Anna1980

er I begyndt på grød og mos?

6 indlæg i dette emne

Vi begyndte for snart 3 uger siden og det går over alt forventning. Han spiser som en sindssyg hver dag.

Hvordan går det hos jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hos os afventer vi lige grønt lys fra vores ssp! Hun var syg sidst hun skulle komme, så bliver først den 23. Februar hun kommer!

Supplerer du stadig med mm/ flaske - eller er han allerede på fuld kost?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her fik hun grød hver aften fra 4 mdr.

Så begyndte hun at få tænder og nu gider hun kun bryst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver stadig flaske omkring kl 6,11,15,19.30 og nogle gange kl 22. Ellers spiser han 1 dl grød mellem 8 og 9 og 1 dl kartoffelmos med andre grønsager kl 18.

Han elsker sin ske mad.

Jeg har i dag fået at vide af en anden sp at jeg skal give mere flaske så han får mere væske, men han får vand til sin grød og drikker det også så ved ikke lige hvordan jeg skal få mere i ham.

Hvor meget væske har I fået at vide jeres skal have? Min sædvanlige sp sagde at han havde et mælkebehov på 750 ml, hende i dag sagde han skulle have 1200 ml. Så er lidt forvirret. Det fordi han har lidt problemer med afføring.. Ikke voldsomt men nok til det driller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemer med afføring som i maveonde?

Hvis så kam jeg anbefale dig at prøve at købe " biogaia probiotika" som du kan købe hos Matas! Det er virkelig et vidunder middel, og har hjulpet på Noahs maveonde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay det havde jeg aldrig hørt om, men heldigvis ser det ud til at hans mave er ved at være normal. Tror det har været pga at han er begyndt på fast føde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER