Susse

Hvordan går det i de små hjem?

19 indlæg i dette emne

Hold da op det lyder dejligt..

Jamen her der køre det faktisk også okay... Efter jeg næsten er stoppet med amningen, fordi jeg ikke kunne få det til at køre, så er Nicoline blevet mere harmonisk.. Vi er nødt til at op 2 gange om natten,hvor det tager ca 15 med hver..

Kæresten han har barsel de næste 14 dage, så det blvier dejligt lige at have lidt hjælp der..

Jeg er ikke helt ovenpå efter fødslen endnu.. Har stadig vildt ondt i skambenet når ejg skal sætte mig, så bliver faktisk nødt til at sætte mig siddelæns, når jeg skal ned i sofaen. Min blødning er holdt op, så det er jeg glad for..

Skal så lige have ringet til lægen i morgen ang. piller som kan stoppe mælkeproduktionen..

Men elelrs køre det rigtig godt, vi er ved at vænne os til det nye liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dejligt at høre status fra de små hjem :)

Her går det rigtig fint..

Han får stadig flaske og bliver ammet ved siden af.. Han skal stadig kontrolvejes og jeg er spændt på hvad han vejer næste gang.. Han er i hvert fald blevet lang..

Han sover et par gange i løbet af dagen og så sover han HELE natten, fra 20-21 om aften til 5-6 om morgenen.. Det er bare fantastisk.. Han er meget nem..

Storesøster er stadig stolt og glad for ham og min mødregruppe virker rigtig fin, de er søde allesammen :)

Vi er en glad lille familie pt..

Her er lidt billeder af Tristan som nu er 6 uger.

263c26p.jpg

o5yefq.jpg

Fastelavn 19. februar

kbr3m0.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at det går godt med jer alle :)

Her går det også godt. Johan er for det meste veltilpas, sover hele natten, dog har han lidt skrigeture om aftenen, da han har svært ved at overgive sig til søvnen.. Han sover for det meste hele natten fra kl 23-24 til 4-6.. Han er blevet god til at ligge på maven og løfte hovedet, han vil gerne snakke og have øjenkontakt med os :wub Han vejer nu 3600g og er 53cm lang.

I dag er det første dag jeg er alene med ham, min mand var hjemme de første 4 uger og min mor havde taget fri i sidste uge, så jeg har fået en meget blød start på den nye tilværelse med en lille bebs :) Jeg er også startet i mødregruppe i onsdags. De virker rigtig søde og jeg tror, at det bliver en rigtig god gruppe. Jeg har stadig lidt problemer med amningen, men kæmper videre og er sikker på, at det nok skal blive rigtig godt :)

post-217-010212300 1329730173_thumb.jpg

post-217-076028000 1329730194_thumb.jpg

post-217-006927100 1329730211_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det også godt :) men jeg er lidt misundelig på jer at jeres børn er så gode til at sove om natten :badgirl Her bliver han ammet ca hver 2-3 time også om natten og det tager som regel fra en halv til hel time inden vi er færdige og han sover. Men ud over det så er han dejlig og trives :) sidst for en uge siden vejede han 4800 og var 56 cm :biglove så en rigtig basse :)

Min kæreste er taget afsted igen, han sejler så er alene de næste 6 uger :o er lidt nervøs for hvordan det kommer til at gå, især ifht den store der skal vænne sig til at dele mors opmærksomhed og at der er et andet tempo med en baby i huset...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det godt at høre fra jer... Dejligt at høre at det går godt alle steder...

Silje havde efter 8 dage allerede taget 200 g på så hun er en basse, er spændt på hvad hun vejer når sp kommer fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majsen: Hvordan kan det være at din kæreste først har barsel nu? Her er mandens barsel desværre snart slut, er spændt på at se om jeg kan gå hjemme selv uden at blive tosset ;) Kan godt forstå at du er stoppet med amningen, det giver sikkert et meget større overskud nu beslutningen er taget :)

Shirley: Jeg er bare så vild med det kostume, var folk ikke ellevilde da de så ham den lille ært?

Storesøster ser da også noget så fin og stolt ud.

Lilleprinsessen: Sikke nogle fine billeder, er helt vild med det hvor du står med ham.. Må sørge for at få taget noget lignende. Håber amningen kommer helt op at køre for dig og at det kommer til at gå godt med at gå alene. Lyder da ellers skønt med så meget hjælp i starten.

Bumlen: Kan godt forstå at du er lidt spændt på at stå med det hele alene i 6 uger.. Hvor gammel er jeres den store? Hi hi jeg synes at det er slemt nok at stå alene med Silje i to dage denne uge hvor manden er i kbh.. Men hva faen tror at det er sundt at få afprøvet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt med alle de gode beretninger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sinning: Den store er 6 år, så han er heldigvis selvhjulpen i forhold til mange ting. Men håber bare de næste 6 uger kommer til at gå rigtig hurtig :) Tror også som du siger det er sundt at prøve, så ved man hvordan det er... men alligevel bedst når man er to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sinning,jeg klader det lige for uge 1,2,3 og 4, så er det nemmere at finde ud af..

Uge 1, ville han gerne have barsel, men holdt afspasering istedet for...

Uge 2 skulle han på kursus

Uge 3 holder barsel

Uge 4 holder barsel...

Han ville gerne holde barsel i uge 1, men fordi han skulle på kursus i uge 2, så kunne han ikke, for de må ikke dele en barsel, for så kan firmaet ikke få det refunderet... derfor har han først barsel nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah oki på den måde.. Nå lyder nu ikke værst med 3 uger fri :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah oki på den måde.. Nå lyder nu ikke værst med 3 uger fri :)

Nej vel...vi nyder det også i fulde drag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så vil jeg komme med en lille opdatering herfra :)

Herhjemme har vi virkelig været sat på prøve de sidste uger.. Johan har været meget utilfreds, grædt og nærmest skreget 24 timer i døgnet, men han er blevet en lille glad og meget snaksagelig dreng, som smiler og griner til os :loveshower :loveshower Det viste sig nemlig at, alt det skrigeri og utilfredshed skyldtes en låst nakke (som nærmest var forstuvet) og en låst venstre hofte, han har fået en masse zoneterpi og behandling hos en kiropraktor... Tænk hvad en fødsel kan gøre ved en lille baby.. hvor må det have gjort ondt.. Blev bare så lettet, da kiropraktoren fortalte hvad der var galt, for så var det ikke bare mig, som var en pyllermor, som drev sundhedsplejersken til vanvid...

Johan vejer nu 3500g og er 57cm.. Mors store dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg komme med en lille opdatering herfra :)

Herhjemme har vi virkelig været sat på prøve de sidste uger.. Johan har været meget utilfreds, grædt og nærmest skreget 24 timer i døgnet, men han er blevet en lille glad og meget snaksagelig dreng, som smiler og griner til os :loveshower :loveshower Det viste sig nemlig at, alt det skrigeri og utilfredshed skyldtes en låst nakke (som nærmest var forstuvet) og en låst venstre hofte, han har fået en masse zoneterpi og behandling hos en kiropraktor... Tænk hvad en fødsel kan gøre ved en lille baby.. hvor må det have gjort ondt.. Blev bare så lettet, da kiropraktoren fortalte hvad der var galt, for så var det ikke bare mig, som var en pyllermor, som drev sundhedsplejersken til vanvid...

Johan vejer nu 3500g og er 57cm.. Mors store dreng :loveshower

Det må virkelig være en lettelse for jer at i har fået det behandlet... Det må være ulideligt for både jer og ham at hann ahr skreget sådan og ikke har kunne udtrykke sig på andre måder...

Min søster gik også til kiropraktor med hendes søn, fordi han havde en låst hofte... Utroligt at de kan gå ind og gøre noget når deres muskler er så bløde og skrøbelige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må virkelig være en lettelse for jer at i har fået det behandlet... Det må være ulideligt for både jer og ham at hann ahr skreget sådan og ikke har kunne udtrykke sig på andre måder...

Min søster gik også til kiropraktor med hendes søn, fordi han havde en låst hofte... Utroligt at de kan gå ind og gøre noget når deres muskler er så bløde og skrøbelige...

Ja det er helt utroligt.. Vi kunne mærke en forskel lige efter første behandling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hjemme der går det fint...Kæresten er startet på arbejde i nat,så nicoline og jeg kan begynde at få lavet vores rytme...Det glæder jeg mig rigtig meget til...

Hun vokser godt vores guldklump, d. 27 februar vejede hun 4500 g og målte 56 cm...Så der er sket meget siden fødslen... Hun er også ved at have nogen rimelig gode æblrkinder, men det er nu sødt...

jeg vil også gerne vise min guldklump frem...

2ykzuop.jpg

Få timer gammel

f02354.jpg

her er hun 14 dage gammel...

24vldax.jpg

ca. 3 uger gammel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Godt at høre, at de går godt i de små hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER