Pip

Gravid? eller ikke gravid?

10 indlæg i dette emne

Hej piger.

Er lige kommet hjem fra arbejde og hele dagen har mine tanker kværnet rundt i hovedet på mig.. Er jeg gravid eller ej??

Situationen er den at jeg i tirsdags tog en test hvor den viste svag positiv, tog en igen torsdag, og den var stadig lidt svag men stadig positiv, så viste den til en veninde som kunne bekræftige mine tanker...- men var stadig i tvivl og ved ikke helt om jeg troede på det (vi har prøvet i ca. 7-8 mdr, så vidste ik om jeg turde være glad eller ej. Er jo tidligere blevet skuffet.. )

Problemet er så at jeg igen lørdag tog en test, den var stadig svag, -eller svag vil sige ikke nær så tydelig som teststregen, men den var der, ingen tivivl om det.. Har haft MEGA ondt i mine bryster og de er sten hårde (plejer de ikke ov være) og kan mærke murren i underlivet.. MEN!! igår eftermiddag/aftes begyndte jeg og få brunligt udflød, altså det ligner lidt gammelt blod, og det er idag dag 36 i min cyklus..

Hvad tror I??? (Har købt flere test, som jeg regner med og tage imorgen tidlig, hvor jeg, hvis den er positiv vil kontakte min læge :goodluck )

Har så meget brug for at få andre kvinder på banen, som ved noget om det her.. Min kæreste mener jeg kan google ALT, og han er lidt uvidende, lige som mig i forhold til det her :help

På forhånd tak for besvarelserne.. KH PIP :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

du kan godt være gravid jeg blødte også lidt et par dage hvor en mens skulle havde kommet men havde ikke særligt mange humoner derfor prøvet min mens at komme igemmen men har en skøn pige på 4 år nu ;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TAK Piger... Har også tænkt jeg vil prøve og snakke med min læge, bare for at han kan be- eller afkræfte mine tanker.. HÅBER, HÅBER og HÅBER at jeg er SÅ heldig nu.. men TØR slet ikke tro på noget endnu.. ÆHJ hvor jeg synes derer mange tanker der kværner rundt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sagtens være gravid, jeg har faktisk læst mig frem til at det er meget normalt at bløde på denne tid af din cyklus..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Når ægget sætter sig fast (ca. 14 dage efter befrugtning, dvs der hvor du normalt ville forvente din mens) kan der komme en mindre blødning, så du kan sagtens være gravid :hurra Havde en anatomi-professor (mandlig), som mente det måtte være en slags joke fra naturens side at man fik denne blødning :goodluck men held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvilke tests har du brugt? Som de andre siger, kan du sagtens være gravid. Og man plejer jo at sige, hvis der er en streg, skulle den være god nok. Og du har jo fået det på hele tre teste nu.

Og nu kan jeg se, at dit indlæg er et par dage gammelt, så ville da bare lige høre, hvad status situationen er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Når ægget sætter sig fast (ca. 14 dage efter befrugtning, dvs der hvor du normalt ville forvente din mens) kan der komme en mindre blødning, så du kan sagtens være gravid :hurra Havde en anatomi-professor (mandlig), som mente det måtte være en slags joke fra naturens side at man fik denne blødning :goodluck men held og lykke

Ægget sætter sig ikke fast 14 dage efter befrugtning. Det sker 2-6 dage efter ægløsningen, såfremt at ægget bliver befrugtet ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger.. Tusind mange tak for jeres svar..

Kan oplyse jer om at jeg havde en spontan abort, og derfor ikke er gravid..:( Havde lige et par dage herhjemme, hvor jeg synes det hele var lidt træls, <_< men nu er jeg oppe på hesten igen, (læs manden)og er begyndt kunne se det som noget positivt, for så er der da noget der kan sætte sig fast.. Glæder mig bare rigtig meget til det bliver hængende i 9 mdr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først får du lige en stor :kram

Også får du masser af :bd :bd :bd :bd :bd :bd og :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Håber snart du får står med de 2 streger igen som så blive hvor den skal!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv hvor ærgerligt med din BIO. Det er da rigtig trist, men synes det lyder, som om I tager det rigtig godt og ser fremad :) Og sådan skal det jo helst være, selvom det er møg svært!

:kram2 Håber på snarlig gevinst til jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER