Susanne

Hvornår fik du første mens

Første menstruation efter graviditet   27 members have voted

  1. 1. Hvornår fik du første mens efter første graviditet?

    • Indenfor 4 uger
      1
    • 4-6 uger
      3
    • 6-8 uger
      2
    • 8-10 uger
      5
    • 10-12 uger
      3
    • 12-14 uger
      2
    • 14-16 uger
      0
    • 16-20 uger
      1
    • Mere end 20 uger
      10

Please sign in or register to vote in this poll.

17 indlæg i dette emne

Nu er Anna 11 uger og jeg har stadig ikke fået mens. Jeg har PCO, så jeg er jo ikke sikker på den nogensinde har tænkt sig at komme <_< og derfor vil jeg gerne se lidt statistik på hvad der er 'normalt'. Så ved jeg hvornår jeg kan forvente, at PCO´en har vundet og min krop ikke kan finde ud af det selv...

Håber I vil hjælpe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik første mens 26 uger efter jeg fødte min søn, så du skal ikke være nervøs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok ikke til den store hjælp, for min dukkede op efter 3 uger.... Har altid haft en usandsynlig punktlig krop (og er selvfølgelig meget taknemlig)

Desuden ammede jeg ikke, og det gør også en forskel.....

Måske skulle du få den faktor med i meningsmålingen på én eller anden måde? :)

Jeg håber din krop arter sig, og du snart ser mens igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik den første mens 9 måneder efter jeg fødte. Jeg stoppede med at amme, da min søn var 8 måneder, så det kan sagtens være ammestoppet, der har sat gang i cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik det for få dage siden, så 8 uger efter fødsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok ikke til den store hjælp, for min dukkede op efter 3 uger.... Har altid haft en usandsynlig punktlig krop (og er selvfølgelig meget taknemlig)

Desuden ammede jeg ikke, og det gør også en forskel.....

Måske skulle du få den faktor med i meningsmålingen på én eller anden måde? :)

Jeg håber din krop arter sig, og du snart ser mens igen :kram2

Jo, det har jeg også tænkt! Men hvordan?! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hiver lige den her tråd op igen. Jeg ammer godt nok stadig, men har stadig ikke fået mens og det er snart 11 måneder siden at jeg fødte :o

Det er da rart nok at slippe men lurer lidt på om det er normalt/ok at der går så lang tid :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hiver lige den her tråd op igen. Jeg ammer godt nok stadig, men har stadig ikke fået mens og det er snart 11 måneder siden at jeg fødte :o

Det er da rart nok at slippe men lurer lidt på om det er normalt/ok at der går så lang tid :unsure

Min svigerinde fik ikke mens foer hun stoppede med at langtidsamme og det var efter 2 aar og et par maaneder. Nu med nr. to, som er ligesaa gammel som Noah, har hun stadig ikke faaet sin. Jeg har faaet min, min soester fik ikke sin, foer hun stoppede med at amme ved hhv. 6 og 13 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigerinde fik ikke mens foer hun stoppede med at langtidsamme og det var efter 2 aar og et par maaneder. Nu med nr. to, som er ligesaa gammel som Noah, har hun stadig ikke faaet sin. Jeg har faaet min, min soester fik ikke sin, foer hun stoppede med at amme ved hhv. 6 og 13 mdr.

Altså de fik ikke mens før de stoppede HELT med at amme, eller hvordan? :) Valdemar spiser jo primært almindelig mad og bliver "kun" ammet a. Tre gange i døgnet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kom allerede efter otte uger, og jeg ammer jo altså..

Men er vel så også på cd 45 nu, så regelmæssig er den vist ikke ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min 7 1/2 efter jeg havde født..

Selvom jeg fuldammede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har endnu ikke fået min endnu.. men regner da med den kommer på et tidspunkt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså de fik ikke mens før de stoppede HELT med at amme, eller hvordan? :) Valdemar spiser jo primært almindelig mad og bliver "kun" ammet a. Tre gange i døgnet...

Rigtigt, de fik ikke mens, foer de stoppede helt med at amme. Jeg ammer 1-3 gange i doegnet, ligesom min soester gjorde det med min yngste niece. Der er forskel paa kvinder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter også stadig på min mens... svært at få nr. 2 når mens ikke kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu kom min mens sgu :D Man skal åbenbart passe på, hvad man ønsker sig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her gik der knap 10 mdr efter fødslen og jeg stoppede amningen 6,5 mdr efter fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig ikke fået min mens, og nyder det :) Ville også synes det var cracy hvis min krop var klar til en to'er. Men jeg tror hele tiden at jeg får det, jeg har mange gange løbet på wc fordi jeg var overbevist om at jeg havde blødt igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER