det skete.

Ringede derfor til lægen for at være på den sikre side, og hun gav mig en akut tid samme dag hvor jeg fik en gynækologisk undersøgelse. Hun gav mig en henvisning til hospitalets gynækologiske afdeling, hvor jeg samme aften fik lavet en gynækologisk undersøgelse og efterfølgende scanning.

Der sagde lægen at han kunne mærke at min livmoder var ret lille (jeg synes også at min mave var ret flad af 12+1). Ved scanningen konstaterede han at fosteret var gået til grunde :( Han spurgte også til de bivirkninger jeg havde haft under graviditeten. Jeg havde kun haft kvalme i starten af januar og intet derefter, hvilket passede med at fosteret var gået til grunde der.

Håber min lidt mere detaljerede historie kan hjælpe med at skabe lidt tryghed for dig og håber alt det bedste for dig!

Jeg prøver nu at se frem og på de positive ting: at jeg og min mand er meget fertile (gravide efter 1 mens efter p-pille stop) og at min livmoder er god til at holde på et foster. Lægen sagde også at SA ofte sker og er et tegn på at naturen sorterer fostre med fejl fra mv. = at der dermed intet galt var med os (kæresten og jeg). Desuden sker de hyppigere jo ældre man er (mener at lægen nævnte at kvinder i 40'erne ofte får SA halvdelen af gangene).

Tilføjet: P.s. Men husk at alle har en forskellig graviditet (så vidt jeg kan læse mig til) ^^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg er ny her inden, men Jeg hedder Katarina og er 20 år.

Mig og kæresten har været sammen 3½ år og venter vores færste barn..

Og vi glæder os rigtigt meget. Vi var til NF den 25 Januar og alt var helt fint.

Den lille var 5,2 mm lang :)

Da det ikke er den bedste læge jeg har, har jeg lidt spørgsmål som håber i kunne hjælpe med a svare på..

Jeg har modtaget et brev fra sygehuset om at jeg skal til kontrol i svagreambulatoriet her sidst i marts månede..

Hvad er det, det går ud på?

Jeg har Termin den 11-08-2011 Og vi vil ikke have kønnet a vide..

Men jeg håber på det bliver en dreng <3

Håber i vil hjælpe med de spørgsmål jeg har.. Selvom jeg føler mig lidt dum over a skulle spørger :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Katarina

Velkommen til og tillykke med den lille :)

Der er ingen dumme spørgsmål så du spørger bare løs ;)

Jeg ved ikke umiddelbart hvad brevet betyder, men du kan f.eks. prøve at oprette en separat tråd om emnet så kan det være der er nogen der kan hjælpe. Det plejer folk at være rigtig flinke til herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :)

Bare lige for at være sikker - har du skiftet brugernavn?

Ja, det har jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay Tak :)

Det vil jeg prøve en gang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27. august: Line (Line1989) Vil gerne vide kønnet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min termin er blevet rykket til d. 28. august. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu været til NF og min termin er blevet rykket til en dag tidligere, altså d. 9. august 2011 :loveshower

Fedt, så skal vi rigtig følges ad, jeg blev også rykket til den 9. august 2011 :loveshower :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har termin 13 august, og skal føde ca 14-20 dage før vil kejsersnit.

Har skrevet før, så vil bare tilføje.

Vi skal ha en pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har termin 13 august, og skal føde ca 14-20 dage før vil kejsersnit.

Har skrevet før, så vil bare tilføje.

Vi skal ha en pige :)

Tillykke med den lille pige :) Så er du godt og vel den første fra gruppen der ved hvad hun skal have. Jeg tror vi får flest pige børn i gruppen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den lille pige :) Så er du godt og vel den første fra gruppen der ved hvad hun skal have. Jeg tror vi får flest pige børn i gruppen :P

Også tillykke herfra med den lille pige :)

Min mand er også rimelig sikker på at vi skal have en pige, men nu må vi se hvad MD-scanningen siger til marts.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er min NF veloverstået :loveshower Vi er rigtig lettede og glade..

Min termin er nu fastsat til den 23. august, så den er blevet flyttet tre dage frem :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til NF-scanning idag og har nu termin d.23. august i stedet for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen havde skrevet forkert termin. Da jeg idag er 13+4 hedder min termin altså 21. august :) Undskylder fejlen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej efter nf har jeg fået min terminsdato, som nu er den 27-8-2011 og ikke d. 31 som jeg først havde regnet mig frem til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da også gerne være med..

Jeg har termin d. 28 august og vi vil gerne vide kønnet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke :)

Du er hermed med på listen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ved jeg nu med sikkerhed at jeg venter en DRENG :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føde den 17 august - Dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ved jeg nu med sikkerhed at jeg venter en DRENG :)

Tillykke med den lille bassemand :)

Føde den 17 august - Dreng :loveshower

Velkommen til og tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, så skal vi rigtig følges ad, jeg blev også rykket til den 9. august 2011 :loveshower :goodluck

Ja vi kan så ;)

Det bliver spændende, at se om én af os rent faktisk ender med at føde på den dato ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kunne også skrive hvad vi selv tror det bliver, og hvad det så viser sig at være!

Vi tror begge det bliver en lille søn :gravid

På forum.babyxplore.dk er der skrevet hvad vi tror det bliver og hvad det så rent faktisk bliver. 8 gætter drenge og 8 gætter på piger. Indtil videre så er de 5 der ved det pt. alle drengebørn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER