TroldeMor

Ville i fejre en "omvendt" Valentinsdag?

21 indlæg i dette emne

Hvis man lige ser helt bort fra om éns mand er til Valentinsdag eller ej...... Og skal smide bristede blomsterhåb over højre skulder ;)

Hvis der nu var en "forkæl din mand" dag..... Skal vi kalde den machodag? :P

Ville i så bruge den? Og hvad ville i gøre?

Jeg er helt sikker på at jeg ikke kunne lade være med at forkæle ham, og så ville aftenen stå på hjemmelavet flæskesteg med det hele eller måske stegt flæsk med persillesovs på en kro (mandens favoritter) og så skulle vi ud og se actionfilm i biffen bagefter... Afsluttet hjemme med lækre specialøl, og måske en lille gave :biglove

Hvis det faldt en weekend, ville jeg nok købe en fed oplevelse til ham om dagen også.....

ELSKER bare sådan noget :loveshower Og ville faktisk næsten ønske den dag fandtes....

Jeg ved godt at Valentins ikke udelukkende er til for at manden skal forkæle.... Og i princippet kunne jeg jo bare gøre de ting for ham til Valentin.... Men det føles bare lidt som hvis man friede på skuddag fordi man i princippet må som kvinde. (som, i mit hoved, fratager manden noget mandighed :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gør langt oftere noget for ham end omvendt. Bare fordi :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt sikkert bruge en "machodag" :loveshower Ikke fordi jeg ikke forkæler ham ellers, for det gør jeg. Men jeg elsker mærkedage, så den ville jeg helt sikkert tage til mig ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør langt oftere noget for ham end omvendt. Bare fordi :biglove

:ditto

Men ville alligevel fejre sådan en dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg :) Elsker at forkæle min kæreste, så ville bare se det som en anledning hvor han ikke kan sige fra :P

Men generelt, går vi slet ikke op i de dage.. Vi er lige nu, ret gode til at "hygge og forkæle" i hverdagen. Vi er ude at spise en gang i måneden, og han køber tit chokolade eller lign..

Eller, hvis jeg fx har skrevet på facebook at jeg ville ønske jeg havde taget chokoladekiks, riskiks eller et eller andet med på arbejde som status(Mine statusser på facebook handler efterhånden mest om mad..) så kan han finde på at kigge forbi med det og overraske mig :loveshower

Men det er altså lidt i perioder.. Han gør mange små ting; Varmer varmepuden til jeg kommer hjem osv.. Hvor jeg mere er "overraskelse, vi skal i biografen eller ud og spise" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke bruge den, og jeg ønsker heller ikke at min mand bruger Valentine's Day for mig. Jeg ville langt hellere overraske ham en tilfældig dag, eller i det mindste på en dag der har betydning for os, end på en dag hvor man "gør det fordi man skal"/"fordi alle andre gør det". Jeg synes ærlig talt ikke det er så spændende at få gaver og overraskelser på en dag hvor jeg kan forvente at få det, det tager ligesom en del af det sjove af synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går valentins dag ikke begge veje?

Jeg har da i dag givet mig mand en lile gave bestående af et bil magasin, tre special øl, en lille pose flæskesvær og en chokolader..

Men som jeg skrev på kortet til min mand i dag, så vil jeg benytte enhver lejlighed til at vise, at jeg elsker ham. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den dag findes allerede! Den hedder "Bøf & Blowjob"-dag :lol Den er dog mig bekendt ikke datofastlangt ligesom valentinsdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den dag findes allerede! Den hedder "Bøf & Blowjob"-dag :lol Den er dog mig bekendt ikke datofastlangt ligesom valentinsdag ;)

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den dag findes allerede! Den hedder "Bøf & Blowjob"-dag :lol Den er dog mig bekendt ikke datofastlangt ligesom valentinsdag ;)

:lolhit :lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er Valentines Day en dag hvor mænd forkæler kvinder? :unsure

Jeg troede bare at det var en kæreste/kærlighedsdag hvor man sender Valentines kort til én man er forelsket i eller går ud og spiser med sin kæreste.

Men hvis der fandtes sådan en dag som du beskriver, så ville jeg klart fejre den for min kæreste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Bøf & Blowjob"-dag har en fast dato. Det er d. 14. marts ;) den bliver mere og mere populær i Danmark, men er endnu ikke blevet officielt anerkendt som en mærkedag.

Den er også ret udbredt ovre i england.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er Valentines Day en dag hvor mænd forkæler kvinder? :unsure

Jeg troede bare at det var en kæreste/kærlighedsdag hvor man sender Valentines kort til én man er forelsket i eller går ud og spiser med sin kæreste.

Men hvis der fandtes sådan en dag som du beskriver, så ville jeg klart fejre den for min kæreste :)

Det troede jeg også. Her blev dagen da brugt på jeg også bagte muffins til ham, og så var ude og spise og senere se film. Så vi forkælet hinanden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg tror heller ikke den er, som sådan, dedikeret til kvinden skal forkæles...... Men ofte er det indtrykket man får gennem film osv.

Og selv om man godt må forkæle manden på valentines, så er det vel ikke til at komme udenom at det er en lidt "fimset" tradition..... Med blomster, kager, hjerter og romantiske middage og ditto film?

Altså det modsatte af hvad man ville tro en machodag skulle gå ud på ;) (eller hvad B&B dag handler om :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Irland hvor min mand er fra gør man noget for hinanden, det er nok mest de unge og nyforælsket der går op i dag. Men det er begge der får noget/ bliver forkælet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg skulle gøre noget særligt for min mand, ville jeg give ham en oplevelse af en eller anden art. Til hans fødselsdag fik han en helikopter-tur, hvilket han altid har drømt om, og han blev helt vildt glad.

Mht. Valentine's, så har jeg det lidt sådan, at jeg faktisk synes det er lidt sødt og lidt hyggeligt. Jeg veeeeeeed godt det også er lidt plat og lidt amerikansk, men jeg har sagt til ham, at jeg bare en gang ønsker mig en "rigtig valentine's date", hvor jeg bliver overrasket og forkælet. Og hvert år ligner han et stort spørgsmålstegn og siger "det har du da aldrig sagt". Hehe. Det kan være det kommer en dag - man har jo lov til at drømme.

Lige for tiden er vi sådan på spareblus, så i går købte jeg købte en brændende kærlighed til ham i Netto for 3 kr. Satte den i en urtepotteskjuler vi allerede havde, og sagde at min kærlighed til ham var klar og stærk som farven på blomsten, og lige som blomsten folder den sig mere og mere ud hver dag! :-)

Nå ja, og så delte vi en god flaske rødvin, hvorefter jeg faldt i søvn på sofaen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Bøf & Blowjob"-dag har en fast dato. Det er d. 14. marts ;) den bliver mere og mere populær i Danmark, men er endnu ikke blevet officielt anerkendt som en mærkedag.

Den er også ret udbredt ovre i england.

Se det er sjovt - det er vores årsdag.. Det er jo både ondt og godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Bøf & Blowjob"-dag har en fast dato. Det er d. 14. marts ;) den bliver mere og mere populær i Danmark, men er endnu ikke blevet officielt anerkendt som en mærkedag.

Den er også ret udbredt ovre i england.

Der kan man bare se :) Så blev jeg så meget klogere idag. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er Valentines Day en dag hvor mænd forkæler kvinder? :unsure

Jeg troede bare at det var en kæreste/kærlighedsdag hvor man sender Valentines kort til én man er forelsket i eller går ud og spiser med sin kæreste.

Men hvis der fandtes sådan en dag som du beskriver, så ville jeg klart fejre den for min kæreste :)

Enig

Valentines day handler ikke om at forkæle kvinden, men om at forkæle hinanden, det er en kæreste dag, ikke en kvinbde dag

Min kæreste fik Lakdridser fra Bülow

Men bøf og blowjob dag er da super, den tror jeg kæresten mmin er med på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os fik det begge veje :)

Jeg købte morgenbrød fra bageren til os og hyggede os rigtig meget :loveshower Om eftermiddagen fik jeg en buket blomster fra InterFlora :biglove :biglove

Jeg synes vi forkælede hinanden hele dagen, dog ikke med Bøf og Blowjob :P :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige læst lidt nærmere om denne B&B dag..... Og efter hvad jeg kan læse mig frem til, er den kommet for at have en mandlig version af Valentins dag.....

Så der må være mange derude, som mener at valentin er lidt en tøsedag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER