Kommendemor

Snart vores tur!!!

9 indlæg i dette emne

Nu er det snart marts og enden er ved at være nær...er i klar og parat til at jeres guldklumper skal bydes velkommen til verden? Og er i også ved at springe af utålmodighed for at se hvor vidunderlig smukke de er og at lære dem at kende...?.ønsker jer alle held og lykke med fødslen af en masse små nye vidundere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er jeg jo en af de sidste i gruppen så bliver måske nød til at vente til April. Men nøj hvor gider jeg ikke være gravid mere.

1) ting er alle skavankerne. min kvalme er begyndt at vende tilbage med stærk kraft og maven er begyndt at trykke på nogle blodåre så jeg bliver svimmel hvis jeg sidder eller står. Kan kun ligge på siden <_<

2) så er alle tingene jo klar og nu venter man bare, ih hvor er det belastende ikke vide hvornår det er. Vil bare så gerne møde vores lille pige. KOOOOM NUUUU

Det er faktisk først inden for den sidste uge jeg er blevet utålmodig, men skal sandelig også love for jeg er det nu hehe. Hver aften ligger vi og kigger på tremmesengen og snakker om hvordan det blir og hvordan hun ser ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår dig godt, jeg kan også kun ligge på siden nu. Men har heldigvis en sød kæreste som giver mig massage hver aften på de hævede ben og arme..men ja det hårdt nu jeg har heldigvis kun 3 uger til termin. men ondt i maven pga af den tunge prinsesse, smerter i bækkenet, den trættende og sløvende fornemmende i hele kroppen.. Man føler sig virkelig som en pensionist...og sidst men ikk mindst gør det faktisk ondt når hun bevæger sig, oplever d ogdå ømhed ved det?... Udover det har d ret tålmodigheden er ved at være opbrugt, vil så gerne se min smukke prinsesse og det gør det hellere ikk nemmere og ha alt udstyret og tøjet. Glæder mig sådan til at putte hende i tøjet og pusle hende og bagefter ligge hende i tremme sengen... Er sikker på i for den flotteste lille pige. Håber det næste stykke tid bare forsvinder ìg at d før d ser dig om har din lille prinsesse i armene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig helt enormt meget til at komme af med maven og alle skavankerne. Jeg glæder mig rigtig meget til at se prinsessen :loveshower og til at se min søn som storebror :loveshower

Jeg føler mig bare ikke 100 % mentalt klar, måske fordi jeg har en dato for kejsersnit, så jeg har svært ved at forholde mig til hvis nu hun kommer før. Jeg kan mærke der sker rigtig meget, jeg har ret ondt i lænden og henover maven og det bider og niver. Der kommer en del snask ud fra de nedre regioner. Havde jeg ikke tiden til pks og vente hun med hovedet nedad, ville jeg nok være super glad for at jeg kan mærke der sker noget. Men nu har jeg det sådan, at hun bare har at vente.

Jeg mangler også stadig at vaske barnevognen af og har ikke fået vugge hjem endnu, men ellers er vi klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår har d da termin?...du må bare bede hende pænt om at vente og ja du har nok ret, jeg kan hellere ikk vente til at min lille prinsesse pige titter frem og går og håber på at smerterne blir værre så det kan blive overstået.. Det med snask det oplever jeg også ìg det faktisk voldsomt ubehageligt. Fødte d din søn på normal vis?. Jeg ville sådan ønske jeg viste hvilke symptomer jeg sku lede efter for at vide at nu vare det ikk længe for at ku se lyset for enden af tunnlen... Er sikker på d nok skal nå det hele...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår har d da termin?...du må bare bede hende pænt om at vente og ja du har nok ret, jeg kan hellere ikk vente til at min lille prinsesse pige titter frem og går og håber på at smerterne blir værre så det kan blive overstået.. Det med snask det oplever jeg også ìg det faktisk voldsomt ubehageligt. Fødte d din søn på normal vis?. Jeg ville sådan ønske jeg viste hvilke symptomer jeg sku lede efter for at vide at nu vare det ikk længe for at ku se lyset for enden af tunnlen... Er sikker på d nok skal nå det hele...

Jeg har termin den 13 marts.

Sebastian kom ved akut kejsersnit efter 20 timers fødsel. Sidste gang blev jeg sat igang uge 39+0 og regner egenligt ikke med min krop er i stand til at sætte en fødsel igang af sig selv, men kan jo ikke lade være med at tyde symptomer og man hører jo at 2 gang går en fødsel igang tidligere, men jeg aner jo ikke hvornår jeg evt. ville være gået igang.

Der er helt klart "noget" i gang, men om det bare er alm. forberedelse er lidt svært at sige. Toiletpapieret bliver dog gransket godt for slim og blod :toot namnam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay d har termin 2 dage før mig ;)... Kan godt forstå d nervøs, og d kender din krop bedst. Du må prøve At få en alvorlug snak med lille pigen i mAven og gøre det klart at hun må hænge lidt på endnu....ønsker dig al held og lykke. Jeg ville ønske jeg vidste om der var noget i gære her. Det ville være en drøm at vide at der nok snart sker noget...det niver og bider i siderne og over maven. Og en dårlig mave ( sorry i know the klamt)...og puha hvor det presser ned mod bagenden underlivet...det ku være så fedt at ku sige nu vare det ikk længe mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når som helst har vi en tråd der hedder "hvem har født"!! :) det er jo så spændende!

Vi er nu 39+0 og jeg har absolut INGEN tegn på noget som helst!! Har ellers, mange gange nu, fortalt lille-pigen at hun gerne må komme ud :D men hun hører sgu ikke efter.. Er ved at være godt træt af kæmpe mave, tisseture hvert time døgnet rundt, smerter i bækkenet og skambenet, vanvittig halsbrand og jeg ku blive ved.. Meeeen lige pludselig har vi vores andet ønskebarn i armene og vi glæder os sindssygt.. Kom nuuuu ud :D

Ønsker jer ALLE den bedste fødsel og glæder mig til at høre om jeres beretninger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor er jeg bare træt. Jeg har siden i går aftes haft rigtig mange plukkeveer og jeg håber godt nok de snart stopper. Jeg har bare ikke fået ro og er vågnet flere gange i nat fordi det gjorde ondt og haft svært ved at sove igen. De er der lige meget om jeg sidder, står, går eller ligger. Maven er bare konstant spændt og jeg har fået helt ondt i hovedet pga. smerten. Jeg er fuldstændig smadret, så nu vil jeg til og sove og så håbe maven er bedre imorgen. Jeg har ikke behov for at kroppen gør sig klar, men håber det bare er det og ikke at der sker mere.

lillepigen er meget aktiv og det ser jeg lidt som et tegn på at fødslen ikke er lige oppe over. Det må bare gerne stoppe nu, har ikke brug for at have såååå ondt frem til pks datoen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER