Charlotte75

Undrer mig

9 indlæg i dette emne

Jeg har i dag fået brev med datoer til 1. jordemoderbesøg, glukosebelasting og til en lægesamtale.

I brevet med lægesamtalen, står der at de har modtaget min henvisning og og indkalder mig til lægesamtale på Svangreambulatoriet i april.

Jeg undrer mig over hvad det er for en henvisning de har modtaget (jeg kender ikke noget til nogen henvisning) og så gad jeg godt vide hvad der kan være relevant at tale med en læge om som en jordemoder ikke kan svare på...

Det ender nok med at jeg ringer og spørger om hvad det går ud på, for synes det er længe at vente til april med at få et svar - i sær fordi jeg ikke aner hvad det kan være for en henvisning.

Knus Charlotte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg fik også såen et brev, men jeg viste det handlet om

mit høje blodtryk da lægen fortalte hun ville henvise mig... ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være hvis der har været komplikationer i sidste graviditet eller ved fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes også det lyder mystisk.... jeg ville ring, hvis det var mig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også sådan et brev, hvor der blev nævnt en "lidelse", men det viste sig at være pga. mit høje BMI.

De er altså nogle tumper at de ikke forklarer sig bedre i de breve - jeg gik en hel weekend med dumme tanker fordi der bare stod lidelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også sådan et brev og endda før jeg fik tid til første jordmoderbesøg. Jeg ringede til dem og efter lidt detektivarbejde fandt jeg ud af at det er fordi jeg har en høj BMI og derfor skal til en tilvægtsscanning i juni. Det måtte de gerne have skrevet i brevet for min skyld, men det var vist mere et standard brev jeg fik.

Så hvis jeg var dig ville jeg ringe og spørge og få det afklaret..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser

Tak, for jeres svar.

Jeg ringede i formiddags og jeg er blevet indkaldt til lægesamtale fordi jeg er ophørt med at tage antidepressiver - det var hun sagde, men det er vel nærmere fordi jeg tog dem i starten, da jeg ikke vidste jeg var gravid.

Knus Charlotte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt henne laver de den der glukosebelastning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til Glukosebelastning d. 6. juni og der har jeg 3 mdr til termin.

Knus Charlotte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER