Guest LouiseD

Er den der - eller er den der ikke...

18 indlæg i dette emne

Har troet at jeg havde overstået min første cyklus, og at der muligvis allerede var bid. :loveshower

Så i sidste uge testede jeg, selvom jeg egentlig ikke var sikker på, om jeg var gået over med mens. Dette pga. jeg har siden d. 22. gået med en mærkelig murrende fornemmelse i maven, som jeg da aldrig har oplevet før - og den er der stadig. :huh

Jeg testede som sagt i sidste uge, mener det var onsdag, og den var negativ. Fredag aften kunne anes lidt blod ved toiletbesøg, så jeg tænkte, at nu var min mens på vej - men det er stadig ikke blevet til mere. Der kommet en plet på størrelse med en 2 kr. i bindet i går, men ikke andet. :huh

Overvejer nu, om jeg skal forsøge at teste igen.. :unsure

Er der nogen derude, som har oplevet lignende tilfælde?

Jeg stoppede med p-pillerne 2. november, så er jo først igennem først/på vej igennem første cyklus, så det kan selvfølgelig tillægges mange ting - eks. at kroppen ikke har fundet sin egen cyklus endnu. Men jeg håber nu, at der er nogle kloge mennesker, som kan komme med et bud :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke spist p-piller i 10 år, så på det område kan jeg ikke hjælpe, men jeg blødte en smule den dag jeg skulle have mens, men testede positiv og jeg er gravid, så jeg ville klart prøve, at teste igen :) :)

Jeg er meget spændt på svaret :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke spist p-piller i 10 år, så på det område kan jeg ikke hjælpe, men jeg blødte en smule den dag jeg skulle have mens, men testede positiv og jeg er gravid, så jeg ville klart prøve, at teste igen :) :)

Jeg er meget spændt på svaret :loveshower

Ihhhh.. :glad

Så er det nu, at det er MØG, at man bor i en lille skod by.. Må vist lige omkring Netto - det er eneste mulighed ;)

Tak for så hurtigt svar baby2011 :kram

Jeg skal nok vende tilbage med respons :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh.. :glad

Så er det nu, at det er MØG, at man bor i en lille skod by.. Må vist lige omkring Netto - det er eneste mulighed ;)

Tak for så hurtigt svar baby2011 :kram

Jeg skal nok vende tilbage med respons :P

:balloon :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej..

Da jeg stoppede med p-pillerne ved min første graviditet (for næsten 4 år siden), kom min mens meget uregelmæssig, de første par mdr gik der ca 15 dage imellem, og de sidste to mdr før jeg blev gravid gik der 32 og 45 dage mellem. Det var også meget forskelligt hvor meget der kom.. Nogen gange næsten ikke noget og andre gange meget :unsure

x fingre for dig :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre ikke så meget nyt herfra :(

Jeg bestilte i går nogle tests, hvor de skrev, at de ville sende dem i går - det har de også gjort, men pakken er så strandet på posthuset hernede :klap

Så jeg håber, at de kommer med posten i morgen ;)

Jeg er godt nok noget splittet, det kunne være så dejligt, at stå med en positiv test :yay

Men jeg tænker godt nok, at det næsten ville være FOR godt til at være sandt, hvis jeg allerede skulle være blevet gravid..

Som du også siger Bed, så tænker jeg også, at min mens nok bare lever sit eget liv - og finder ind i en rytme.. Men så er der den der underlige, uforklarlige, murrende fornemmelse i maven, det har jeg godt nok aldrig prøvet..

Hehe.. Lige nu overvejer jeg, om jeg skal ringe til en veninde, som har en test liggende - men modsat så gør en dag fra eller til ingen forskel..

Men nysgerrigheden den er værre.. :badgirl

Tænke tænke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende. Håber der snart er en positiv test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Test test test :glad vi kan da ikke vente til imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har simpelthen været i Netto - og har så taget en test..... UDEN nogen som helst streger :unsure

Så nu må jeg lige "spare sammen" - også tager vi den mere sikre metode ;)

Det er med at ramme den famøse stav er ikke så lige til :P

Så jeg vender tilbage sidst på aftenen :gp

Og tak fordi i vil høre på mit ævl :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

såvidt jeg husker er det meget normalt at cyklus bliver påvirket af at du stopper med ppiller. Men min viden er begrænset på det område. Husker ikke hvilket årti jeg sidst tog pillerne i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er meget forskelligt fra person til person.

Da jeg sidste år stoppede med min ppiller kom min menstruation hver måned d. 8. nu er det så blevet til den 2. i hver måned, og det slår aldrig fejl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden streger :o så skal du ikke regne med den..

Jeg håber nu alligevel du snart står med en positiv test :wub :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV :boo

Tog en test i morges - og den var negativ :boo :boo

Så ingen baby denne omgang..

Vi må på den igen :hump :badgirl :seng

- også håbe, at min mens finder en rytme SNART..

Held og lykke til jer alle :)

Holder mig selvfølgelig stadig herinde - det er jo helt vanedannende :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså... Krydser fingre for der er helt med det næste gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså... Krydser fingre for der er helt med det næste gang ;)

Taaak :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv- øv :(

Håber snart du får de to streger, "din krop skal nok bare lige finde sig selv igen"... :wacko

Det tog mig ca 5 mdr fra jeg tog den sidste p-pille, til jeg var gravid, men min mens blev aldrig regelmæssig, det er den først blevet efter jeg holdt op med at amme min søn...

xxxx fingre for dig

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv- øv :(

Håber snart du får de to streger, "din krop skal nok bare lige finde sig selv igen"... :wacko

Det tog mig ca 5 mdr fra jeg tog den sidste p-pille, til jeg var gravid, men min mens blev aldrig regelmæssig, det er den først blevet efter jeg holdt op med at amme min søn...

xxxx fingre for dig

:bd

Det er helt rigtigt - hvad ligner det, at kroppen udbeder sig betænkningstid, når vi er afklaret <_<

Men vi havde talt om, at det næsten ville være for utroligt, hvis den skulle være der i første hug :unsure

Selvom det da ville have været dejligt :yiepie

Så det er frem med tålmodigheden :box ;)

Er glad for, at jeg kan vender usikkerheden osv. med jer herinde :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedre held næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER