LilleMy

terminsdato.... (3 December)

15 indlæg i dette emne

Vi har til gengæld haft en super hyggelig weekend med besøg af min mor og lillebror :yay Det var den eneste weekend inden jul vi havde mulighed for at ses, så vi havde da håbet lillebror var kommet inden - men det bestemmer man jo så ikke lige selv... Under alle omstændigheder blev der julet og hygget til den store guldmedalje :jul3: Det er skønt når vi har muligheden for at ses - min mor bor på Thyholm & køreturen tager ca. 4½ time så det er desværre ikke så tit som vi kunne ønske.

Idag har jeg fået færdiggjort mine sidste strikke-hængepartier - en uldvest til lillebror og hjemme-sokker til både Frederik og jeg.... så nu burde der ikke være mere der skulle nås inden han kommer....... og det må han altså gerne snart gøre... :bd

Fik akupunktur i torsdags og Zoneterapi i fredags... begge dele med henblik på at gøre kroppen klar til fødsel.... men det havde desværre ingen effekt (andet end lidt flere plukkeveer og noget slimprop...) Så alt i alt må min krop og lillebror jo åbenbart ikke være helt klar endnu.. :ba

Jeg har en tid ved jordemoderen på Torsdag hvor hun vil give mig et tjek & en tid til scanning + hindeløsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder som om i har haft en dejlig weekend! :)

Sender en masse

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Og håber at lillebror snart bliver klar til at komme ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender også lidt vestøv til dig og hååååber, der kommer noget retur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om i har haft en dejlig weekend! :)Sender en masse :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Og håber at lillebror snart bliver klar til at komme ud :)

mange tak for ve-støvet... håber det er effektivt :D

Jeg sender også lidt vestøv til dig og hååååber, der kommer noget retur :)

Med det samme jeg har noget i overskud skal jeg nok sende det videre asap - håber ikke du kommer til at vente lige så længe

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor lyder det som en hyggelig weekend!

Jeg syntes bare julen i år er noget helt særligt og har også bare rigtig meget lyst til at være sammen med familien HELE tiden.

Held og lykke hos jordmoderen i morgen! Håber hun kan prikke lidt til baby så der sker noget. :P

:jul5: :jul7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har ikke haft så meget overskud det sidste stykke tid, så beklager den sene opdatering :blush

Tror så småt jeg efterhånden har indset at lillebror ikke har tænkt sig at komme ud af egen fri vilje..... der sker ikke det fjerneste... Fik en hindeløsning ved jordemoderen i torsdags, men det gjorde desværre ingen forskel (ud over lidt blødning fredag). Hun kunne så også konstatere at de plukkeveer jeg har ikke gør det store til forskel - alt var fint blødt og klart til at "komme i gang", men stadig livmoderhals tilbage og ikke nævneværdigt åben :box

Planen fremefter er:

  • mandag (41+3): scanning for at sikre han stadig trives derinde (men de er de nu alle meget sikre på han gør)undersøgelse + hindeløsning
  • fredag (42+0): såfremt han endnu ikke er kommet ud igangsættelse - med mindre der er mange spontane fødsler... så vil igangsættelsen blive udsat til mandag (42+3)

så jeg håber meget at en hindeløsning i morgen kan give noget mere end den i torsdags... ellers må jeg snart igang med alle de gamle råd til hvordan man sætter en fødsel igang - overvejer amerikansk olie (kender én det har virket for 2 gange...)

MEN... har til gengæld nyt min dejlige datter hele weekenden & hun har nu været helt god til at lede mine tanker over på alt muligt andet (bl.a. julehygge i store mængder) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå overskudet ikke er det største. Det er også med at nyde den sidste tid sammen med din datter inden der kommer en og kræver din fulde opmærksomhed ^_^

Hepper på snarlig fødsel til dig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber snart der sker noget for dig. Sender en masse :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

takker for ve-støvet og de gode tanker.... Det viste sig at være en yderst effektiv hindeløsning :D vores dejlige søn blev født i går aftes kl. 20.27. alt gik vel & vi var hjemme igen ved middagstid idag :loveshower Fødselsberetning følger senere - vil lige nu nyde min dejlige familie :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KÆMPE STORT TILLYKKE!!! :hurra :hurra :hurra

Glæder mig til at høre mere... Og til at se billeder af jeres nye lille guldklump :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT STORT tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiiii tillykke :balloons

Glæder mig til fødselsberetning.

Vil gå i gang med at skrive min om lidt ... hvis hun bliver ved med at sove :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KÆMPE STORT TILLYKKE!!! :hurra :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønno :yay Stort tillykke med ham :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med lille Falke :hurra :hurra :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER