Anna1980

hvordan går det

5 indlæg i dette emne

Tænkte bare på hvordan det går hos jer? Kører det med ske mad? Nattesøvn? Middagslur? Eller andre ting I vil dele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Maliva har haft nogle hårde uger, hvor hun kun har villet bryst og sove imellem manden og mig.

Det har været enormt hårdt, men det ser endeligt ud til at vende!

Hun gider fortsat ikke ske mad, men så prøver vi med knækbrød, brød og kiks - mad skal hun da ha :)

Udover det har hun fået noget bleudslæt, men det er også ved at være væk igen.

Så alting er begyndt at lysne lidt her hjemme..

- Hvad med dig? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi har det godt. Det var en drøj omgang efter hans vaccination, da han var syg i to dage og jeg næsten ikke sov. Det resulterede i at jeg i en hel uge ikke fik søvn nok da jeg også kæmpede med ham og hans dyne, da han ville have den over hovedet hele tiden men ikke kunne fjerne den igen.. Så jeg fik problemer med mit blodtryk i weekenden og har måtte forholde mig så meget i ro som muligt, lidt svært når man er alene med et barn. Manden blev dog hjemme den første dag hvor jeg havde det værst..

nu har vi så købt en sovepose til tobias og vi sover alle tungt hver nat uden problemer. Fantastisk investering :-)

Tobias elsker sin grød og mos og jeg har tænkt på om han snart skal have måltid tre fordi han kan kværne den ene flaske efter den anden om eftermiddagen. Men samtidig så spiser ingenting fra kl 20 om aftene til kl 6.30 næste morgen så tør heller ikke lige lave noget om før jeg har snakket med min sp. Han skal jo have sin mælk endnu. Ser nu frem til at han spiser det samme som os, det bliver sgu nemmere tror jeg på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det super :-) Noah sover igennem om natten, spiser sin grød med stor interesse, og er ellers bare en dejlig lille glad dreng :-)

Vi har lige været til 5 mdrs undersøgelse og vaccine i dag, så afventer om der skulle ske at opstå mild feber. Sidst var der dog ikke nogen særlig ændring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias var meget hårdere ramt ved 5 mdr end ved 3 mdr. Så håber for jeres skyld det bliver minimalt. Tobias havde feber i to dage..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER