TroldeMor

PRE-MUM (Ringkøbing,Skjern,Herning og omegn)

190 indlæg i dette emne

Jeg tænkte at vi lige skulle flytte herind, og lave en tråd til vores område.... Så er det vist nemmere at holde styr på det :)

Håber det er ok :balloons

Hvem er vi?

TroldeMor - Bor i Troldhede og har termin 4. Juli med 2. Barn

saraLE - Bor nær Skjern Og har termin 21. September med 1. Barn

Verdier - Bor i Henne. St. og har termin 29. Maj med 2. Barn

Tinakp - Bor nær Skjern og har termin 5. August med 1. Barn

Majs - Bor i Herning og har termin 7. August med 1. Barn

Lindegaard - Bor ml. Skjern og Ringkøbing og har termin ? Oktober med ? Barn

MinHemmeligeProfil - Bor ved Viborg og har termin 26. Juli med 1. Barn

MLM bor i Brande og forsøger at blive gravid med 3. Barn

Diden - bor i Bording og har termin 23. Juni med 1. Barn (har bonusdatter på 8)

Heidi0601 - bor i Ikast og har termin 15. December Med 2. Barn

Louisevibe - bor i Viborg og har termin 2. September Med 1. Barn

Hvis i har tilføjelser/rettelser så sig endelig til ;)

Vores møder

Afholdt:

Café Sille i Skjern d. 21. April kl 11, sammen med

Majs

MinHemmeligeProfil

Tinakp

SaraLE

TroldeMor

Næste møde:

Cafe Fry i Herning Centret d. 19. Maj kl 11, med foreløbig tilmelding fra

Majs

MinHemmeligeProfil

Tinakp

SaraLE

TroldeMor

Heidi0601

Diden

Louisevibe (med forbehold for polterabend)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Verdier - bor i Henne Stationsby (nær Nr. Nebel) og venter 2. barn d. 29 maj..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er skide godt Troldemor, at du har lavet denne tråd - for det nemlig noget nemmere at overskue på den måde.

Det er super at du også lige lavet en oversigt over hver af os. Jeg venter mit 1. barn.

Er I ikke med på at finde en dag i en week? For mon ikke at det er der folk har mest tid og overskud?

Nu ved jeg godt at jeg foreslog at hvis vi var mange, så ku vi mødes på mit arbejde (fritidshjem) - en er kommet til at tænke på at det måske ku være lige så hyggeligt at mødes et sted og få noget go mad eller noget her første gang - så kunne man jo evt. aftale at tage rundt på besøg hos hinanden de efterfølgende gange, sådan på skift, hvis der er stemning for at mødes igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er skide godt Troldemor, at du har lavet denne tråd - for det nemlig noget nemmere at overskue på den måde.

Det er super at du også lige lavet en oversigt over hver af os. Jeg venter mit 1. barn.

Er I ikke med på at finde en dag i en week? For mon ikke at det er der folk har mest tid og overskud?

Nu ved jeg godt at jeg foreslog at hvis vi var mange, så ku vi mødes på mit arbejde (fritidshjem) - en er kommet til at tænke på at det måske ku være lige så hyggeligt at mødes et sted og få noget go mad eller noget her første gang - så kunne man jo evt. aftale at tage rundt på besøg hos hinanden de efterfølgende gange, sådan på skift, hvis der er stemning for at mødes igen.

Ja til det hele ;) Forskellen for mig er bare at hvis vi skal ud og spise et sted så vil jeg nok lade far beholde Marlon hjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg venter også mit første barn, der er en super hyggelig café inde i Skjern, som kunne være en mulighed? (cafè Sille)

ellers kan det jo gå på skift, hvem der holder, og dermed lægger hus til,laver kaffe osv. ;) så går det jo op i sidste ende....

men hvad siger i andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt initiativ :loveshower

Jeg venter 1 barn.

Jeg syntes café vil være hyggeligt og den i skjern lyder som et fint sted at starte.

Fordelen ved at mødes et andet sted (fx café) er at ingen behøver at stresse over et ansvar og hvis en eller anden har et barn der bliver syg er det lidt lettere at melde fra uden at have vildt dårlig samvittighed + hvis den der skal holde det, måske ikke er så meget på dupperne den dag så er der ikke en masse der skal planlægges og ryddes op bagefter.

Men vi kan jo sagtens skiftes til at arrangere hvor det er, hvornår det er og bestille et stort bord til os :loveshower det bliver forhåbentlig nødvendigt :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

glæder mig til flere comments! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen er det ikke bare det vi gør?

- Altså mødes på Cafe Sille - super go mad og hyggelig sted. Og så kan vi derfra aftale hvem der lægger hus/finder cafe til næste gang - eller arrangerer det næste gang?

For jeg vil give Majs fuldstændig ret - det tror jeg også er bedst...

Så skal vi bare finde ud af hvilken dato, hvilket tidspunkt og hvem der bestiller og til hvor mange.... hvis I andre er med på Cafe Sille i Skjern....?

Det blir altså mega hyggeligt at mødes med jer... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan stort set alle dage.. Er jo sygemeldt, så mon ikke det kan presses ind en dag.. Hvem arrangerer??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan godt arrangere, men skal lige ha styr på om alle er med på Cafè Sille??

og hvilken dato snakker vi om? evt. i påsken?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan godt arrangere, men skal lige ha styr på om alle er med på Cafè Sille??

og hvilken dato snakker vi om? evt. i påsken?

Det synes jeg lyder som en super go ide Sara! Og det ku være dejligt hvis du ville bestile bord. Jeg regner med at have fri hele påsken - altså også de 3 dage inden, så jeg er frisk på en aftale i påsken. Har nemlig ingen aftaler endnu... tror jeg ik...

Men du kan godt regne med mig... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Påsken er skidt for mig - da alle dage faktisk er optaget fordi jeg får en veninde på besøg - men skriv nogle datoer og klokkeslet herinde så kan du vælge den dag flest kan :7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så med dem der har to børn og forsøger at få et mere men som ikke er gravid der bor i Brande ? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke så godt i påsken desværre.....

Men eller kan jeg faktisk de fleste dage, for jeg går jo sygemeldt herhjemme :)

Og jeg er med på Cafe Sille ;)

Hvad så med dem der har to børn og forsøger at få et mere men som ikke er gravid der bor i Brande ? :balloons

Jeg er ikke i tvivl om at du også er velkommen!! :kram2 :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har Mille hjemme i påsken, da børnehaven er lukket.. Men er med på Cafe, hvis det er det vi beslutter tongue.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så med dem der har to børn og forsøger at få et mere men som ikke er gravid der bor i Brande ? :balloons

jo flere jo bedre :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så med dem der har to børn og forsøger at få et mere men som ikke er gravid der bor i Brande ? :balloons

Jep det vil jeg også sige - jo flere jo bedre.... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sara - Det lyder til Café Sille er vedtaget :)

Hvis du kommer med nogle forslag til datoer du selv kan, så kan folk jo skrive hvilke der duer bedst, og så vælger vi den dato hvor flest kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay! jeg smider nogle datoér og så må vi tage den derfra.... jeg arbejder jo 48timer i ugen, så det skal helst være weekender for mig!

lørdag d. 31. Marts

søndag d. 1. April

jeg skipper påsken....

lørdag d. 14. april

søndag d. 15. april

lørdag d. 21 april

søndag d. 22. april

derudover så vil jeg lige nævne at jeg holder børnetøjs-demo fra "fair tail" hjemme hos mig søndag d. 29. April kl. 19.30!

og der er i alle meget velkomne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan 14, 15, 21 (skal bare være hjemme senest kl 16) og 22 april

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke i marts, men alle datoerne i april kunne fungere..... Dog kan jeg nok bedst d. 14. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan 14, 15, 21 (skal bare være hjemme senest kl 16) og 22 april

super! så må vi se hvad de andre siger! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan d. 15., 21 og 22 april.... og ku godt være med på sådan en tøj demo d. 29... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan d. 15., 21 og 22 april.... og ku godt være med på sådan en tøj demo d. 29... :balloons

lyder godt Tina! du skal være velkommen den 29.!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke i marts, men alle datoerne i april kunne fungere..... Dog kan jeg nok bedst d. 14. :)

oki ;) vi ser på det, når alle har svaret på datoér

:7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER