Miss-Mette

Miss-Mette

22 indlæg i dette emne

Hej august terminsgruppen :balloons

Så melder jeg min ankomst, jeg teste positivt i lørdags den 4. december og tilføjede en digital test i morges den 6. december.

Nu skal jeg bare have ringet til lægen og fortalt at jeg er gravid, så hun kan tage en blodprøve eller hvad de nu gør?!!! :loveshower

post-379-065397400 1291621909_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :-)

Jeg testede positivt i fredags med to graviditetstest.

Lørdag prøvede jeg også med Clear Blue Digital og resultatet var stadig positivt :loveshower

Jeg har termin d. 10. august! Det er så vildt :)

Tillykke til jer andre!

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik vi endelig tiden til NF skanningen DEN 1. FEBRUAR på mandens min fødselsdag :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare en skøn oplevelse at den lille baby bevæg sig , kan godt forstå du/I glæder jer:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NF skanning og tid til køn skanning!!!

Her er lige et par billeder fra NF skanningen, som gik perfekt, vi var i lav risiko zone - dejligt!

Den næste skanning er den 18. marts, hvor vi håber inderligt på at kunne se kønnet :goodluck

post-379-054089800 1297167462_thumb.jpg

post-379-044616500 1297167520_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stooort tillykke med den vellykket scanning, du ved godt at man allerede kan se kønnet 14+0. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stooort tillykke med den vellykket scanning, du ved godt at man allerede kan se kønnet 14+0. :)

Jeps I know... men vi gider ikke betale for det, hvis de nu alligevel kan se det når vi skal til den obligatoriske gennemskanning/misdannelsesskanning i uge 20!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det en fin lille baby du venter dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin lille en du har der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den vellykkede scanning. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til en skøn MD skanning i fredags, og vi skal have en meget aktiv lille dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT TILLYKKE :D

Fantastisk med alle de drenge der er på vej... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh... stort tillykke med den veloverståede scanning!! Og ihh hvor dejligt at i skal have en lille DRENG :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor godt :) stort tillykke med den lille dreng :hurra ...ja sikke en masse drenge her i gruppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke:-) :loveshower

Jeg har kigget efter en opdatering fra dig.. -Blev helt urolig da der gik 'så længe', men I er stukket af på ferie?? (eller tager jeg fejl?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke:-) :loveshower

Jeg har kigget efter en opdatering fra dig.. -Blev helt urolig da der gik 'så længe', men I er stukket af på ferie?? (eller tager jeg fejl?)

Der er en kort opdatering i Miss-Mettes tråd under graviditetstråde, men ja hun er stykket af til Kina i nogen uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps tøser, jeg sidder i Kina og kigger lidt med engang imellem :balloon

MD skanningen gik virkelig godt. Han (mærkeligt at skrive :loveshower ) er en meget aktiv dreng, som følger vækstskalaen perfekt. Farmand og jeg blev virkelig rørt efter at have fattet at vi virkelig skulle have en helt fantastisk lille dreng. Det er mega underligt at tænke på syntes jeg... og jeg glæder mig vildt meget til han kommer til august!

Har I andre tænkt på navne? :blink :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps tøser, jeg sidder i Kina og kigger lidt med engang imellem :balloon

MD skanningen gik virkelig godt. Han (mærkeligt at skrive :loveshower ) er en meget aktiv dreng, som følger vækstskalaen perfekt. Farmand og jeg blev virkelig rørt efter at have fattet at vi virkelig skulle have en helt fantastisk lille dreng. Det er mega underligt at tænke på syntes jeg... og jeg glæder mig vildt meget til han kommer til august!

Har I andre tænkt på navne? :blink :help

Vi har tænkt lidt på navne. Jeg synes det er svært. Vi bliver også nødt til at tænke både på pige- og drengenavne så det er bare dobbelt så svært. Vi er kommet frem til nogen stykker men jeg vil ikke ligge mig fast på noget før vi se den lille i virkeligheden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps tøser, jeg sidder i Kina og kigger lidt med engang imellem :balloon

MD skanningen gik virkelig godt. Han (mærkeligt at skrive :loveshower ) er en meget aktiv dreng, som følger vækstskalaen perfekt. Farmand og jeg blev virkelig rørt efter at have fattet at vi virkelig skulle have en helt fantastisk lille dreng. Det er mega underligt at tænke på syntes jeg... og jeg glæder mig vildt meget til han kommer til august!

Har I andre tænkt på navne? :blink :help

Vi er ret sikre på, at han skal hedde Theodor efter min morfar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - det er helt surrealistisk at få kønnet at vide på forhånd, men jeg er rigtig glad for at vi gjorde det..

Jeg er glad for at høre at han vokser som han skal..

Vi har et par navne i spil, men eftersom at min kæreste i forvejen har en lille dreng på 3 år - som vi spurgte hvad babyen skulle hedde hvis det blev en dreng/pige og han svarede: "Oliver".. (Og både min kæreste og jeg kan ret godt kan lide det) - så tror jeg det bliver en Oliver (hvis det passer til ham når vi ser ham)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER