Tina80

så fik jeg den

11 indlæg i dette emne

Efter jeg var hos lægen i sidste uge og fik lavet vandrejournal, så snakkede vi også om sygemelding. Men min læge snakkede med en kolleger som syntes vi skulle vente...

Nå men da jeg kom hjem gik der kun en dag så kom der et brev fra min læge at hun havde snakket med en 3. Kolleger, som var enig i jeg skulle sygemelding. Så i brevet stod der jeg skulle ringe til dem og få en tid til at få lavet sygemeldinger.

Og det var så i dag. Og der var ingen problemer. Så er nu sygemeldt de næste 7 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvorfor blev du sygemeldt :) -og hvordan tog dit arbejde det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går desværre arbejdsløs, men jeg skal forholde mig i ro og kan ikke bestride et kommende job pga min høj risiko for blødning og blodpropper og føde alt for tidlig igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er de to første også født for tideligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den yngste af dem der lever blev født 30 dage for tidlig. Og tvilling pigerne fødte jeg i uge 20 og 25+1 ( som døde desværre begge 2 pga infektioner)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha - så er det da vist bedre du bliver hjemme og passer graviditeten... Jeg er selv hjemmegående så jeg har også god tid til at slappe af og nyde maven.. Og min mand har også en mdr ferie tilbage inden vi åbner restaurant igen - fantastisk med en ekstra hjælper :) men lækkert at du kunne få sygemelding hele graviditeten og ikke kun 14 dage af gangen.. Det må også give dig ligt ekstra ro...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det giver rigtig meget ro i sindet. Og da jeg ringede til jobcenteret og min A-kasse var der ingen sure miner. Tværtimod. De ønskede mig god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det lækkert for dig - det er meget pres der forsvinder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg sikker paa giver dig ro i krop og sjael - og baby. Oensker i hvert fald, du faar en dejlig graviditetbd.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med sygemelding, så skal du ikke bekymre dig mere om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt at høre at ingen blev sure, men forstod din situation :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER