Guest

Forkølelsesår og baby?

7 indlæg i dette emne

Jeg har desværre forkølelsessår og jeg tror desværre jeg er kommet til at smitte Ronja, da de jo smitter inden de går i udbrud.

Hun har nemlig fået noget der godt kunne ligne et sår på læben :( Jeg bruger selv bare plaster når jeg har det, men det kan jeg jo ikke rigtig sætte på Ronja.

Er der nogen der ved om men kan smørre salve på eller hvad man skal gøre?

Typisk det altid lige kommer i en weekend for ellers ville jeg have ringet til lægen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, det er så træls at have forkølelsessår, når man har en lille og skal passe sådan på.

Jeg ved ikke, om baby må få det, men man skal i hvert fald passe på, at hun ikke får det på hænderne og i øjnene.

Jeg har læst, at herpes (altid???) starter som mundhulebetændelse, når de små smittes og får deres første udbrud, så det er vigtigt, at du får fat på lægen, for det gør ondt og kan give besvær med at spise og drikke.

Har du eventuelt taget et billede af såret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor synd :(

Jeg ved desværre intet om det, men du må jo have fat i lægen i morgen.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er så træls at have forkølelsessår, når man har en lille og skal passe sådan på.

Jeg ved ikke, om baby må få det, men man skal i hvert fald passe på, at hun ikke får det på hænderne og i øjnene.

Jeg har læst, at herpes (altid???) starter som mundhulebetændelse, når de små smittes og får deres første udbrud, så det er vigtigt, at du får fat på lægen, for det gør ondt og kan give besvær med at spise og drikke.

Har du eventuelt taget et billede af såret?

God ide med billedet - det må jeg lige få gjort.

Jeg tror umiddelbart ikke hun er påvirket af det i øjeblikket, men det kan jo blive værrere. Det kan også være hun bare har revet sig, men det kom bare lige samtidig med at jeg fik mit og sidder lige ved læben :( Må have fat i lægen i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med hende :rolleyes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med hende :rolleyes?

tak fordi du spørger :)

Det gik i sig selv så tror egentlig bare hun havde fået revet sig :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var dejligt at høre, det er så træls at få dem smittet.

Jeg har selv forkølelsessår 748 gange om året, sådan cirka :rolleyes, og med to børn skal jeg passe meget på. Det er så træls ikke bare at kunne kysse dem på livet løs, som man plejer. Når sårene er væk igen, skal man altså lige indhente alle de forsømte kys.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER