Amaryllis

Barbamama - tjek fakta

8 indlæg i dette emne

Har lige set i faktas reklame for næste uge, at de har barbapapa sengetøj og puslehynde til barbababy.

Så straks tænkte jeg på dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du sød :biglove

Blev faktisk lidt helt svedt, da jeg så overskriften... Jeg læste det ikke som fakta-butikken, men sådan "tjek lige fakta, før du snakker om noget, du ikke ved noget om" :lol

Det er godt nok lidt sødt :wub Tror dog vi gerne vil have noget mere kønsfarvet til bettemandens værelse, meeeeeeen, det kunne da godt være at man skulle se om man kunne få fat i sengetøjet bare. Det skader jo ikke at have et ekstra sæt :whistling Tak for tippet i hvert fald! :tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød :biglove

Blev faktisk lidt helt svedt, da jeg så overskriften... Jeg læste det ikke som fakta-butikken, men sådan "tjek lige fakta, før du snakker om noget, du ikke ved noget om" :lol

Det er godt nok lidt sødt :wub Tror dog vi gerne vil have noget mere kønsfarvet til bettemandens værelse, meeeeeeen, det kunne da godt være at man skulle se om man kunne få fat i sengetøjet bare. Det skader jo ikke at have et ekstra sæt :whistling Tak for tippet i hvert fald! :tak :kiss

Haha, sådan tænkte jeg det også :D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Jeg tænkte altså også lige nå for ... nu skal barbamama ha tørt på :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha, ja den overskrift burde måske omskrives for jeg tænkte nemlig det samme :lol Og tænkte lige, det er da underligt, det virker da som om Mette har rimelig godt tjek på hvor hendes viden kommer fra :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha, ja den overskrift burde måske omskrives for jeg tænkte nemlig det samme :lol Og tænkte lige, det er da underligt, det virker da som om Mette har rimelig godt tjek på hvor hendes viden kommer fra :D

Hehe tak :kiss Meeeeen det kan da ikke udelukkes at jeg fortjener en røvfuld for et eller andet :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tilføjet lidt i overskriften - undskyld min lille bommert.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tilføjet lidt i overskriften - undskyld min lille bommert.

Det skal du da ikke undskylde :kram2 Jeg fik mig et godt grin på det :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER