Trumpf

Sommerferie, hvad skal I?

54 indlæg i dette emne

Vi har ingen planer for sommerferien....

Vi sidder pt. og søger efter noget billig bryllupsrejse...men sys det er ALT for dyrt det jeg kan finde :(

Men til maj skal jeg på studietur til Prag (arbejdet betaler), og så har mine forældre sølvbryllup i September så der betaler de en uges rejse til varmen :D Såå ikke sikkert vi laver planer for sommeren.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi var der sidste år og jeg var virkelig skuffet :(

Nåh synes ellers at det er blevet meget bedre efter at der er kommet nye ejere. :) I år kommer der en del nye forlystelser. Vores drenge er ikke så gamle, og er vilde med legetårnet og tingene for de små. Forældrene er glade for at der er bænke alle steder. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager op i vores sommerhus i sverige i 3 uger :) Det er bare ren afslapning og hygge og jeg glææææder mig :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde sommerferie (+ weekender + påske + pinse + alle andre mulige dage) i vores campingvogn i Vorupør. Manden har camperet de sidste 80 milliarder år, og jeg er så kommet med for små 10 år siden.

Det eneste jeg skal udenlands er en tur til Holland enten sidst i marts eller start april. Jeg skal sammen med et vennepar (og opdrætter kollegaer) ned og hente en ny missepige - og hold da op jeg glæder mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal bruge et par dage i starten af juni på at skabe os til Skive festival - vi bor jo i byen, så det er lidt et must.

Og så har vi tre ugers ferie sammen i juli, hvor nok tager nogle dage i Vendsyssel, min søster bor i Lønstrup, så det er oplagt at udnytte det lidt. Og ellers har vi bare planer om en del små ture i løbet af vore tre uger. Vi elsker udflugter på den måde, så det er der lagt et par tusinde kroner til side til. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov ja, vi har købt årskort til Ree Park, som giver adgang til Odense Zoo også.. Så der regner jeg da med vi også skal ud et par gange :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ingen planer for sommerferien i år, udover at jeg har planer om at skulle føde i august :P

og så er jeg så heldig at min kæreste studerer, så han har ferie hele juli og august, så det bliver bare dejligt at have ham hjemme så længe, når jeg går på barsel :)

Ej, men jeg snuppper lige lidt ferie på forskud. Om en uge tager jeg til Tyskland en lille uge, for at besøge min far, hans kæreste og min lille lillebror :loveshower

Og så har min mor inviteret mig med til Prag i påsken, også bare en lille uge, for det bliver jo nok sidste gang lige foreløbig at vi kan tage på ferie sammen, bare hende og jeg :)

Så det skal nok blive en helt fantastisk sommer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arbejd arbejd. Sådan kan min sommer vist bedst beskrives. Jeg har valgt at fravælge min sommerferie, da jeg alligevel ikke har råd til ferie. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager nogle uger i vores sommerhus en ugen tid i Sea West og LEGOLAND (i det land holder August ferie)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk ikke de vilde planer med hensyn til ferie, vi skal da rundt i de forskellige dyre parken som knuthenborg og Zoo i kbh.

Vi venter til næste sommer, så er David os blevet lidt ældre og vil få mere ud af det. så kan han forhåbelig os selv gå og vi ikke skal bære rundt på ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal en lille uge til Sverige op i en lille ødegård. Sammen med et hold venner og deres 2 børn. På hjemvejen tager vi til Liseberg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal 14 dage til vejle der er så lækkert derover :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg planlægger at føde :P

Ej, det er jo lige omkring termin, så vi skal ingenting i år, udover at hygge os hjemme med Marlon og lillebror.

Det bliver sådan at Kristian holder 2 ugers sommerferie i forlængelse af sin barsel, så vi er sikret 4 ugers familietid når lillebror kommer :7himmel

Til gengæld skal vi i sommerhus i påsken, og det bliver hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager nogle uger i vores sommerhus en ugen tid i Sea West og LEGOLAND (i det land holder August ferie)

Åh, Sea West er bare så hyggeligt, der var vi forrige år på weekendtur :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke helt planer endnu... Men kigger på rejser til Grækenland.. Jeg skal bare lige have helt styr på ferie og barsel også tager vi beslutningen bagefter :) Der er dog to runde fødselsdage ret tæt på hinanden... Så det er jo også lige med at få passet rejsen ind imellem dem, men også i en uge for det ikke bliver alt for dyrt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke helt planer endnu... Men kigger på rejser til Grækenland.. Jeg skal bare lige have helt styr på ferie og barsel også tager vi beslutningen bagefter :) Der er dog to runde fødselsdage ret tæt på hinanden... Så det er jo også lige med at få passet rejsen ind imellem dem, men også i en uge for det ikke bliver alt for dyrt ;)

Uhhh grækenland, der vil jeg rigtig gerne til igen, måske næste år når Gry er lidt ældre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også helt rundforvirret.... om jeg skal holde de 5 ugers ferie jeg får her til maj inden jeg går af på barsel... eller om man kan gemme dem?

Ved ikke om jeg vil på ferie til udlandet med stor mave..(varme, væske i kroppen osv.).. så vi har kun lagt os fast på en uge i sommerhus ved vesterhavet. Troede vi skulle have været til thailand her i marts, men jeg har haft det for dårligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal intet. Der er ikke råd medmindre jeg kommer i arbejde inden, hvilket jeg tror er helt umuligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal intet. Der er ikke råd medmindre jeg kommer i arbejde inden, hvilket jeg tror er helt umuligt.

Hvad er du uddannet som?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arbejd arbejd. Sådan kan min sommer vist bedst beskrives. Jeg har valgt at fravælge min sommerferie, da jeg alligevel ikke har råd til ferie. :)

Jeg skal så til Venezuela i stedet for :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er du uddannet som?

Kontor assistent, som så mange andre.

Har siddet som sekretær, receptionist, i et bogholderi hvor jeg har rykket rundt ml. Flere forskellige arbejdsopgaver.

Så har lidt erfaring indenfor en del, men åbenbart ikke godt nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kontor assistent, som så mange andre.

Har siddet som sekretær, receptionist, i et bogholderi hvor jeg har rykket rundt ml. Flere forskellige arbejdsopgaver.

Så har lidt erfaring indenfor en del, men åbenbart ikke godt nok.

Ja, øv der er der ikke meget at få :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal så til Venezuela i stedet for :P

Hold da op, det er da et stykke væk. Hvor længe så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, det er da et stykke væk. Hvor længe så?

14 dage. Skal bo hos min veninde dernede :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingenting vil jeg tro, kæresten bliver 40 i august, der er ikke råd til det hele :( Havde ellers håbet vi skulle ud og rejse, det kan forhåbentlig blive min sidste sommerferie i nogen år hvor vi kan være samlet, bliver forhåbentlig færdig om 10 måneder og får da arbejde med det samme :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER