Girl Next Door

Positiv ÆL test i flere dage?

9 indlæg i dette emne

Ja selvom man har været i gang i noget tid, kan man godt blive i tvivl nogen gange ;)

Jeg har i denne cyklus jævnligt testet for ÆL, og troede den var der på dag 14-16, MEN fik på dag 25, 26 og 27 en endnu mere positiv ÆL test.. :huh

Så nu smider jeg nogle billeder, og så håber jeg at i kan hjælpe med at løse mit ÆL mysterie

Hvad der står på pakken om positive ÆL tests:

iQ2Fj.jpg

I2tcP.jpg

sF3LI.jpg

lHq05.jpg

q84SM.jpg

aehwy.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er sgu da vildt at du har så meget æl ... det lyder da ikke normalt.

Men jeg håber for dig/jer at det kan give jer en dejlig baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder af ret meget, har jeg godt nok ikke hørt om før. Har du haft mens efter? Eller testet med g-test?

Fordi jeg synes jeg har hørt noget om at hvis man er gravid kan man teste positiv med ÆL test . Kunne måske være tilfældet siden du har positiv ÆL test så sent.

Men jeg ved det ikke, så hæng mig ikke op på noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok også tage en G-test..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg ser det, er den først positiv på cyklusdag 25. Teststregen skal være tydeligere end kontrolstregen og det er den først på cyklusdag 25. I dagene efter den første positive test, kan de næste test godt vise positivt, men det er den første positive test du skal forholde dig til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den eneste G test jeg havde liggende, var en digital, og den sagde "Ikke gravid" Jeg selv tror også at ÆL først er indfundet på dag 25. Så nu må vi se hvad der sker om 1½ uges tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg ser det, er den først positiv på cyklusdag 25. Teststregen skal være tydeligere end kontrolstregen og det er den først på cyklusdag 25. I dagene efter den første positive test, kan de næste test godt vise positivt, men det er den første positive test du skal forholde dig til

Enig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den eneste G test jeg havde liggende, var en digital, og den sagde "Ikke gravid" Jeg selv tror også at ÆL først er indfundet på dag 25. Så nu må vi se hvad der sker om 1½ uges tid :)

Det bliver spændende, hvis det var mig havde jeg sgu knaldet ved hver test :whistling :whistling

:goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende, hvis det var mig havde jeg sgu knaldet ved hver test :whistling :whistling

:goodluck :goodluck

Manden er os blevet udnyttet rimelig meget i denne måned ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER