Mettemor

Må jeg spise feta??

74 indlæg i dette emne

Der kan komme meget ud af feta :haha

Ja! Heldigvis er det positivt ;)

Tak alle sammen for at få mig til at smile :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Såså unge mennesker - mormor fra '79 bliver helt stresset af at høre på jer ;)

Snup du et maltbolche mormor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt i identitetskrise; jeg elsker virkelig kringle, men jeg er kun 88'er :unsure Hvor er min plads i livet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker bare; kringle med feta... Mon det kan fungere... (Graviditets-sult) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker bare; kringle med feta... Mon det kan fungere... (Graviditets-sult) :D

Kringle: mega go! Feta: mega go! Kringle med feta: mega NO go! Gravid eller ej :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snup du et maltbolche mormor

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D

:kiss Men ikke knas det. Det kan tænderne ikke holde til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss Men ikke knas det. Det kan tænderne ikke holde til :P

Visse vasse - sådan nogen gebisser er møghårdføre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Visse vasse - sådan nogen gebisser er møghårdføre ;)

Man kan selvfølgelig altid få et nyt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i ikke davoserjass? Det er et kortspil opdelt i 7 spil, hvor de første 6 spil har karakter af hjerterfri (undgå nogle kort) og det sidste er en fælles kabale hvor man skal af med sine kort hurtigst muligt :)

Det spillede vi altid hos min farmor og farfar i mens vi drak Nicoline sodavand på glasflasker og spiste After Eight chokolade

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i ikke davoserjass? Det er et kortspil opdelt i 7 spil, hvor de første 6 spil har karakter af hjerterfri (undgå nogle kort) og det sidste er en fælles kabale hvor man skal af med sine kort hurtigst muligt :)

Det spillede vi altid hos min farmor og farfar i mens vi drak Nicoline sodavand på glasflasker og spiste After Eight chokolade

Det lyder som det, der hedder Komedie i 7 Akter i min familie. Super hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i ikke davoserjass? Det er et kortspil opdelt i 7 spil, hvor de første 6 spil har karakter af hjerterfri (undgå nogle kort) og det sidste er en fælles kabale hvor man skal af med sine kort hurtigst muligt :)

Det spillede vi altid hos min farmor og farfar i mens vi drak Nicoline sodavand på glasflasker og spiste After Eight chokolade

Så lærte man noget nyt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som det, der hedder Komedie i 7 Akter i min familie. Super hyggeligt :)

Jeg kender det så åbenbart også, bare under et andet navn som jeg ikke lige kan huske...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i ikke davoserjass? Det er et kortspil opdelt i 7 spil, hvor de første 6 spil har karakter af hjerterfri (undgå nogle kort) og det sidste er en fælles kabale hvor man skal af med sine kort hurtigst muligt :)

Det spillede vi altid hos min farmor og farfar i mens vi drak Nicoline sodavand på glasflasker og spiste After Eight chokolade

Davoserjass er for fedt! :) sagde 88'eren. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Davoserjass er for fedt! :) sagde 88'eren. ;)

:ditto til begge og gerne med kringle til - som når det blev spillet hos bedstemor i barndommen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt i identitetskrise; jeg elsker virkelig kringle, men jeg er kun 88'er :unsure Hvor er min plads i livet?

 

:ditto 

 

Jeg tænker bare; kringle med feta... Mon det kan fungere... (Graviditets-sult) :D

 

Kan afsløre at drømmekage med feta er NO go så tænker ikke at kringle og feta fungerer  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Kan afsløre at drømmekage med feta er NO go så tænker ikke at kringle og feta fungerer ;)

Har du rent faktisk prøvet det? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du rent faktisk prøvet det? ;)

 

Det tænkte jeg også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Kan afsløre at drømmekage med feta er NO go så tænker ikke at kringle og feta fungerer ;)

Drømmekage med feta lyders ellers ikke helt skidt... :D Og ja, vi må li vide om du har prøvet det?! :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For et par år siden var det min niece største ønske at få drømmekage med feta til hendes fødselsdag så det lavede min mor ;) så ja jeg har prøvet det ;) men det blev nok ikke bedre af at det var hvidløgsfeta...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For et par år siden var det min niece største ønske at få drømmekage med feta til hendes fødselsdag så det lavede min mor ;) så ja jeg har prøvet det ;) men det blev nok ikke bedre af at det var hvidløgsfeta...

Åh Gud... :D Og altså bagt ind i den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For et par år siden var det min niece største ønske at få drømmekage med feta til hendes fødselsdag så det lavede min mor ;) så ja jeg har prøvet det ;) men det blev nok ikke bedre af at det var hvidløgsfeta...

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Gud... :D Og altså bagt ind i den?

 

Mener det kun var på toppen :) Og hun havde heldigvis også lavet en kage uden feta ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener det kun var på toppen :) Og hun havde heldigvis også lavet en kage uden feta ;)

Ja altså i min fantasi skal det i hvert fald være frisk feta... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER