Anna1980

5 mdr undersøgelse

16 indlæg i dette emne

Den skal vi til om en time.. Er spændt på om lægen siger at han kan det han skal og er som han skal være. Bliver også sjovt at få ham vejet og målt :-Dså er der bare det at han jo også skal vaccineres.. Det er knap så fedt.. Gad vide hvor meget søvn jeg får i nat :-(

hvordan gik det for jer eller er I ikke nået til tiden endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Maliva skulle ha' været til det i sidste uge, men der kunne vi ikke komme afsted.

Så det bliver på fredag hun skal stikkes :unsure

Åh jeg hader det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik godt da David var til 5 måneders undersøgelse, alt var som det skulle være og det endte kun med lidt tuderi da han skulle stikket - han fik heldigvis ingen feber :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok heller ikke vild med det vaccinations halløj, men i det lange løb er det jo det bedste for dem.

han klarede det heldigvis fint, græd ikke ret meget. Faktisk mere af forskrækkelse og over at blive holdt fast. Nu ligger han på sofaen og sover. Han fik feber første gang, så afventer faktisk bare hvornår den kommer denne gang...

men undersøgelsen gik som den skulle. Han er sund og rask. Vejer 8,2 kg og måler 68 cm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er så lidt bagefter aldersmæssigt, så Noah skal først til 5 mdrs undersøgelse den 2. marts! Bryder mig absolut ikke om at se min lille skat blive så ked selvom det kun er af kort varighed. Men han klarede det nu så flot til 3 mdrs vaccinen, og helt uden efterfølgende bivirkninger, så håber det samme er tilfældet denne gang :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber for dig at det blive sådan igen...

Indtil videre går det ok her. Han har svag feber men i godt humør. Nu må vi se hvad der sker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom feberen... 38.8..... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og kæmper med øjnene.. Manden snorker men knægten rotere og piver helt vildt selvom han sover... Lige nu er det sgu hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op jeg er træt i dag. Sov mellem 4 og 6, har ellers været vågen.. Han nåede 39 i feber og var meget pivet og urolig i sin søvn...

nu sover han så vil jeg hvile mine øjne lidt....

godt mærke jeg er vant til at sove igennem hver nat..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh stakler :kram

håber han snart er ovre det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber jeg også... lige nu er det bare mig der ikke kan falde i søvn... tobias sover tungt og roligt som han plejer men har også spist 1½ dl risgrød og drukket 150 ml mme... så han var sulten..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, lyder godt nok hårdt :kram

Men det gode ved det, er jo det kun vare et døgn. Ønsker dig en masse god søvn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, lyder godt nok hårdt :kram

Men det gode ved det, er jo det kun vare et døgn. Ønsker dig en masse god søvn :)

ja han er da feberfri nu men dvask... tusind, ser frem til at komme i seng i aften.. ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kommer i alle tilfælde til at sove godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør jeg.. Desværre har han fået feber igen.. Lidt over 38... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu virker han endelig feber fri... Har ikke tjekket endnu men ved 17 tiden hed den 37.3 så regner med alt er ok nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER