Supernovamor

Amning

6 indlæg i dette emne

Hvordan går amningen hos jer? Jeg døjer med sår på brystvorterne :boo og det gør MEGA ondt.... Jeg havde det også sådan ved mine 2 første børn, men det er virkelig hårdt denne gang. Tanken om at stoppe med at amme har været tilstede adskellige gange. Men jeg kæmper videre... Har idag købt noget salve til brystvorterne og det virker umiddelbart godt. Så jeg håber det bliver bedre nu :super Ellers går det rigtig godt. Lille Jacob trives super godt og er bare super dejlig :loveshower Storesøster og storebror er desværre lidt mærket af at Far og Mor bruger meget tid på lillebror. Men vi skal jo alle vænne os til at der er kommet en lille ny.

Kram Supernovamor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik et råd om brandsårsplaster af min jordmoder. Har du prøvet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har jeg ikke prøvet. Hvordan virker det? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hos mig er mælken lige løbet til, så jeg har mega mange smærter i dem og de løber helt vildt har skiftet ammeindlæg mange gange idag. men ellers går det fint her :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kører amningen heldigvis perfekt, lillepigen trives. Spiser sover og laver i bleen som hun skal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har jeg ikke prøvet. Hvordan virker det? :kram2

Jeg har ikke selv prøvet det da det ikke har været et problem...endnu, men kom i tanke om at jordmoderen havde anbefalet det og har også et par stykker liggende til hvis det skulle blive nødvendigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER