Iben25

NAN 2

8 indlæg i dette emne

Hej allesammen!

Nu er vi begyndt at give vores datter NAN2. Efter vi har skiftet spiser hun slet ikke så meget af flasken.

Mætter den mere end NAN 1?

Kan den været hård for maven at skifte fra NAN 1 til NAN 2?

Hvad er forskellen på de to?

Håber der er nogle der ved lidt mere om det end mig. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej allesammen!

Nu er vi begyndt at give vores datter NAN2. Efter vi har skiftet spiser hun slet ikke så meget af flasken.

Mætter den mere end NAN 1?

Kan den været hård for maven at skifte fra NAN 1 til NAN 2?

Hvad er forskellen på de to?

Håber der er nogle der ved lidt mere om det end mig. :)

Ja nan 2 mætter mere, efter efter et halvt år så skal de bruge mere for at blive mere mæt.

Det med maven, det er forskellige fra barn til barn, men bare søg for barnet for rigelig med vand, så får barnet ik hård mave.

Min søn på 6 mdr ( i dag ) han får os Nan 2 nu men sys ikke det tager hårdt på maven, han har haft lidt tynd mave men tror nu ik det er det, men som sagt børn er forskellige. Knus s.k.w

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nan 2 mætter mere, efter efter et halvt år så skal de bruge mere for at blive mere mæt.

Det med maven, det er forskellige fra barn til barn, men bare søg for barnet for rigelig med vand, så får barnet ik hård mave.

Min søn på 6 mdr ( i dag ) han får os Nan 2 nu men sys ikke det tager hårdt på maven, han har haft lidt tynd mave men tror nu ik det er det, men som sagt børn er forskellige. Knus s.k.w

Tak for svar.

Har du oplevet at han gylper mere efter han får NAN 2?

Efter efter min datter har fået NAN 2 har hun næsten intet spist, har hård mave og gylper helt vildt meget. Først troede jeg hun havde fået en mavevirus men nu er jeg i tvivl om det er pga NAN 2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar.

Har du oplevet at han gylper mere efter han får NAN 2?

Efter efter min datter har fået NAN 2 har hun næsten intet spist, har hård mave og gylper helt vildt meget. Først troede jeg hun havde fået en mavevirus men nu er jeg i tvivl om det er pga NAN 2.

Min søn gylper faktisk aldrig, så nej, men han fik jo grød for da han var 5 mdr og der begyndte ha n at få hårdt mave men så gav jeg ham lactulose, det går afføring blød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den eneste forskel der er på nan 1 og nan 2 er mængden af tilsat jern. Den er større i nan 2 end 1.

Den ene mætter ikke mere end den anden, og der er ingen grund til at skifte fra 1 til 2, med mindre barnet har brug for den ekstra mængde af jern.

Jeg har tjekket varedeklerationen på pakkerne, undersøgt det på nestlés hjemmeside samt fået det bekræftet af sp og læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den eneste forskel der er på nan 1 og nan 2 er mængden af tilsat jern. Den er større i nan 2 end 1.

Den ene mætter ikke mere end den anden, og der er ingen grund til at skifte fra 1 til 2, med mindre barnet har brug for den ekstra mængde af jern.

Jeg har tjekket varedeklerationen på pakkerne, undersøgt det på nestlés hjemmeside samt fået det bekræftet af sp og læge.

Det var bare hvad min så sagde, men tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var bare hvad min så sagde, men tak

Det er sjovt så forskellige informationer man får fra fagfolk. Måske man skulle prøve at kontakte nestlé for at få at vide, hvad den eksakte forskel er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der gået noget tid med NAN2 og hun har det helt fint. Jeg tror faktisk det var en mavevirus.

Jeg har også hørt at man ikke behøver at skifte til NAN2 da der stort set er det samme i. Men fordi vores lokale netto løb tør for NAN1 tænkte vi at vi lige så godt kunne skifte.

Men tak for jeres svar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER