Cocomous5

Vi tager også et farvel

14 indlæg i dette emne

Hej alle i dejlige og ikke mindst heldige september mamas,

Så skete det værst tænkelige.

Da jeg kom til læge i går og blev undersøgt dernede, sagde han at jeg med det samme skulle tage til den gynækologiske akut afdeling på sygehuset i kolding med det samme.

Jeg henter min fantastiske kæreste som lige havde været til eksamen og hiver ham med derop. Jeg tænkte at det var bad news. Kommer ret hurtig til og der er to læger og to sygeplejersker med derinde og undersøge mig. Bliver skannet både indvendigt og udvendigt. Vores lille baby er død og det skal der snakkes om og tages stilling til med det samme, BRUTALT...

Vi snakker med dem og bliver enige om lige at tage afsted et stykke tid og snakke og hvad vi skal gøre, blive skrevet op til akut operation med det samme, eller vente og se hvornår vi kan få en tid.Vi kører hjem, snakker, græder rigtig meget, og bliver enige om at lille 'gug' ligeså godt kan komme ud med det samme.

Vi får lige ringet til arb. pladser og familie og sagt hvad der sker, stortudende, og kører tilbage og bliver skrevet op til operation. På dette tidspunkt er den ved at være 13.00 og jeg får piller for at udvide livmoderen, bliver stillet en masse spørgsmål og bliver så indlagt og kørt på en stue...

Min søde dejlige kæreste er bare med hele vejen, og jeg aner ikke hvad jeg skulle have gjort uden ham.

Smerterne fra de dumme piller tager til og jeg får noget smertestillende, og så venter vi ellers bare indtil kl. bliver 19.30 hvor det bliver vores tur til operation.

En ting er at man skal fordøje alt det der sker, men at vente og ikke ane hvornår man kommer til og egentlig slet ikke har lyst til at denne virkelighed er ens egen er virkelig brutal. Har ydermere aldrig været i narkose, så var også panisk angst for aldrig at vågne op igen...

Da jeg grædende bliver kørt op mod operationsstuen kører vi selvf. forbi fødeafdeligen, hvor man kan høre en fødende kvinde, i smerter, men hvor var det træls at høre hun er igang med at føde deres lille fantastiske baby mens min nu bliver taget fra mig....

Men et hold af fantastiske søde læger og sygeplejesker som tager imod mig på operationsstuen, og trøster mig, holder mig i hånden og aer og snakker til mig.

Opvågning, virkeligheden rammer igen, har ikke lyst til det. Vi er kede af det og min kæreste er der bare hele tiden.

Nu det dagen derpå og jeg har sygemeldt mig for resten af ugen, for lige at fatte hvad der sker. Jeg kan ikke længere kalde mig gravid, man skal nu møde alle dem der ved det hele, og jeg er bare KNUST over det der er sket. ØV det her bliver en træls tid og det eneste jeg kan tænke på er at jeg vil bare være gravid asap igen. Ligeså snart blødningen fra operationene er overstået om max. 14 dage, burde man gå tilbage til sin normale cyklus, og så ringer jeg straks til den special læge der hjalp os og kommer igang med behandling igen.....

Håber i andre har held med jeres graviditet og så håber jeg snart at man finder en måde at 'acceptere' dette på.

:boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan ikke finde ord.. :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej. Nu sidder jeg også og småtuder. Det lyder rædsomt, og jeg er virkelig ked af at høre at I også har været så uheldige. Kæmpe knus herfra!

Det er trods alt godt at høre, at din kæreste er der 100% for dig. Jeg håber, I tager jeres tid til at komme jer lidt ovenpå chokket (god ide med den sygemelding) og møder masser af omsorg. Synes det er stærkt, at du straks er klar til at komme op på hesten igen. Rigtig RIGTIGT meget pøjpøj med det!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det forfærdeligt..!!! Jeg håber i hurtigt kan komme igang igen, men hvor er det synd at det skulle for så mange i vores gruppe.. Jeg ved godt at jeg intet kan sige for at trøste dig - og det var med tårer i øjnene at jeg læste det, men hvor er du heldig med en forstående kæreste - og dejligt du kunne komme til straks så du ikke skulle gå og vente yderligere.. Jeg håber at det lykkes hurtigt for jer igen.. Og at du kommet helt ovenpå snart.. Du er i mine tanker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej hvor frygteligt, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.. jeg ønsker dig god bedring, og forhåbentligt kan vi snart følge dig her inde på ny.. mange varme tænker her fra..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig virkelig ondt at I også skal igennem sådan en frygtelig oplevelse :kram

Jeg synes det er utrolig flot at du allerede har så meget mod på at prøve igen. Du virker som en stærk person med mod på livet, så jeg er sikker på I kommer godt ud på den anden side.

Tror det er fornuftigt at du har sygemeldt dig. Tag nu den tid du har brug for uden at lade dig presse af at du har et arbejde du skal tilbage til.

I er i mine tanker og rigtig meget held og lykke fremover.

Knus Charlotte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig virkelig ondt at høre!! Må være SÅ forfærdeligt!!! Tanker og masser af :kram2 :kram2 herfra!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end at jeg er så ked af at høre det! Har selv prøvet at miste og for mig var der ikke meget andet end tid, der kunne hjælpe på smerten, så tag den tid du har brug for til at sørge og så i gang når I er klar til det.

Masser af tanker herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig utroligt ondt at høre...

Lyder som en go ide, med lige at tage en uge fri fra det hele og få sundet sig på.

Håber snart i kan komme igang igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare skrækkelig synd for jer at I skal det her igennem... Der er bare ingen ord der hjælper.

Som en anden skriver så tror jeg også kun det er tid der hjælper. Sådan en oplevelse kommer man aldrig til enighed med- det er og bliver ufatteligt uretfærdigt. Men man kan komme til et punkt hvor man accepterer at det er sket og kan komme videre, med en erfaring i bagagen, og en endnu større lyst til at skabe liv med den man elsker.

Mange knus fra en der har prøvet præcis det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh sidder her og tudder på jeres vegne håber at det snart lykkes jer igen at blive gravide :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder her med tårer i øjnene og kan ikke finde ord..... er rigtig ked af det på jeres vejne! det er da bare så uretfærdigt og forfærdenligt at det skal ske for endnu en familie i septembergruppen! :boo

sender en masse tanker og krammer! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh neeeeej! Hvor er jeg ked af det på jeres vegne, det er simpelthen det værste der kan ske. Jeg synes det er sket for alt for mange i denne gruppe og meget "sent", da det jo omkring denne tid man har fortalt det til mange og virkelig er begyndt at glæde sig. Jeg sender dig et kæmpe knus og ønsker for jer, at i om få måneder kan blive gravide igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER