Barbamama

Drengesengetøj med dyr søges!

49 indlæg i dette emne

Min stakkels lille søn skal jo trækkes med sådan en dum mor, der ikke rigtig kan finde ud af det der med biler og helikoptre og flyvere... :rolleyes Jeg vil gerne have noget babycute sengetøj til min dreng og gerne med DYR! Men hvor katten finder jeg det?

Nogen har måske set det lilla vanilla sengetøj i babysam med dinoer på. Det er jeg jo VILD med. Men det findes desværre kun i tøsefarver <_< Hvor finder jeg noget lignende til min lille drengebasse? :help :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med fra IdaT? :) elsker den tykke kvalitet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IdaT, Södahl er mine bud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I måske nogle links til en god hjemmeside? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger lige med her, for jeg har det på præcis samme måde! Har lige fundet ud af at det er en lille dreng der ligger inde i min mave :loveshower og jeg er altså ogs bare mere til nuttede dyr, end helikoptere, biler osv. Men syns godt nok det er svært at finde i drengefarver :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IdaT har tilbud på noget rigtig fint babysengetøj med skildpadder i en fantastisk æblegrøn farve. Vi har det herhjemme, selvom vi har tøsepiger fordi jeg elsker farven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og elefanter? I lyseblaat? Maa vist have fat i noget stof og faa det syet laugh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kigger os lige med her :)

Synes faktisk os det er svært at finde noget sødt drenge sengetøj med dyr - alt det fede sengetøj er næsten kun i tøsefarver ..

Men måske man selv skulle overveje at sy det - så er man sikker på der ikke er så mange som der har det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej her faktisk også meget sødt. :) Kan rigtig godt lide det med robotterne, selvom det så ikke er dyr :P

Og så kunne man da også godt have lyst til at gå IdaT amok :whistling

Har lige vist det til manden med et stort "Bliver vi ikke bare nødt til at have det, skat?"-smil, men jeg tror ikke at han fangede hentydningen :whistling Må prøve om smilet virker på min mor en dag :badgirl :lol Ellers må det i hvert fald vente som minimum til den første <_<

Suk, er der andre end mig, der synes at man burde få børnepenge fra og med den dag man står med to streger? :whistling :balloon :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigt overhovedet at faa boernepenge paa noget tidspunkt whistling.gif

Her i Italien er der ikke en pind at hentesad.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigt overhovedet at faa boernepenge paa noget tidspunkt whistling.gif

Her i Italien er der ikke en pind at hentesad.gif

Ja okay, det sætter det jo lidt i perspektiv. Sådan rent politisk er jeg heller ikke 100% tilhænger af børnepenge (i hvert fald ikke som noget man bare automatisk får...). Men det kunne da være LÆKKERT at få børnepenge mens man gik og shoppede til bebsen :whistling

Uh uh! Jysk har noget meget sødt sengetøj med ugler til 129 kr pr sæt. Findes i både blå og lilla :loveshower (Og med matchende puslehynde :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uh, det er altså rigtig sødt det fra jysk med uglerne på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at de har meget fint sengetøj fra mærket Blafre, blandt andet et megacute med blå elefanter, det er sådan lidt retro i stilen... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HER er der også meget skønt sengetøj :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er saa fint, Blafre med blaa elefanter... synes bare der er meget sengetoej i staerke farver, hvor jeg maaske mere oensker blide farver til vores baby. Saa kan farverne blive staerkere, naar han bliver aeldre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med uglerne i jysk er bare så fiint :loveshower de har også et hvidt et med pingviner på, det er også bare nuttet! :) til 129 kr mener jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med uglerne i jysk er bare så fiint :loveshower de har også et hvidt et med pingviner på, det er også bare nuttet! :) til 129 kr mener jeg.

Vi har købt det med pingviner - det er bare så sødt, så det måtte ejes :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med pingvinerne fra Jysk er rigtig lækkert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica har også det med pingvinerne :loveshower

og et med mumifamilien fra Bilka! :D

Men det grønne med køerne fra Trille (købes i ønskebørn) er nu også rigtig rigtig fint!!! (hvis Erica ikke allerede havde 3 sæt, så skulle hun have det!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, tror jeg har savlet over det samme sengesæt i babysam som dig :whistling Husker det dog som drager i stedet.. I alle mulige sjove fly og biler og hvad ved jeg.

Har købt de lilla ugler i jysk og som en del andre nævner, er der også pingvinerne i jysk som jeg synes er rigtig søde *savle savle*

Men hvad med denne fra jysk: http://www.jysk.dk/4/58/80/82/1514901/a/catalog-sales - passer til dit navn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, tror jeg har savlet over det samme sengesæt i babysam som dig :whistling Husker det dog som drager i stedet.. I alle mulige sjove fly og biler og hvad ved jeg.

Har købt de lilla ugler i jysk og som en del andre nævner, er der også pingvinerne i jysk som jeg synes er rigtig søde *savle savle*

Men hvad med denne fra jysk: http://www.jysk.dk/4/58/80/82/1514901/a/catalog-sales - passer til dit navn ;)

Tro mig, det har jeg OGSÅ savlet over :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I ude og hjemmes webshop er der noget på tilbud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så dette i Kvickly i går:

2012-02-24%252019%253A59%253A51%2520%252B0000.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER