Guest

TERMINSLISTE

80 indlæg i dette emne

Fødselslisten kan ses HER

Jeg tænkte at lave at en liste over terminsdato i august gruppen. Hvis du vil være med så skriv et indlæg og så opdatere jeg løbende her i første indlæg. Skriv gerne køn også hvis du vil have det med.

Hvis terminsdatoen bliver ændret og kønnene begynder at vise sig, så lav et nyt indlæg i den her tråd så skal jeg nok opdatere det løbende :)

1. august

Heidi (Jannick&Heidi) - Kønnet vides ikke, så det er en overraskelsesbaby

4. august

Lone (Loneb) - Kønnet vides ikke da den lille ikke ville vise det på MD-scanningen. Faren tror det bliver en lille pige. Mor ved det ikke. Lonebs tråd (har født 11. august)

Malene (Malene84) - Skal have en lille dreng. Tror de skal have en lille dreng. (har født 31. juli)

9. august

Mette (Miss-Mette) - Skal have en lille dreng. Både mor og far tror de får en lille søn. Miss-Mettes tråd (har født 15. juli)

Maria (LilleMi) - Skal have en lille dreng. Tror de skal have en lille dreng. LilleMis tråd (har født 6. august)

11. august

NytLiv - vil umiddelbart ikke vide kønnet

Katarina (Mor Til August) - vil ikke vide kønnet. (har født d. 4. august)

12. august

Maria (MissViola) - vil ikke vide kønnet. (har født 14. august)

Carina (Galatheas-Mor) - skal have en lille pige

13. august

Betina73 - skal dog føde ved kejsersnit, så det blir nok mellem 14-20 dage før. Skal have en lille pige. (har født 1. august)

Kate - Skal have en lille dreng. (har født 11. august)

17. august

Malou - Skal have en lille dreng

19. august

Iben25 - Skal have en lille pige (har født 23. august)

21. august

Line (Line1989) - Skal have en lille dreng

22. august

KarinaT - Skal have en lille dreng. (har født 6. august)

23. august

Baby-vr - vil ikke vide kønnet. (har født 15. august)

Lilleboenne - Skal have en lille pige

Liljedal - Skal have en lille pige

26. august

Chelina - Skal have en lille pige

27. august

Bed - Skal have en lille dreng (har født 1. september)

Hilde - vil lade sig overraske og kender derfor ikke kønnet (har født 25. august)

Jensen80 - Skal have en lille dreng

28. august

Mama - Skal have en lille pige. Tror det bliver en pige. (har født 17. august)

Alibi - ved ikke om de vil vide kønnet

Himalaya

Babynr3 - Skal have en lille dreng. Tror de skal have en lille dreng. (har født 2. september)

Dato vides ikke

Rosinante - har termin i start september men skal føde ved kejsersnit 7-10 dage før så det bliver slut august.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har d 12 aug indtil videre. Vi vil ikke vide kønnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10. august 2011

Vi vil gerne vide kønnet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv regnet mig frem til, at jeg har termin d. 11. august 2011, nu må vi se om jordmoderen/lægen er enig med mig, når jeg engang skal besøge vedkommende!!! :loveshower

Jeg vil GERNE vide kønnet, men det vil manden IKKE <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Termin 23 august

Vi vil gerne kende kønnet da planlægning betyder meget for mig.. Jeg er kontrol freak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har selv beregnet termin til 20. august 2011.. :gravid

så må vi se om lægen og jordemoder er enige, når jeg kommer så langt..

Vi vil ikke vide kønnet, det skal være en overraskelse :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej har regnet mig frem til 31 august, så jeg kan lige nå at være med på denne liste..

Kønnet er jeg hel sikker på vi gerne vil vide :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har regnet mig frem til d. 27. august, men det er meget usikkert, da jeg har haft symptomer længe inden jeg testede positiv. Og jeg vil gerne vide kønnet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min og lægens beregning siger 13. august. Vi vil IKKE vide kønnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin d. 13. august... og tror umiddelbart ikke, at vi vil kende kønnet! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Efter egne beregninger termin 13 august

Skal dog føde ved kejsersnit, så det blir nok mellem 14-20 dage før. melder mig dog alligevel ind her indtil videre.

Og vil meget gerne vide kønnet, selvom mit barn jo helt sikkert er kønt :)

Betina idag 8+0 og scannes første gang mandag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

jeg vil også gerne være med her. Jeg har selv regnet mig frem til at jeg har termin d 28 august. Præcos samme dato som jeg havd emed min datter i 09. Men kom til at gå en del over tiden og blev til sidst sat i gang så nu må vi se hvad det ender med denne gang.

Har egentlig hele tiden sagt at når vi skulle have nr 2, ville jeg ikke vide kønnet. Men er allerede nysgerrig nu så ved ikke helt om det holder ;) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg været til tryghedsskanning i dag - hvilket har flyttet min termin til 26. august 2011.

Så må vi se om den bliver flyttet igen til NF :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen!

Ud fra min sidste menstruation har jeg termin d. 15. august 2011 :)

Hverken jeg eller min mand vil vide hvad køn barnet har, da det skal være en overraskelse. Anser det lidt som en gulerod efter (en forhåbentlig let) fødsel.

Glæder mig sådan til at få en NF d. 9 ^_^

Michelle 11+6

P.s. Havde i fredags noget brun udflåd og ringede derfor til vagtlægen, som sagde jeg skulle tage det roligt og ikke være urolig medmindre der var frisk blod eller ve-agtige smerter (jeg er førstegangsfødende, hvordan fa'n føles de??).

Nogle af jer der har prøvet noget lignende? Og hvordan endte/gik det?

Kan ikke lade være med at være lidt urolig, selvom der ikke har været noget siden, kun smerter i maven (hvilket jeg antager er ligamentsmerter).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen!

Ud fra min sidste menstruation har jeg termin d. 15. august 2011 :)

Hverken jeg eller min mand vil vide hvad køn barnet har, da det skal være en overraskelse. Anser det lidt som en gulerod efter (en forhåbentlig let) fødsel.

Glæder mig sådan til at få en NF d. 9 ^_^

Michelle 11+6

P.s. Havde i fredags noget brun udflåd og ringede derfor til vagtlægen, som sagde jeg skulle tage det roligt og ikke være urolig medmindre der var frisk blod eller ve-agtige smerter (jeg er førstegangsfødende, hvordan fa'n føles de??).

Nogle af jer der har prøvet noget lignende? Og hvordan endte/gik det?

Kan ikke lade være med at være lidt urolig, selvom der ikke har været noget siden, kun smerter i maven (hvilket jeg antager er ligamentsmerter).

Hej Michelle og velkommen til :)

Tillykke med den lille :)

Der er flere herinde der har haft brunligt udflåd uden det har betydet noget. Jeg har ikke selv haft noget, så jeg ved kun hvad andre har skrevet. De fleste har skrevet at det som regel er kommet lige omkring hvor de normalt skulle have haft deres mens. Hvis det fortsætter ville jeg nok alligevel give lægen et kald i løbet af ugen bare for at være på den sikker side, selvom det i mine ører ikke lyder sådan :)

Men endnu engang velkommen til og jeg tilføjer dig med det samme på listen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :D

Jeg har termin 12 August 2011.

Vi vil gerne vide kønnet og vi har i forvejen Emilie Galathea fra Januar 2008.

Jeg havde til start Termin 07 august .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :D

Jeg har termin 12 August 2011.

Vi vil gerne vide kønnet og vi har i forvejen Emilie Galathea fra Januar 2008.

Jeg havde til start Termin 07 august .

Velkommen til og tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu været til NF og min termin er blevet rykket til en dag tidligere, altså d. 9. august 2011 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu været til NF og min termin er blevet rykket til en dag tidligere, altså d. 9. august 2011 :loveshower

Tillykke :)

Bare lige for at være sikker - har du skiftet brugernavn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 4. august :) vil gerne vide kønnet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Michelle og velkommen til :)

Tillykke med den lille :)

Der er flere herinde der har haft brunligt udflåd uden det har betydet noget. Jeg har ikke selv haft noget, så jeg ved kun hvad andre har skrevet. De fleste har skrevet at det som regel er kommet lige omkring hvor de normalt skulle have haft deres mens. Hvis det fortsætter ville jeg nok alligevel give lægen et kald i løbet af ugen bare for at være på den sikker side, selvom det i mine ører ikke lyder sådan :)

Men endnu engang velkommen til og jeg tilføjer dig med det samme på listen.

Tusind tak for din søde besked :)

Fik desværre brun udflåd igen i går og fik så en akut tid hos lægen. Blev henvist til hospitalets gynækologiske afdeling, hvor de ved vaginal scanning konstaterede at fosteret var gået til grunde :(

Min livmoder havde stædigt holdt på fosteret som var ca. 21mm. Har nu fået en medicinsk abort derhjemme i går (piller man tager vaginalt) og bløder nu kraftigt.

Så du må desværre fjerne mig fra listen :(

Håber det går bedre næste gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for din søde besked :)

Fik desværre brun udflåd igen i går og fik så en akut tid hos lægen. Blev henvist til hospitalets gynækologiske afdeling, hvor de ved vaginal scanning konstaterede at fosteret var gået til grunde :(

Min livmoder havde stædigt holdt på fosteret som var ca. 21mm. Har nu fået en medicinsk abort derhjemme i går (piller man tager vaginalt) og bløder nu kraftigt.

Så du må desværre fjerne mig fra listen :(

Håber det går bedre næste gang...

:kram Det er jeg ked af at høre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop også være til skanning - og min termin er rykket to dage frem til d. 11. august! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha efter det MichelleIP fortalte bliver jeg helt bekymret igen :( i mandags havde jeg meget lidt brunligt udflåd og havde fat i lægen som udfra hvad jeg beskrev ikke mente der var grund til bekymring. Medmindre jeg fik blødning eller smerter. Jeg har ikke haft blødning men har haft ligamentsmerter og nu tænker jeg om der alligevel er noget galt når jeg har haft disse niv og jag rundt omkring i underlivet hele ugen...årh hvorfor skal det være sådan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER