fynboen

ej, hvorfor ikke bare overgive sig...

18 indlæg i dette emne

Jeg havde en datter rigtig billigt til salg igår... Fra kl. 15.00 og frem til 23.00 havde hun sovet i 1 time... Hun var fuldstændig umulig...Øjnene kørte rundt i hovedet, og hun var bare mega træt, men man ville ihvertfald ikke overgive sig da...

I nat har hun så sovet fra 23.00 til 02.00, fik mad, sov fra 03.00 frem til 06.00 fik mad, sov fra 06.30 frem til 08.00...Er mor træt, ja det tror jeg nok lige på...

Så nu er jeg godt nok spændt på hvor meget hun sover i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram2 :kram2 Det er bare rigtig hårdt.. Sådan havde vi det i sidste uge.. Jeg har dog fundet ud af, at vores slyngevugge, de fleste gange, er rigtig god til når han ikke vil overgive sig.. Så kan jeg stå og vugge ham frem og tilbage uden at få ondt i armene..

Krydser fingere for at hun vil sove mere i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har vi da lige taget 3 timer hvor hun har ligget på brystet af mig, så det er dejligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har vi da lige taget 3 timer hvor hun har ligget på brystet af mig, så det er dejligt...

Dejligt, håber det forsætter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det kender jeg kun alt for godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dagen i dag har været på lige nøjagtig samme måde, så det endte med at vi gik en tur med hende i barnevognen kl. 19.00 og hun faldt til ro... Så det er abre så hårdt for os alle tre.. nu skal vi have SP på mandag, så der prøver jeg at høre hende af hvad vi skal gøre... For hun sover jo stadig ikke igennem om natten..skal lige siges, jeg forlanger ikke at en pige på 3 uger sover igennem... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I prøvet at svøbe hende ind som en hotdog i hendes dyne, når hun viser træthed? og så trykke blidt uden på dynen hen over hendes krop i 5-10 min? Det virkede her....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay..nej det har vi ikke prøvet..i aften der gik vi en tur med hende i barnevognen da klokken den var 19.30 og så sotd hun ude og sov ind til kl.22.00...så jeg tror jeg har fået et barn som helst skal sove udenfor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det virker også godt med frisk luft

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu går jeg imod resten, jeg syntes det lyder rigtig fint det hun sover om natten hun er jo kun knap fire uger.

Som jeg kunne regne det sammen var det 7,5 time det er da flot.

Hvordan med dagen sover hun der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu går jeg imod resten, jeg syntes det lyder rigtig fint det hun sover om natten hun er jo kun knap fire uger.

Som jeg kunne regne det sammen var det 7,5 time det er da flot.

Hvordan med dagen sover hun der

Jeg er glad for at folk melder ud med deres holdninger, derfor jeg opretter tråden...Jamen i løbet af dagen har hun vel sovet ca. 2 timer sammenlagt... Så det er jo ikke det helt vilde, men det kan godt ske det er helt normalt, synes bare det lyder af så lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu går jeg imod resten, jeg syntes det lyder rigtig fint det hun sover om natten hun er jo kun knap fire uger.

Som jeg kunne regne det sammen var det 7,5 time det er da flot.

Hvordan med dagen sover hun der

Enig. Jeg sad faktisk og blev lidt misundelig ;)

Det er måske ikke så meget hun sover om dagen, men jeg synes da det er super flot som hun sover om natten. Rutiner plejer at hjælpe på søvnen om dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også, at det lyder helt fint med det antal timer, hun sover om natten. Men 2 timer om dagen er ikke helt nok - heller ikke for moderen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sover Silje godt om natten.. Men meget af eftermiddagen og aftenen er hun noget pylret for tiden.. Kan bare ikke lure om hun er træt,sulten, vil underholdes eller hvad...

Så her er hun til tider også på vej i gul og gratis..Lige indtil hun sender et ubevidst smil så er man jo solgt.Smart at naturen har sørget forat de smiler fra tid til anden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nætterne lyder meget som vores. Anna har altid sovet okay om natten, men det er altså stadig med ammepauser - at hun sover fra 23 til kl. 08 med spisning hver 2.-3. time er da flot?! Sådan er det altså stadig her og Anna er 10 uger.

Til gengæld, så er jeg enig med de andre i, at 2 timer i løbet af dagen ikke er meget. Vi svøber stort set Anna hver gang hun skal sove - ellers kan hun ikke falde til ro. Det beroliger spædbørn er at være helt svøbt, så de er afskærmede og ikke kan bevæge sig, for det føles som da de lå i maven :)

Som en anden foreslår, så prøv at indføre nogen rutiner (en sang, stedet der soves på forskellige tidspunkter osv). Det kan give noget ro i løbet af dagen og hjælpe søvnen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også, at det lyder helt fint med det antal timer, hun sover om natten. Men 2 timer om dagen er ikke helt nok - heller ikke for moderen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER