Økonom

Har i taget på her efter 3 mdr.?

21 indlæg i dette emne

Er i begyndt at tage på eller er vægten nøjagtigt som den plejer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et besøg fra august kan jeg sige at jeg efter 3 mdr. havde taget ca. 2 kg. på :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har taget på! men er ikke sikker på hvor meget.... allerede da jeg smed pillerne sidste år, begyndte min vægt at stige.... <_<

så alt i alt har jeg nok taget 5-6kg på siden sommer sidste år!

var absolut ikke glad for tallet på vægten ved lægen for godt 2uger siden.... pyha! :13:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har allerede taget 4 kg på :blush

Men jeg var i forvejen lidt undervægtig, så gør ikke så meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede med at tabe 3 kg, og har nu taget 1 de dem på igen :) men min vægt svinger faktisk lidt op og ned, alt efter hvor godt jeg har det :) Hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede taget næsten 5kg på, men mit BMI lå også til den lave side inden, og lægen sagde at de første 3 måneder kan det godt gå lidt amok med vægten, i det man også tager på ved bryster, ekstra blod i kroppen osv. Ydermere sagde hun at meget slanke kvinder som ikke har haft tendens til mave før, ses det ofte hurtigere at man er gravid. Så for at trøste mig selv, godtager jeg denne forklaring :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede taget næsten 5kg på, men mit BMI lå også til den lave side inden, og lægen sagde at de første 3 måneder kan det godt gå lidt amok med vægten, i det man også tager på ved bryster, ekstra blod i kroppen osv. Ydermere sagde hun at meget slanke kvinder som ikke har haft tendens til mave før, ses det ofte hurtigere at man er gravid. Så for at trøste mig selv, godtager jeg denne forklaring :whistling

Den forklaring godtager jeg også :)

Kan heller ikke skjule maven mere - og ellers ville mine nu kæmpe bryster afsløre forandringen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var lige på vægten, grundet din tråd ;) Jeg har taget 1.5 kg på.. Det er jeg okay tilfreds med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke taget på endnu, men det kommer nok snart. Brysterne er vokset og mavsen er begyndt at bule ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sat billede på fra scanningen idag, men den kommer kun frem på profilen, ikke her på siden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh ja - brysterne!!! Mine er også tilbage til fuld styrke, efter operationen og de tabte kilo manglede de virkelig fylde - men det er tilbage nu ;-)

Angående billede: Er det som profil billede du mener at det kun dukker op når man er inde på din profil? Jeg aner ikke hvordan man ændre det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ang billede er det så ikke fordi du skal sætte det ind som avatar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jaaaaaaa, det var lige det der skulle til :) Tusind tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh jeg har taget 4kg på til trods for kvalme - vejede 54,5 igår... Men folk er også begyndt at kigge på maven og siger tillykke?!?! Og min bryster er også blevet kæmpe ( skal lige siges at state operere min bryster for 2 år siden pga scoliose - så der er silikone i (225ml) så begynder da St tænke på hvor de kommer til at se ud... Og om de ka bruges til amning... Det lovede give sygehus mig de kunne men de lovede også jeg ikke fik kæmpe bryster men før graviditet brugte jeg 65F så jeg ska snart har amme bh for at de kan sidde behageligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jaaaaaaa, det var lige det der skulle til :) Tusind tak.

Meget meget fint billede :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh ja den vægt, jeg har taget 3 kg på, men prøver at leve sundt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har taget på, men det er lidt svært at finde ud af hvor meget. Jeg er ikke helt sikker på, hvad jeg vejede inden jeg blev gravid.

Jeg fandt ud af, at jeg var gravid på vores bryllupsrejse, så jeg lagde ud med at hygge mig med den gode mad og noget mere is og sodavand end til hverdag.

Da vi kom hjem kom trætheden, så uden at jeg spiste voldsomst usundt, så havde jeg slet ikke energi. Så jeg tror faktisk at jeg tog lidt rigeligt på den første halvanden måned og så har smidt lidt igen. Det siger min badevægt i hvert fald, når jeg vejer mig om morgenen.

Jeg lever ikke rigtigt anderledes end jeg plejer (bortset fra nul alkohol, rå fisk og den slags), men har bare mere energi til at dyrke lidt motion og i det hele taget holde mig igang nu, så det er vel dét der sker. I hvert fald ser min mave mere og mere gravid ud (især om aftenen).

Mit BMI er 24,?, og jeg tog vel ca. 2-3 kg på ret hurtigt og er nu nede på + 1,5 kg. Selvfølgelig uden planer om at skulle tabe mig eller noget:)

Er 12+5 i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh jeg har taget 4kg på til trods for kvalme - vejede 54,5 igår... Men folk er også begyndt at kigge på maven og siger tillykke?!?! Og min bryster er også blevet kæmpe ( skal lige siges at state operere min bryster for 2 år siden pga scoliose - så der er silikone i (225ml) så begynder da St tænke på hvor de kommer til at se ud... Og om de ka bruges til amning... Det lovede give sygehus mig de kunne men de lovede også jeg ikke fik kæmpe bryster men før graviditet brugte jeg 65F så jeg ska snart har amme bh for at de kan sidde behageligt..

Gå i Change. det er det eneste sted jeg har købt BH'er de sidste mange år... :blush Jeg bruger normalt 70G/H skål..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe change er også mit favorit sted min str er åbenbart ikke almindelig... Og change er gode men billige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved faktisk ikke hvor meget jeg har taget på har ikke nogen vægt. Men da jeg var til lægen i 6+6 havde jeg taget et par kilo på. og min alm bukser har jeg vært ved at være i nu - er i 12+1. fortrækker min leggins og strømpebukser ;) og allerede for 3-4 uger siden var jeg forbi change og købe nye BH'er så er da vokset lidt. Maven også, men føler mig meget oppustet, ikke særlig gravid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg blev vejet ved 1. lægebesøg havde jeg taget ½ kg. på og har ikke været på den alde side siden mht. at spise, så jeg har udskudt det med en vejning i et stykke tid, men da jeg var i fitnesscentret i lørdags besluttede jeg mig for at nu kunne jeg ikke udskyde det længere. Men til min store overraskelse så havde jeg kun taget 200 gram på siden lægebesøget, så det var en positiv oplevelse... Så alt i alt har jeg taget under 1 kg på og nu hvor jeg er i uge 16 er det mindre end forventet :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER