Nitzen1987

Melder mig på banen efter en MA

12 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er desværre vendt tilbage fra juni-terminsgruppen efter en MA :(

Har netop været til udskrabning her i dag, så er ikke helt på toppen, men er, situationen taget i betragtning, ved godt mod :) Manden og jeg var i går til en scanning, som følge af 9 dage med blod i udflådet (der var ingen smerte.) Scanningen viste, som jeg frygtede, at fostrene (2) var døde :boo øv øv... Dagen igår var rigtig hård at komme igennem både for Jesper og jeg. Men efter at være hjemvendt fra sygehuset er jeg nu ved godt mod, så når min blødning er væk om en uges tid, så tager vi stille og roligt og starter projekt baby op igen... I dag ville jeg have været 10+2 henne, men ifølge den rapport som lægen har lavet på min udskrabning har fostrene ikke været mere end 8+2, da de døde - det er selvfølgelig rigtig trist at tænke på og RIGTIG hårdt at komme igennem, men det er nu en gang naturens måde at sortere de fostre væk, der ikke fungerer optimalt.

En god ting ved graviditeten har dog været at vi ved vi kan blive gravide sammen uden problemer :)

Glæder mig til (forhåbentlig) at stå med en positiv graviditetstest i hånden igen, men det gør ikke noget, at der lige går et par måneder inden, så vi kan komme os ordentlig oven på denne MA.

- Glæder mig til at følge I andres vej mod en graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Det gør mig frygtelig ondt at høre. Det er absolut ikke sjovt.

Men det at I ved at det kan lade sig gøre er et stort plus, så har man ikke det i tankerne.

Held og lykke med det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er meget ked af I skulle det igennem!!! Det må være en hård omgang!!!

Held og lykke med jeres videre projekt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor er jeg ked af at høre det. Men som du siger er det jo naturens gang. :kram

Håber der snart kommer en ny mini-schøler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså hvor er jeg bare rigtig ked af at læse dette indlæg :(

Men jeg vil ønske jer alt mulig held og lykke i det næste forsøg :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødeste Anita,

Jeg har lige kortvariget bevæget mig herind, fordi jeg fik en mail om besked fra dig. Var helt glad, fordi jeg så Mette er blevet gravid, men kom da hurtigt ned på jorden igen, da jeg læste hvad der er sket hjemme hos Jer :(

Jeg er rigtig ked af, at I skal igennem sådan en omgang, men synes det er dejligt at høre du trods alt er ved godt mod - respekt for det!

Og så får du lige en masse af :kram2 fra mig og rigtig glædelig jul!!!

:kiss fra Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, nej det er jeg ked af at høre! Jeg synes det lyder til at du har en rigtig god indstilling til det (med at det er naturens måde at sortere fostre og sådan) men det gør jo ondt alligevel. Håber I holder humøret oppe, og at der snart er en lille ny på vej igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nåhhh søde Anita, hvordan har ugen indtil nu forløbet sig? tænker på dig, fordi du har været alt dette igennem. Og vil bare lige huske dig på at bruge os til at komme af med tingene... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres hilsner, det varmer rigtig meget :)

Ugen har gået ok, er ved at være mit gamle jeg igen, selvom jeg i korte perioder bliver lidt ked, men alt i alt har jeg det godt.... Nu venter jeg bare på at jeg holder op med at bløde....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været ved lægen.... Alt var som det skulle være, blødningen er stoppet, så det der kommer nu er bare "gammelt" blod... Lægen gav også grønt lys til at vi må prøve igen :seng men sagde også, at vi ikke må blive skuffede, hvis ikke der er gevinst med det samme, da min krop skal have tid til at finde sig selv... Desuden fandt jeg ud af, at det at manden har to fastre, der er tvillinger, ikke har noget at sige i forhold til, at vi ventede tvillinger.... Forklaringen kunne være, at jeg er i stand til at producere to æg af gangen - hvis det er tilfældet er der øget sandsynlighed for at vi kan blive gravide med tvillinger igen (sammenlignet med andre der bliver gravide) Muligheden er også, at det kunne have været enæggede og det har åbenbart ikke noget at gøre med arv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

og pøj pøj med projektet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig opdatering og at I må starte op igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER