mortillisa/Nanna

blødning før man kan teste for graviditet

13 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at spørge om der er nogle som har blødt/plet blødt før man har kunne teste positiv for graviditet, og hvor længe der gik før I kunne få en positiv test?

Jeg spørger fordi jeg har haft meget 2 underlige mens perioder. Jeg fik min mens efter 27 dage, hvad er ret underlig da min mens er meget normal. Jeg har kun pletblødt, dvs. at jeg var færdig med at pletbløde allerede dagen efter. Det har kun været meget brunt blod der kom ud, og ikke de der klumper der normalt kommer i forbindelse med en alm. mens. periode.

Jeg testede både mandag og tirsdag, men fik kun negative tester.

Jeg har 2 piger i forvejen og da jeg var gravid med dem, blødte jeg slet ikke før jeg kunne teste positiv. Faktisk kan jeg ikke huske om jeg havde nogen direkte symtomer.

Hilsen

MortilLisa/Nanna

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor lang er din cyklus normalt?

Der er jo noget der hedder implantationsblødning, som kan forekomme i det ægget sætter sig fast. Det sker vist normalt 4-6 dage efter befrugtning - kan det have været det?

Jeg har jo desværre ikke noget erfaring selv i det jeg aldrig har været gravid, men jeg håber at den er der for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KEEEP TESTING! jeg tror da godt der kan være bonus - mine forældre har en bekendt der havde regelmæssig mens lignende blødninger hele graviditeten igennem og derfor ikke opdagede hun var gravid før fødslen gik i gang :blink - så kan vi tale om et shock! (andre faktorer spillede også ind på hvorfor hun ikke opdagede det - men det er en anden historie :btopic )

Så det er altså ikke usandsynligt du tester positiv indenfor de næste par dage/uger :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus er normal på 28 dage, dvs. at min mens skulle være kommet tirsdag d. 21/2

Jeg havde Æl omkring lørdag og søndag d. 5-6 Februar.

Er lidt i tvivl, hviken dag da jeg ikke havde ondt på samme måde som jeg plejer op til Æl.

Men havde 3 meget positive teste, så den må have været der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blødte de første 3 måneder, ved mens-tid, da jeg ventede Victoria...

Så det kan man sagtens :)

Har du testet igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg venter på at få mine teste med posten en af de nærmeste dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og du har ikke blødt mere? Det bliver spændende... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg har intet blødt siden Tirsdag formiddag hvor der kom lidt brunt blod ud.

Ved ikke hvad jeg skal tænke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg venter på at få mine teste med posten en af de nærmeste dage.

Puh ha - jeg havde ikke kunnet vente :blink men tonset i netto og købt en pakke med det samme :glad

men: :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester i morgen tidlig.

Er meget i tvivl om jeg kunne være gravid, har følt meget træt siden søndag, men det kan jo bare være noget indbildst noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja er der noget nyt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER