Binser

Farvel

23 indlæg i dette emne

Nårh tøser, vi er lige kommet hjem fra scanningen. Det gik desværre ikke som forventet, der var igen hjerteblink og den var ikke vokset efter 8+1, så den var gået til for 1 uge siden.

Jeg skal på Hvidovre imorgen og have nogle piller der skal sætte gang i en abort, hvis det ikke virker skal den fjernes kirurgisk. :/

Held og lykke til jer alle sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram :kram :kram til dig, skriv endeligt, hvis det er. Er ked af det på jeres vejne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor er der uretfærdigt :( håber at du efter omstændighederne er okay.

Sender mange tanker til dig.. :,(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

håber det lykkes for jer igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det gør mig ondt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr hvor trist og synd for jer :kram2 :kiss :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Normalt holder jeg mig langt væk fra terminsgrupperne, men nu så jeg lige det var dig der skrev.

Er meget ked af det på dine vegne :( Ved at jeg nok ikke kan sige noget der trøster lige nu, men jeg tænker i hvert fald på dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

icon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er jeg ked af at høre :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhh nej :( det er jeg virkelig ked af at høre.

Håber at du er okay!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det sådan ok under omstændighederne. Har kastet op det meste af formiddagen og har ondt i maven.

Er mest nervøs for samtalen på Hvidovre imorgen, håber så meget at de piller virker så vi slipper for et indgreb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det sådan ok under omstændighederne. Har kastet op det meste af formiddagen og har ondt i maven.

Er mest nervøs for samtalen på Hvidovre imorgen, håber så meget at de piller virker så vi slipper for et indgreb.

Hvor er jeg ked af at høre det på dine vegne.

Jeg var præcis det samme igennem sidste år i marts. Hvor fosteret var gået til omkring 8+0. Jeg valgte at få det kirugiske indgreb til at starte med, for at få det overstået. Man mærker ingenting netop fordi man er i fuld narkose. Men man skal selvfølgelig gøre det man føler for. Men du skal ikke være bange for det kirugiske indgreb, det er helt smertefrit.

Held og lykke fremover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej. Det er lige det man (jeg) går og frygter i baghovedet. Jeg er rigtigt ked af det på jeres vegne og vil bare sende tanker, :kram og ønsker om at du snart kommer ovenpå og at I igen får lavet en sund lille spire.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig virkelig ondt!!! :kram :kram

Håber også, for dig at pillerne du skal have i morgen, virker!! Håber ydermere at det lykkes for jer snart igen!!

Igen det gør mig virkelig ondt!!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ht vi været til samtale på Hvidovre.

De vil ikke give mig piller da jeg er for langt henne så jeg har fået en tid på mandag til at få det fjernet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ht vi været til samtale på Hvidovre.

De vil ikke give mig piller da jeg er for langt henne så jeg har fået en tid på mandag til at få det fjernet :(

Jeg fik lavet en udskrabning sidste år, det er ikke slemt og hurtigt overstået - de havde også talt om en kemisk abort til mig, men fravalgte det da der var tale om en MA. Det værste er ventetiden du står overfor (hvis du spørger mig) :kram2 Der var slet ikke nogen mulighed for, at de kan tage dig ind i morgen?! Evt. så må du skabe dig og understrege, at du virkelig ikke kan vente så længe.. Synes det er dybt urimeligt, at du skal vente til på mandag :kram2

Er ked af, at du skal igennem det der - håber manden passer på dig og tager sig af dig.

Stort :kram og tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej, har først lige læst det nu (glemmer lidt terminsgruppen).

Sender dig en masse tanker :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER