Trumpf

Sommerferie, hvad skal I?

54 indlæg i dette emne

Hvad skal I i den kommende sommerferie? Jeg har for sidste gang laaaaaaang ferie og det skal klart udnyttes :rolleyes

Det betyder at vi blandt andet skal en tur eller to til Odense Zoo, et sted vi ynder at komme så snart der er mulighed for det. Vi er vilde med deres pingviner :biglove

Vi skal også en uge med mine forældre på camping, hvor efter vi tager til København, nogle dage, så vi kan opleve Tivoli og Zoo'en :) I den forbindelse skal vi også til bryllup, så det bliver en lille miniferie.

Og så satser jeg på en tur til Djurs, men ellers er der ikke andet planlagt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tager til jesperhus igen i år :glad Og så skal vi ellers bare nyde at have fri og lave lige det, vi har lyst til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til disneyland Paris 3 dage og senere 14 dage til málaga i privat bungalow med pool og udsigt udover bjerge og strand. Glææææææder mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Bornholm :)

Og så tager vi lige en snydeferie til Tenerife i april ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber sådan at vi får mulighed for at leje et sommerhus et sted... Vores pige vil være 5 måneder til den tid, så det bliver ikke til en ferie et varmt sted.. Men bare det at komme lidt væk fra de daglige rammer kunne være fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ikke det vilde i sommer :) med en nyfødt tænker vi ikke at overskudet er vildt stort - mine forældre skal på ferie i halvanden uge, så mens de er væk skal vi passe deres hus - så det bliver vores ferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ingenting. Jeg har termin i uge 30, så vi skal bare vente på den lille kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også være nybagt mor, så her er der heller ikke planlagt sommerferie :) Til gengæld, er jeg super lykkelig over min kæreste har fri hele juli og august, så han rigtig kan være sammen med mig og prinsessen hendes første måneder :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke lige planlagt noget, måske tager vi nogle dage i sommerhus (sjællands odde) ellers overvejer vi at tage til sommerhuset i spanien, men det kommer an på økonomien og hvordan vi lige takler at være nybagte forældre igen. Vi gider hvertfald ikke beslutte os før bebs kommer ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også være nybagt mor, så her er der heller ikke planlagt sommerferie :) Til gengæld, er jeg super lykkelig over min kæreste har fri hele juli og august, så han rigtig kan være sammen med mig og prinsessen hendes første måneder :loveshower

Nøj hvor er det lækkert at det er en mulighed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på en uge i sommerhus et eller andet sted, drømmer lidt om bornholm, det er rigtig mange år siden jeg har været der sidst. Nu må vi se hvad der bliver råd til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi snydder lidt og tager afsted i maj. Men det er også vores bryllupsrejse :loveshower Vi skal en lille uge til istanbul og bare forkæles med spa og varme :7himmel

Til sommer skal jeg til bryllup i det jyske og glæder mig rigtig meget. Ellers har vi fået tjansen med at passe svigerforældrenes sommerhus, som de lejer ud, så der skal vi op nogle dage og slå græs og får nok klemt en gårtur i skoven eller en tur på stranden ind. Det ligger et kvarters kørsel fra os ca. Hvis der er nogle dage det ikke bliver lejet ud, kan det godt være vi tager derop og "tjekker at alt er i orden" - altså bare et par dage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige vaeret paa bryllupsrejse i Thailand her i januar, saa jeg tror vi noejes med den italienske hede og nogle ture til stranden, naar bettemanden er kommet ud til os 7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på en uge i sommerhus et eller andet sted, drømmer lidt om bornholm, det er rigtig mange år siden jeg har været der sidst. Nu må vi se hvad der bliver råd til.

Åååh gad også rigtig godt bornholm, har aldrig været der, men synes bare det er så dyrt, så det ved jeg vi ikke får råd til i år :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til marokko i en 14 dages tid, måske mere hvis jeg orker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Jesperhus igen. Det er vi blevet rigtig glade for. :yay Ellers skal vi rundt og besøge alle olderne der bor langt væk, og så bare dase og hygge.Vi køber sæsonkort til Sommerland Syd, og skal også bruge en massse tid derude. Jeg har jo ekstra lang sommerferie, det bliver skønt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh gad også rigtig godt bornholm, har aldrig været der, men synes bare det er så dyrt, så det ved jeg vi ikke får råd til i år :(

Jeg har været på bornholm 3-4 gange, men har været barn eller teenager alle gangene, og kunne rigtig godt tænke mig at komme der over som voksen også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Jesperhus igen. Det er vi blevet rigtig glade for. :yay Ellers skal vi rundt og besøge alle olderne der bor langt væk, og så bare dase og hygge.Vi køber sæsonkort til Sommerland Syd, og skal også bruge en massse tid derude. Jeg har jo ekstra lang sommerferie, det bliver skønt.

Åh Sommerland Syd, der har jeg jo ikke været siden jeg var..... tja, jeg gik i hvert fald i folkeskolen, det kunne da godt være vi skulle prøve det af, når vi alligevel er dernede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal 14 dage til Mallorca med et godt vennepar og deres 2 piger.

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi køber årskort til Jesperhus og så går nogle ture derinde :)

Ellers skal vi spare op og leje en bil og så tage til Århus en god solskinsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Sommerland Syd, der har jeg jo ikke været siden jeg var..... tja, jeg gik i hvert fald i folkeskolen, det kunne da godt være vi skulle prøve det af, når vi alligevel er dernede :)

Vi var der sidste år og jeg var virkelig skuffet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til disneyland Paris 3 dage og senere 14 dage til málaga i privat bungalow med pool og udsigt udover bjerge og strand. Glææææææder mig :)

Fårk det lyder skønt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal på forlænget weekend i spanien i starten af maj, til sommer har vi ikke planlagt noget. Tror bare vi skal nyde vores egen have nu da vi endelig har en! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det var da et godt spørgsmål - men vores muligheder er rimeligt begrænsede da jeg er højgravid. Manden tager nok på cykeltur med en kammerat - det gør de hvert år og de hygger sig bare så meget, så kan det være at jeg tager op til mine forældre i campingvognen et par dage hvis vejret er godt. Ellers har vi i hvert fald en uge sammen hvor vi skal have fundet på noget. Måske tager vi i sommerhus - stedet er for os ret ligegyldig det er mere samværet der betyder noget.

Ellers kan vi altid låne svigerforældrenes sommerhus en weekend det er ALTID hyggeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Satser på vi skal prøve camping.. Evt i lejet vogn eller hytte.. Det ville være super for Mille der bliver 4 år i april og så kan vi kombinere det med hygge sammen med familien nord på..

Og så er det jo også rimelig nemt med en lille ny..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER