Nitzen1987

Brystpumpe

10 indlæg i dette emne

Jeg vil rigtig gerne amme, når den tid kommer :) men når den lille er omkring 2 måneder gammel reger jeg med, at manden skal have den lille alene hver anden mandag aften i 3 timer og så tænker jeg og håber jeg at det vil være en fordel at malke ud, så han kan give den lille mad... skal man have en brystpumpe for at malke ordentligt ud, eller kan det gøres ved "håndkraft"?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke selv prøvet det, men det kan lade sig gøre. Det kræve bare en rigtig god teknik, men hvis man kan er det den mildeste måde at gøre det på.

Det er muligt at købe billige brystpumper på amazon.co.uk hvis det er fordi du synes de er for dyre herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig var der ingen af delene, som kom til at fungere. Jeg ville prøve mig frem når tiden kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte en brystpumpe, men nogle gange gik det hurtigere hvis jeg bare malkede med hånden. Synes at jeg hurtigt fik en anstrengt hånd ved at bruge pumpen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Phillips Avent manuel pumpe og det har fungeret upåklageligt fra første gang. Og det er virkelig rigtigt, at det går MEGET nemmere, hvis man kan se barnet imens - det er ret fascinerende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Phillips Avent manuel pumpe og det har fungeret upåklageligt fra første gang. Og det er virkelig rigtigt, at det går MEGET nemmere, hvis man kan se barnet imens - det er ret fascinerende :)

Det virker nemlig rigtig godt og er vildt fascinerende :D Jeg var meget skeptisk men fordi pumpen drillede den ene gang satte jeg mig og kiggede på hende mens hun sov og lige pludselig flød mælken uden problemer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virker nemlig rigtig godt og er vildt fascinerende :D Jeg var meget skeptisk men fordi pumpen drillede den ene gang satte jeg mig og kiggede på hende mens hun sov og lige pludselig flød mælken uden problemer :D

Jeg har også været lidt skeptisk, men da jeg skulle pumpe ud i lørdags gik det godt nok langsomt, lige indtil Søren kom med Anna - så væltede det ud, så jeg blev helt mundlam af fascination :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været lidt skeptisk, men da jeg skulle pumpe ud i lørdags gik det godt nok langsomt, lige indtil Søren kom med Anna - så væltede det ud, så jeg blev helt mundlam af fascination :D

Aj, hvor vildt... tongue.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget længe siden jeg har prøvet med pumpe, men jeg syns faktisk det gjorde ret ondt at bruge, og gik derfor over til at malke ud med hånden. Ulempen syns jeg er det er svært at sidde i en behagelig stilling når man skal ramme en skål/kop. Klart en fordel at ha barnet foran sig når man skal malke ud. :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er vi en elektronik familie så jeg har en elektrist :whistling

Den fungerede bare rigtig fint og hurtig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER