fynboen

Nicoline`s barnedåb

17 indlæg i dette emne

Så prøver jeg at lave en... Synes det er svært at få startet på den, for hvad skal man lige skrive, men nu prøver jeg..

Dato: d 15 april

har skrevet til præsten, så håber snart at få svar..

Sted: Simmerbølle Kirke

2njbtbq.jpg

Navn: Nicoline Broholm Weinreich Holm

Broholm = mit mellemnavn fra min farmors side af.. Weinreich Holm = min kærestes slægtsnavn langt tilbage..

Gæster: ca. 16 voksne og 4 børn

Det er kun lige den nærmeste familie.

Feststed: hjemme i vores egen stue

Nu hvor ikke skal være flere kan vi sagtens være her og det bliver meget mere afslappende. Vi får en veninde til at stå i køkkenet, for at min mor, svigermor og jeg selv ikke skal stå derude hele tiden..

Mad: Kold buffet

Tunmousse m. dressing

Kogt skinke m. grønsagsterrine og salat

Ananasrand m. hønsesalat

Kold culotte m. kartoffelsalat

Leverpostej m. champignon, bacon og rødbeder

3 slags ost m. frugt og frugtsalat

Dåbskage: min veninde laver en

Hun er vildt god til det og har sagt ja til det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik vi svar fra præsten og det kunne sagtens blive d. 15 april, så nu skal vi igang med at planlægge for alvor...der er jo lige nogen ting som de skal styr på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fedt... Glæder mig til at følge med i din planlægning... For gud der er meget at holde styr på, men det hjælper en hel del når I kan være hjemme i stedet for at leje lokaler...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle kirken egentlig ikke lukke?? Troede egentlig I valgte tullebølle kirke? Har L nogen tilknytning til simmerbølle?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle kirken egentlig ikke lukke?? Troede egentlig I valgte tullebølle kirke? Har L nogen tilknytning til simmerbølle?

nej den skal ikke lukke, de holder bare kun gudstjeneste hver anden weekend... L har den tilknytning at S er døbt derude, derfor vi har valgt den...Vi synes Tullebølle kirke er så stor og når vi ikke skal være flere, så ville jeg føle vi forsvandt i den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simmerbølle kirke er også hyggelig. Vores nummer to er døbt i bøstrup kirke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simmerbølle kirke er også hyggelig. Vores nummer to er døbt i bøstrup kirke.

Jeg har aldrig været i Simmerbølle kirke, men den ser så hyggelig ud når man køre forbi...sådan en lille hyggelig landsby kirke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simmerbølle kirke er også hyggelig. Vores nummer to er døbt i bøstrup kirke.

Jeg er selv døbt i hou kirke, hvor bor du henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej den skal ikke lukke, de holder bare kun gudstjeneste hver anden weekend... L har den tilknytning at S er døbt derude, derfor vi har valgt den...Vi synes Tullebølle kirke er så stor og når vi ikke skal være flere, så ville jeg føle vi forsvandt i den...

Ja tullebølle er lidt stor... Har ikke set simmerbølle kirke inde fra men ser flot ud. Nå okay men det er vel også fint nok der er jo mange kirker på nordlangeland...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tullebølle er lidt stor... Har ikke set simmerbølle kirke inde fra men ser flot ud. Nå okay men det er vel også fint nok der er jo mange kirker på nordlangeland...

Jeg har heller ikke set den indvendigt, men kan godt forstå det betyder noget for L,nu hvor S er døbt der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke set den indvendigt, men kan godt forstå det betyder noget for L,nu hvor S er døbt der...

Helt sikkert, det kan jeg sagtens forstå.. Må se om jeg kan komme til glo barnedåb ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal op og snakke med præsten d. 27 marts, hvor vi skal snakke salmer og sådan noget...

Maden har ejg også fået bestilt og kæresten siger han kører til tyskland og køber øl, sodavand og vin.. Nu skal jeg faktisk bare lige have lavet indbydelserne færdige, have sendt dem ud så er det også på plads..

Så skal vi lige have snakket med vores søskende om de vil stå fadder til dem, men mon der bliver noget problem i det, kunne jeg ikke forestille mig...

Dåbskjolen har vi også på plads, hun skal døbes i den samme dåbskjole som jeg er døbt i, min søskende og min fætter er også døbt i den, så det havde jeg sagt fra starten af at det ville jeg have...Kjolen skal så lige vaskes, stryges og sæ sættes bånd på når vi nærmer os dagen..

Ja og så skal der så lige laves lidt bordpynt, men ellers tror jeg også det hele er på plads...

Kæresten og jeg skal så lige hvae fundet ud af hvem der skal bære... Jeg har overvejet om jeg kan, men er bange for jeg bryder sammen af glæde, for mine hormoner spiller mig stadig et puds.. Men er også bange for jeg kommer til at fortryde det, hvis det er den eneste jeg får.. Nu må vi se, kan jo også være jeg vil når vi kommer dertil...

Jeg synes faktisk vi er rimelig godt med, så nu skal dagen bare komme, så vi kan få prinsessen døbt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som om I har rigtig godt styr på dagen :)

Det er bare så hyggeligt med en arvekjole og det eneste jeg sådan mangler ved at Ronja ikke skal døbes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes helt klart du skal bære søde. Det er en kæmpe oplevelse og selvom man har hormoner der driller og man græder af glæde kan man sagtens bære. Det ved jeg, sådan var det nemlig for mig ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes helt klart du skal bære søde. Det er en kæmpe oplevelse og selvom man har hormoner der driller og man græder af glæde kan man sagtens bære. Det ved jeg, sådan var det nemlig for mig ;-)

Jeg vil også rigtig gerne, men nu må vi se hvad det bliver til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi snakket med vores søskende og de vil gerne stå fadder alle tre, så det er bare super... Nu skal indbydelserne lige sendes ud i starten af næste uge, så skulle det hele være på plads...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du har styr på det :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER