Nitzen1987

Kronprinsesse Victoria har født en prinsesse

14 indlæg i dette emne

Læste lige på BT, at den svenske kronprinsesse Victoria har født en prinsesse i nat :) :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillukke til hende :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih en dejlig nyhed at stå op til :loveshower :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er jo store sager herovre i Sverige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og de er allerede taget hjem igen :)

Sejt gået :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor sejt, og vi elsker babyer :hurra men er det ikke ved at blive lidt gammelt at oplyse termin en måned senere end den faktisk er? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig nyhed :loveshower

Jeg hørte det så i en tv-reklame for BilledBladet <_< - de er sørme hurtige på aftrækkeren!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op, er de allerede taget hjem. Der er lidt andre boller på supper i Sverige end i Danmark så.

Men dejligt for dem, at de har fået en datter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rygtet siger, at navnet på prinsessen bliver afsløret i morgen allerede :o Noget helt andet end DK :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har prinsessen fået sit navn :) Hun skal hedde Estelle Silvia Ewa Mary

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sjovt, at de gør tingene så meget anderledes! FEDT at hun allerede har fået et navn :loveshower Det er flot! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow det var et øh specielt navn, kan godt li det men tænker, hold da op, hun blir måske dronning Estelle engang, er det ikke lidt specielt?

Jeg syns det er dejligt at de ikke gør som i Danmark, jeg har altid syns det var en mærkelig skik at holde navnet hemmeligt til dåben, det kender jeg godt nok ikke mange familier der gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Estelle Silvia Ewa Mary... Hmmm smager lige på det...

Estelle: Det er jo tøjmærket for "modne" kvinder i bilka :rolleyes Men på en eller anden måde også lidt fint og pænt måske...

Silvia: Makes sense

Ewa: Det er jo MIT navn til en pige <_< Dog ville jeg ikke have brugt w, men v... Er det særligt svensk at det er med w? :unsure

Mary: Er det mon en reference til vores kronprinsesse? Det ville jeg i hvert fald synes var fint. :)

Alt i alt, synes jeg det er et godt navn. :) Er "enig" med det hele, bortset fra w'et. :)

... Og selvom jeg synes der er noget hyggeligt og sjovt i at det danske kongehuset gemmer på navnene indtil dåben, så elsker min nysgerrighed altså at det svenske kongehus bare slynger dem ud med det samme :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER