Cocomous5

Vi vil prøve igen

16 indlæg i dette emne

Ligesom Minnie, forventede jeg ikke at finde mig selv her allerede nu, men skæbnen er en uforudsigelige ting...

Jeg hedder Tenna og er 27 år.

Er sammen med min vidunderlige skønne kæreste på 6 år og vi har prøvet de sidste 3 år at blive gravide.

Det lykkedes så i December, men selvfølgelig skulle det ikke lykkedes for os, og vi fandt ud af d. 06/03-12 at vores lille baby var død og blev opereret samme dag :boo

Lige nu er det totalt uoverskueligt at denne store fantastiske begivenhed som skulle ske for os til september 2012, nu ikke sker alligevel, og at vi ikke bliver mor og far i 2012.....Er igang med at sørge, tuder og tænker i en uendelighed, det skal til for at 'acceptere' denne nye situation.

Vi prøvede i 3 år som sagt, og blev det sidste år stimuleret med diverse hormonbehandlinger hos en speciallæge....

Nu venter vi bare på at blødningerne fra operationene stopper, og så vil vi bare igang med behandling med det samme igen...

Er uddannet indkøber, men vil gerne være JM, så er igang med at tage nogle supplerende fag på aftenskole, for at søge ind nu her.

Arbejder pt. med handicappede børn, unge og voksne ved siden af.

Vi VIL have børn, gerne mange og det kan kun gå for langsomt, specielt efter denne smertefulde oplevelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram2 Ej hvor er det også bare urimeligt mange, der skal igennem det for tiden herinde. Jeg er enormt ked af at høre om jeres tab, og jeg synes, at det er en god beslutning, at I prøver igen med det samme! Jeg hååååber, at I snart får held og at spiren bliver siddende. I lyder som nogle, der vil skabe et dejligt sted at være barn :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor forfærdeligt at I skal gå igennem dette.

Mange :kram :kram :kram til jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tanker herfra :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det maa vaere meget svaert at staa i og jeg er ked af at I har mistet. Al mulig god babykarma til jeres babyprojekt, som maa og skal lykkes for jer bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender jer også mange positive tanker og :kram

Jeg ved hvordan du har det, jeg mistede selv min lille bebs i Tirsdags, forfærdelig oplevelse.

Held og lykke med det hele og mange friske tanker herfra :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af det på dine vegne, og håber snart du kan stå med en dejlig positiv test :loveshower :loveshower

Sender en masse :bd :bd til jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig? Synes det er længe siden jeg har hørt noget fra dig!? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig? Synes det er længe siden jeg har hørt noget fra dig!? :)

:ditto Håber du har det godt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram

Øv en grim oplevelse du/I har været igennem, men jeg er sikker på det nok skal lykkes for jer også! :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det bedste :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey yall. Har oprette en graviditetstråd nu, så alle der lyster, kan følge med.

Men hvordan får jeg den frem under min profil, så man kan se den? Altså ligesom man hos dig Majkenhall, kan trykke på et link og så kommer din tråd frem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey yall. Har oprette en graviditetstråd nu, så alle der lyster, kan følge med.

Men hvordan får jeg den frem under min profil, så man kan se den? Altså ligesom man hos dig Majkenhall, kan trykke på et link og så kommer din tråd frem?

Super :) Glæder mig til at følge dig!!!

Vedr. link, så kopiere du tråden www adresse og sætter den ind i din signatur :) Håber det gav mening!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh it did. Mange tak. Det er godt med en lille computer geni som dig, til at hjælpe hver gang jeg er spørgsmål :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahah!!! Altid til tjeneste ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER