Barbamama

Har jeres barn en hjemmeside?

14 indlæg i dette emne

Hehe, nogen tænker måske allerede "Ej, SÅ hurtigt skal de da ikke igang med teknik!" men det jeg tænker på, er altså bare om I har lavet en hjemmeside hvor familie og andre interesserede kan følge jeres barns udvikling og se billeder? :) Min storebror har haft det med sine børn (altså bare en fælles hjemmeside for hele familien, men hvor de skriver en masse om hvad børnene laver og viser billeder måned for måned osv) og jeg synes bare det har været SÅ fedt at kunne kigge med som et "supplement" til når man besøger :)

Vores bettemand har ikke sin egen hjemmeside, men har fået en "blog" på vores. :P Og så tænker jeg at han skal have sit eget fotoalbum derinde når han kommer ud.

Har jeres barn en hjemmeside (eller en underside på jeres hjemmeside)? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en lukket hjemmeside til Sebastian, så vores venner og familie skal have en kode for at logge ind.

Vi har lagt billeder ind af ham fra scanninger til nu :-) Samt lidt udvikling så som vægt og længde, ikke så meget nu, men mest da han var baby.

Vi regner med at lave det samme til lillesøster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har én om vores godkendelse til adoption, tiden på ventelisten og nu indeholder den så også vores liv med vores datter.

Vi har haft utrolig meget glæde af den, da det ikke lige er altid omgangskredsen forstår alle tingene/følelserne omkring adoption.

Hilsen Ulla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej jeg har nedlagt min hjemmeside, da jeg synes den var for dyr, når man kan blogge gratis. Til gengæld har jeg en blog om vores vej til bebs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en blog hvor jeg skriver om hele familien og vores liv men det er nu primært om Ronja der står derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hov forkert tråd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et Picassa-album med billeder af Anna fra fødslen og til nu. Vores nærmeste familie har adgang og så opdaterer vi den løbende og skriver lidt tekst til billederne.

Det er også hyggeligt at kigge på den selv, for så er hendes udvikling meget tydelig og man har helt glemt hvor lille hun var :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et Picassa-album med billeder af Anna fra fødslen og til nu. Vores nærmeste familie har adgang og så opdaterer vi den løbende og skriver lidt tekst til billederne.

Det er også hyggeligt at kigge på den selv, for så er hendes udvikling meget tydelig og man har helt glemt hvor lille hun var :wub

Ja man glemmer bare så hurtigt! Jeg er også rigtig glad for at jeg er god til at tage billeder af Ronja, men også at jeg tager hver måned, så man virkelig kan se udviklingen og er sikker på man har nogen fra hver måned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej, jeg har ikke gidet lave og opdatere hjemmesider for dem. Men jeg har købt et domæne til dem hver som de så kan få overdraget når de bliver 18 - hvis de så vil beholde det er op til dem. De 36 kr. om året det koster overlever jeg nok at betale.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemmesider... uha - det tager tid!!!

Vi har haft mange sider hver, både manden og jeg, og jeg har også haft til mine 3 børn. Men sådanne sider skal jo vedligeholdes så de er lige så stille afgået ved døden.

(Har ikke engang fået lavet barnets bog til nogen af dem, eller skrevet fødselsberetning for de sidste to endnu....)

Til gengæld bruger jeg facebook ret meget. Både til opdateringer med guldkorn og billeder - og så må familien følge med den vej.

Det har faktisk gjort at mine forældre nu er på fjæs - kun for at følge vores liv :)

Svigerforældrene nægter (selvom svigerfar er en senior-nørd der elsker gadgets) og han brokker sig regelmæssigt over ikke at få nogen billeder, så mon ikke han overgiver sig en dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en til vores datter det første år, men da først jeg startede på arbejde igen, kneb det med at få den opdateret, så vi lukkede den til sidst. Jeg har dog gemt "dagbogen" derfra. Det er rigtig hyggeligt at læse nu :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en hjemmeside, og der har Marlon sin egen underside.... Jeg har dog forsømt den så meget siden vi fik Marlon, så den trænger til en ordentlig opdatering :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det har han ikke. Han fylder i stedet meget på min FB :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER