Fru SP

Testhold uge 9

49 indlæg i dette emne

Velkommen til testhold uge 9

Jeg har ikke kunne finde en anden tråd om det, hvis der er en, så sletter jeg bare denne igen :)

Jeg håber der er andre end mig, der skal teste i uge 9? Jeg er egentligt ikke utålmodig, men på denne måde snydetester jeg vist ikke, når jeg nærmer mig dagen!

Så kom glad og lad os heppe på hinandens vej til II :loveshower

Gravid :gravid

Mens :numse

Intet nyt :prik

Mandag d. 27

Tirsdag d. 28

Fru SP :gravid

Onsdag d. 29

Klitgaard1990 :bd

Torsdag d. 1

Fredag d. 2

Lørdag d. 3

Chala :numse

girly1988 :bd

Søndag d. 4

Jeg krydser fingre på alles vegne og håber på II for os alle :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg vil da gerne på om onsdagen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er du også på - dejligt, at jeg ikke er den eneste der venter i spænding til næste uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er VIIIILDT utålmodig..

kan slet ikke vente...

meeen.. jeg har kun 1 test tilbage (udover den clearblue jeg har liggende).. så jeg er nødt til at holde mig i skindet selvom mit indre test-monster siger noget andet.. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er VIIIILDT utålmodig..

kan slet ikke vente...

meeen.. jeg har kun 1 test tilbage (udover den clearblue jeg har liggende).. så jeg er nødt til at holde mig i skindet selvom mit indre test-monster siger noget andet.. :P

Haha... Ja, jeg tror utålmodigheden kommer senere for mig - underligt nok er jeg rimelig rolig, men jeg kan jo heller ikke gøre noget andet! Men det er jo nok fordi, jeg hat kvalme hele tiden, så tror jo på det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg får kvalme, bliver svimmel og får en knaldende hovedpine flere gange om dagen.. og i de her dage har jeg rimelig meget udflåd... men tør ikke tro på det... det kan jo være at kvalme, svimmelhed og hovedpine bare er en virus der er i omløb..

så jeg er helt på bar bund...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja.. Jeg har kvalme mere eller mindre konstant og alle mulige mærkelige ting.. Tør heller ikke at håbe samtidig med at jeg tror lidt på det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg håber det, men jeg tror ikke på det før jeg står med en positiv test..

men jeg krydser da fingre for at vi får nogle fine små babyhuler.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig godt nok oppustet hele tiden.. Håber det er et godt tegn..

Synes godt nok der er længe til d. 29...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, oppustethed er også en af mine "symptomer" :rolleyes

Kun en uge endnu - tiden skal nok gå hurtigt :goodluck

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber virkelig at tiden går MEGET hurtigt og det har været ventetiden værd... :goodluck og :bd :bd :bd :bd til os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Så er det snart uge 9 og jeg vil teste lørdag d 3.

Jeg håber at blive gravid i denne cyklus, men har endnu ikke de store symptomer - eller det vil sige at jeg har kvalme og føler mig vildt søsyg et par gange om dagen, men det har jeg nu haft hele måneden, så det symptom hopper jeg ikke på denne cyklus. Jeg har de sidste par dage været vildt oppustet og er i dag begyndt at blive øm i venster bryst, men hvis jeg nu tænker mig om har jeg haft disse symptomet de sidste på måneder ved samme tid. Så jeg vil prøve at få næste uge til at gå stærkt og ønske i andre held og lykke med jeres testdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Så er det snart uge 9 og jeg vil teste lørdag d 3.

Jeg håber at blive gravid i denne cyklus, men har endnu ikke de store symptomer - eller det vil sige at jeg har kvalme og føler mig vildt søsyg et par gange om dagen, men det har jeg nu haft hele måneden, så det symptom hopper jeg ikke på denne cyklus. Jeg har de sidste par dage været vildt oppustet og er i dag begyndt at blive øm i venster bryst, men hvis jeg nu tænker mig om har jeg haft disse symptomet de sidste på måneder ved samme tid. Så jeg vil prøve at få næste uge til at gå stærkt og ønske i andre held og lykke med jeres test dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov i fik den lige to gange!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Så er det snart uge 9 og jeg vil teste lørdag d 3.

Jeg håber at blive gravid i denne cyklus, men har endnu ikke de store symptomer - eller det vil sige at jeg har kvalme og føler mig vildt søsyg et par gange om dagen, men det har jeg nu haft hele måneden, så det symptom hopper jeg ikke på denne cyklus. Jeg har de sidste par dage været vildt oppustet og er i dag begyndt at blive øm i venster bryst, men hvis jeg nu tænker mig om har jeg haft disse symptomet de sidste på måneder ved samme tid. Så jeg vil prøve at få næste uge til at gå stærkt og ønske i andre held og lykke med jeres testdag

Velkommen.. :balloons

dejligt at der kommer flere til...

jeg kan sleeeeet ikke vente til onsdag hvor jeg skal teste..

synes hele tiden jeg skal tisse og har tit kvalme...

vi har kun hygget 2 gange i løbet af den her cyklus (2 dage før forventet ÆL og igår..)

så jeg håber på at den er der, men tør ikke tro på det...

testede for et par dage siden (3+3 hvis jeg er gravid :oops :klap ... den var selvfølgelig negativ.. :gal :huug )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chala, så er du skrevet på :) Jeg håber, at du får II om en uge :loveshower :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo snydt og fået II steger i går, har sat gravid på min og krydser fingre for at baby har tænkt sig at hænge ud de næste 8 mdr :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke hvor er det dejligt for dig ;) Hvor langt er du i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke hvor er det dejligt for dig ;) Hvor langt er du i dag?

Tak :kram2 Idag er jeg 4+0, så jeg er vist bare heldig at kunne få II så tidligt :)

Tillykke med :gravid

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo snydt og fået II steger i går, har sat gravid på min og krydser fingre for at baby har tænkt sig at hænge ud de næste 8 mdr :loveshower

Som jeg har skrevet i den anden tråd, så stort tillykke :)

Nu er der kun 3 dage til jeg skal teste :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, 3 dage. Det skal nok gå hurtigt :glad

:bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er lige det med at få de sidste dage til at gå. Jeg synes den sidste uge op til test dag/ mens er den værste, så er der ikke mere at gøre end bare vente. På lørdag hvor jeg har sat mig på til test dag er jeg også kun 4+0. Jeg håber på at mens bliver væk, for er ved at være træt af at forsøge og synes jeg bruger mange tanker på det selv om jeg prøver ikke at tænke på det.

Hvor lang tid har i andre prøvet? Dette er min 4. Cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 4+0 imorgen.. Vi har ikke rigtig prøvet da vi først lige har fundet sammen igen (vi har en datter sammen i forvejen fra april 2011).. Synes bare jeg har haft "symptomerne" der peger i den retning.. Men man ved jo aldrig hvad kroppen kan finde på at drille med.. Men vi håber på det bedste.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er lige det med at få de sidste dage til at gå. Jeg synes den sidste uge op til test dag/ mens er den værste, så er der ikke mere at gøre end bare vente. På lørdag hvor jeg har sat mig på til test dag er jeg også kun 4+0. Jeg håber på at mens bliver væk, for er ved at være træt af at forsøge og synes jeg bruger mange tanker på det selv om jeg prøver ikke at tænke på det.

Hvor lang tid har i andre prøvet? Dette er min 4. Cyklus.

Ja, det er jo helt vildt så meget man tænker på det når man nærmer sig testdag... Jeg havde heldigvis en masse aftaler om eftermiddagen/aftenen og fik trænet en masse, så tiden gik..

Altså jeg fik jo en temmelig positiv test 3+6, så du kan jo sagtens få II :D

Jeg er en af de heldige, dette var 2. cyklus. Men forstår godt din frustration - håber virkelig det er din måned :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER