Naturegirl

jer der har fået kejsersnit

4 indlæg i dette emne

jeg blev mor for første gang til skønne lille Astrid den 14. januar.... :loveshower

det endte desværre i AK, pga. komplikationer.... det var en hård omgang, da jeg nåede et godt stykke vej med udvidelses veer, inden jeg måtte køres på operationsbordet....

det har taget tid at komme ovenpå igen, men jeg kan mærke at jeg i dag har fået det rigtig godt.... jeg kan dog mærke at jeg, efter en længere gåtur, bliver træt og øm i underlivet og lænden.... jeg længes så meget efter at komme igang med at motionere.... inden fødselen dyrkede jeg svømning, zumba, ridning og løb.... nu er det en måned siden jeg fik kejsersnit....

mit spørgsmål til jer der har været igennem kejsersnit: hvor lang tid efter kunne i begynde at dyrke motion..?? og hvilken type motion startede i med..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

8 uger som hovedregel mener jeg det er. Jeg er desværre ikke kommet igang endnu :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det siges at man må gå i gang efter 8 uger.. Men man skal særligt passe på ikke at overbelaste mavemuskulaturen.. Gang og cykling må du gøre alt det du vil så længe kroppen tillader det, så hvis det endnu ikke føles godt ville jeg vente med det andet. Jeg fik også aks dog for 6 dage siden.. og efter en lang gåtur igår kunne det bestemt mærkes i kroppen. Tror bare man skal have tålmodighed, og hvis du synes det er helt galt kan du jo prøve at snakke med din læge.. Men er sikker på at han også vil sige at tålmodighed er vejen frem ;)

Men nøj disse flotte dage længes jeg også efter en god løbetur, det kan ikke gå hurtigt nok hi hi :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gik så småt igang efter 6 uger, det var mest med alm dagligdags ting som lange gå ture og cykle, rigtig motion ventede jeg de 8 uger med så jeg var sikker på at jeg ikke ødelagde noget ved aret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER