Pari

Underlig menstruation!!! Er jeg gravid????

11 indlæg i dette emne

Hej alle sammen. Jeg er ny herinde. Synes det er en super fed side.

Nåh men, nu til sagen. Min mand og jeg har været igang med projekt-baby i 1 år nu. Min cyklus er på 31 dage og regelmæssig. Jeg havde æggeløsning den. 20.Feb. Min mens. dato var den. 4.marts. Jeg har den. 1.2. og 3. marts haft brunt udflåd og tænkte "åhhhh nej". Så begyndte jeg at bløde den 4.marts. Jeg havde ikke helt de store smerter, som jeg plejer at have under menstruation. Jeg blødte så kun i 2 dage. Det var meget mildt. og den 3.dag var menstruation forsvundet. Det var meget mystisk. Jeg plejer normalt at bløde 6-8 dage.

Er der nogen, der har prøvet at have så kort en blødning og alligevel var gravid?

Håber der er nogen der ude, som kan svare på det. :unsure :unsure :unsure :unsure :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du prøvet at tage en graviditetstest?

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv oplevet noget lignende.. Men jeg ville tage en test; På dette tidspunkt, burde du være rimelig sikker på hvad den siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget to test. Den 23. og den 26. Feb. Begge blev lynhurtig negative. Men efterfølgende har jeg ikke taget nogen. Venter stadig på om min mens. måske "dukker op igen". hmm den er meget svær.

Jeg har en tid hos lægen imorgen. Der kan jeg få taget en test.

Ps. Glemte at skrive at jeg for første gang i denne cyklus har haft ligamentsmerter. Det har jeg aldrig prøvet før. Ved godt at mange symptomer kan opstå psykisk, men jeg vidste overhoved ikke, at der var noget der hed "ligamentsmerter". Nogle dage efter æggeløsning, havde jeg nogle rigtig ubehagelig smerter i underlivet og lænden. Jeg troet at jeg skulle få menstruation for tidligt, men der kom intet. Blev nysgerrig og søgte på nettet. Fandt så ud af at det hed "ligamentsmerter".

hmmm???? <_< <_< <_< <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ogsaa sige tag en test...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke bedst at teste med morgenurin eller betyder det ikke så meget? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er jo gået mange dage over tid, så umiddelbart ville en test som minimum lave en svag streg nu.

Jeg testede positiv, med eftermiddagsurin da jeg var 3+3 - så for nogen har det ingen betydning..

Du skal bare sørge for ikke at have drukket særlig meget i 3 timers tid, også holde dig. Også teste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver at teste om nogle timer.

Hvis jeg er gravid, som jeg håber inderligt, så er jeg vel 4+3 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen. jeg er desværre begyndt at bløde. Meget rødt og frisk blod. æv æv æv :boo :boo

Så tror ikke der er noget håb.

Jeg vil da stadig opdatere hvis, der skulle være noget.

Tak for jeres støtte :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige gået igenne det samme som dig. Har pletblødt i 1 døgn og derefter forsvandt det. Dog var det kun brunt blod der kom ud.

Har taget 4 teste siden jeg startede med at pletbløde og alle er negative, så sent som i morges tog jeg endnu en test, men resulatet er det samme.

Har aldrig oplevet en mens på den måde før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været hos lægen og få taget en graviditets test. Den var desværre negativ.

Til min underlig menstruation sagde lægen, at det kunne være at jeg ikke har haft æggeløsning denne cyklus og derfor har kroppen reageret underligt. Æv

Jeg har så fået en henvisning til gynækolog, da lægen godt kan forstå min bekymring og utålmodighed, da vi har prøvet i over 1 nu.

Håber det snart lykkedes for mig og få alle jer, som brændende ønsker en baby.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER