Cocomous5

Læge i dag pga pletblødninger...

6 indlæg i dette emne

Åhhh er så nervøs for det hele.

Nu har jeg efterhånden oplevet en del pletblødninger i løbet af de 12 uger her, og en hel masse brunt udflåd.

Det trælse er bare at det brune udflåd bliver der mere og mere af,samt jeg har en del ubehag i underlivet, som i de seneste dage har varet dagen lang. Samtidig har sådan en uro i kroppen, får ikke sovet om natten og tankerne ræser bare derudaf.

I morges fik jeg nok, da jeg i nat oplevede at der var super meget, bare ikke i klumper.

Så nu skal jeg til egen læge kl. 11.30 og så vil han undersøge mig og vurdere om jeg skal til en akut skanning.

Er bare så hammerende nervøs, selvom jeg prøver at tage det roligt, vi ønsker jo bare så inderligt at dette endelig lykkedes...

NF er først på fredag, datoen blev lige rykket med en enkelt dag, og kan ikke vente så længe med at jeg bliver undersøgt nu...

Har bare lige brug for at læsse af, og høre om andre oplever noget lignende uden at det behøver at betyde der er noget galt med den lille. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har endnu ikke nogen blødningers, men vil bare ønske pøjpøj og sende en krammer. Jeg kan godt forstå at du er helt rundt på gulvet og smaddernervøs, og synes det er en go ide at tage til lægen. Jeg håber, alt ser ok ud og at der ligger en lille én og bokser rundt i din mavse.

Og læs bare af herinde, tror der er flere der kan forstå dine tanker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønsker dig det bedste, og krydser fingre for at alt er som det skal være..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen erfaringer, der kan berolige dig, men vil ønske dig alt mulig held og lykke. Håber at lægen sender dig videre til scanning, så du kan få ro inden NF.

Knus Charlotte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det hele er okay og at du er okay... Tænker på dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER