Barbamama

Hvor meget har I taget på nu? :)

33 indlæg i dette emne

Nu har jeg endelig samlet mig mod til, og er hoppet på på vægten. Jeg vejede mig ikke den dag, jeg testede positiv, men jeg ved, at jeg vejede 66 kg i starten af august. Normalt vejer jeg dog 70-72 kg... Og nu vejer jeg så 78 kg. Det er lidt vildt, så meget har vægten aldrig sagt før... Men det er vel en stigning på 6-8 kg, og jeg er jo halvvejs nu, så helt galt er det vel ikke. Eller hvad? :unsure

Hvor meget har I taget på? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

9 kg :)

EDIT: Jeg har også forsøgt at passe på, da jeg i forvejen er overvægtig, men det nytter ikke med kvalme og opkastninger 24/7 og kroppen kun vil optage visse sager- og jeg derved kan holde noget i mig, problemet er at det så er kulhydrater, hvilken min krop ikke er så glad for vægtmæssigt. Jeg har tabt mig før- og kan gøre det igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 2kg på men prøver også på at holde det nede så meget som muligt da jeg vejede godt 78 kg før graviditeten og en bmi på 29 så skal passe på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det belvet til 7 kg som egenligt er formeget, men de to andre gange havde jeg taget ca 10 kg på nu. Prøver at holde det nede, da jeg også slæber rundt med for mange kg i forvejen. Jeg har bare dårlige vilkår da jeg normalt skal motionere meget for at holde vægten og nu ikke kan noget pga mange smerter og plukkeveer. Mit mål er at holde vægten under 14 kg hvilket ville være under halvdelen af de to andre gange. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er oppe på ca +8 kg nu...... så vægten står bestemt ikke stille, men jeg er også bare sulten HELE tiden. Dog tror jeg at det er mindre end sidste gang, og det passer mig fint ;)

Jeg har før tabt masser af graviditetskilo, og det er jeg sikker på jeg kan igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 7,1 kg på og har fået besked på at spare lidt på kcal. Men synes det er svært. Specielt når jeg er sulten tit. Er også begyndt at spise om natten igen...

Tilgengæld står min skønne sygeplejerske klar nede i lægehuset til at hjælpe mig, såsnart jeg føler mig klar efter fødslen. Hun er så fantastisk :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 3 kg på indtil nu - men startede også med at smide ca. 4 pga opkastninger...Så egentlig er det jo 7 :)

Men det gør bestemt ikke noget det kun er 3 kg til min vægt før, da jeg også var overvægtig og skal passe på!

Jeg tog 25 kg på med Victoria og jeg havde en kamp med at smide dem bagefter. Så det behøver ikke være ligeså mange kilo jeg skal smide denne gang... :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 18+4 og har taget 1 kg på :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tabte omkring 4 kg i starten og har så taget godt og vel 3 kg på igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i 18+5, og har foreløbigt taget 1,8 kg på.

Bør ikke tage for meget på overhovedet, da jeg er overvægtig. Indtil nu har det været let pga. kvalme, men den sidste uges tid har det godt nok været svært...skal helt klart ikke have for meget guf i huset ;) Må hellere få købt nogle gulerødder, æbler og den slags, så det ikke pludselig accelerere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke helt præcis men ca. 6 kg. Jeg har ved de to andre taget meget på i den sidste halvdel så jeg landede på henholdsvis 19 og 25 kg. Var dog heldig og tabte begge gange 28 kg efterfølgende på henholdsvis 9 og 4 måneder uden at gøre noget for det. Tænker over at det jo ikke er sikkert, at jeg er så heldig denne gang, derfor håber jeg på at jeg ikke tager helt så meget på denne gang. Har heldigvis en fornuftig baby som ikke kan lide fed mad og søde sager :) ( da det forårsager endnu mere kvalme og opkast :( )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal så lige siges, at jeg ikke er overvægtig. Men er rimelig påpasselig med min vægt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede med at tabe 4 kilo fra 69 til 65 - og har nu taget 2 af de kilo på..så er egentlig stadig på minus 2 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede med at tabe mig 3 kg, og har så taget små 4-5 kg på - Så det er i forhold til startvægten et plus på cirka 1-2 kg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede på 57,5 kg. og vejer 60 kg. nu. Har dog sådan på fornemmelsen, at det begynder at gå stærkt de næste par uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget omkring 3,5 kilo på og jeg er nu 21+2. Under min første graviditet tog jeg omkring 8 kilo på, så det var bare helt super, så det håber jeg på vil gentage sig denne gang. Tilgæld tog jeg næsten 10 kilo på imens jeg gik hjemme på barsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 19+2 og pluds 6 kg men er også undervægtig og høj. :) mine kg er kommet hurtig over den seneste periode og maven kan både ses, mærkes af mig og mærkes af kæresten. Bettemand er meget aktiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 19+2. Jeg har en bmi på 34 dvs. meget overvægtig. Jeg startede med at tabe 2 kilo og har taget 1 kilo på igen. Så foreløbig er det -1 kilo.

Ved mine tidligere graviditeter har jeg tabt mig i starten og er end på +12 kilo. Alle gange har jeg spist lige hvad jeg har lyst til.

Kiloene kommer som regel snigende fra jeg begynder på barsel og så går det stærkt. :13:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra min startvægt, siger den nu plus 2 kg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu, hvor jeg er 31+2 nået op på en imponerende vægtstigning på 14 kg :D

Men sidste gang havde jeg taget 16 kg på i uge 28..... Så jeg er stadig bare glad for at holde mig under det :loveshower

GLÆDER mig dog enormt til at begynde arbejdet med at komme ned på min normale vægt...... Har igen erhvervet mig en dobbelhage som bare skal VÆK! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er idag 29+0 - Og 6 kg tungere... :D <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er idag 27+5 og vægten siger +8 kg :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved 27+5 sagde vægten +16,2 :o men erogså gået fra at være ekstrem aktiv til at være ekstrem ikke aktiv :( glæder mig til at komme i gang igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den siger nu plus 6 kg og jeg er 32+0 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha, er slet ikke så modig at jeg tør stige op på vægten. Har valgt at ignorere den og være lykkelig uvidne :)

Et realistisk bud vil nok være ca 16 kg. Venter nok med at veje mig til jeg er så tæt på fødslen at det er for sent at gøre så meget ved det :)

Har vist bare indset at jeg bliver monster stor uanset hvor lidt/sundt jeg spiser under mine graviditeter :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER