Betty87

Håndlæsning og spådomme!

33 indlæg i dette emne

Jeg sad og kiggede lidt på nettet og efter inspiration fra en veninde overvejer jeg at prøve en håndlæsnings-session.. Jeg er skeptisk og meget nysgerrig..

Er der nogen af jer der har prøvet det? `Fik i noget ud af det (var det pengene værd?)?

Og tror i på det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvor du bor henad i landet... men der bor en MEGET dygtig håndlæser i Odense...

Min veninde var hos hende - før mig... og jeg lyttede til cd'en bagefter... ALT hun sagde om min veninder - kunne jeg nikke genkendene til... og ja fremtiden finder vi jo ud af med tiden ;)

Jeg selv var også helt mundlam, da jeg havde været der.....

Og det skal lige siges at vi begge har navne der gør at hun IKKE har kunnet finde noget om os nogen steder.....

JEG tror på det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig spændende. Vil du fortælle, hvad der fx blev sagt om dig?

Hvad hedder spåkonen? Er det dyrt?

Nu er jeg fra midtjylland - men hvis jeg endelig skal afsted til én skal det være ordentligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh jeg tror på alt sådan noget.. :) kender bare ikke nogen, har ikke haft behov for at opsøge sådan en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ihvertfald det er sjovt om jeg tror på alt hvad de siger ved jeg ikke helt.

Jeg blev håndlæst af en amatør for mange mange år siden og han sagde at jeg havde en søster. Dengang var jeg 16-17 år og havde ingen søster. 3-6. mdr senere var min mor gravid med min lillesøster - det synes jeg var lidt sjovt.

Jeg er senere blevet håndlæst af Anne Marie Danefeldt, hende der var med i den 6' sans, min mor blev også håndlæst af hende. Hun ramte meget plet om os begge. Hun sagde til min mor at hun ville blive mormor i 2007 og mig at jeg ville blive mor i 2007 (hun vidste ikke vi var mor/datter) og rigtig nok blev min søn født i december 2007.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes ihvertfald det er sjovt om jeg tror på alt hvad de siger ved jeg ikke helt.

Jeg blev håndlæst af en amatør for mange mange år siden og han sagde at jeg havde en søster. Dengang var jeg 16-17 år og havde ingen søster. 3-6. mdr senere var min mor gravid med min lillesøster - det synes jeg var lidt sjovt.

Jeg er senere blevet håndlæst af Anne Marie Danefeldt, hende der var med i den 6' sans, min mor blev også håndlæst af hende. Hun ramte meget plet om os begge. Hun sagde til min mor at hun ville blive mormor i 2007 og mig at jeg ville blive mor i 2007 (hun vidste ikke vi var mor/datter) og rigtig nok blev min søn født i december 2007.

Ej hvor sjovt... For det er faktisk netop Anne Marie Danefeldt, som jeg har overvejet..

Jeg er egentlig ret facineret af den verden og meget spændt på, hvad der ville blive sagt om mig.

Men jeg er sådan lidt skeptisk og ville derfor gerne høre jer andre..

Kan du huske hvad du har givet for det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror altså ikke helt på det.. Men alligevel kunne jeg vildt godt tænke mig at prøve det!

Hvad hedder hende i Odense? :) Har hun en hjemmeside? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke på det :)

Jeg er også selv ret skeptisk.. Og har en fornemmelse af at mange af de praktiserende spåkoner og kiromanti'kere er snydere... Eller det har jeg ihvertfald en tendens til at tro. Nok fordi jeg synes det er lidt for vildt at man kan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen ønsker navnet på hende jeg var hos - så send mig en PM så jeg ikke spammer tråden ;)

Jeg gav 450 kr.. det tog ca 1 time - og så fik jeg cd med optagelserne med hjem.

Jamen hun kunne se at jeg var god til at "hjælpe" andre mennesker.. og jeg var god til at hive mig selv op - så snart jeg var ked, sur eller skuffet....

Hun kunne se at jeg tærede enormt på mig selv og mine "depoter" fordi jeg havde noget jeg kæmpet med (barnløsheden!!)

Derudover så hun at jeg igennem længere tid og nu - samt fremtiden var igang med en stor "forvandling" af mig selv.

Hun så da gudskelov også børn i min fremtid.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt... For det er faktisk netop Anne Marie Danefeldt, som jeg har overvejet..

Jeg er egentlig ret facineret af den verden og meget spændt på, hvad der ville blive sagt om mig.

Men jeg er sådan lidt skeptisk og ville derfor gerne høre jer andre..

Kan du huske hvad du har givet for det?

Jeg tror det var 1200 kr., men det var i 2005 eller 2006 så prisen kan måske have ændret sig i begge retninger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også på det. Har dog ikke selv været hos en endnu, men min mor har flere gange og de ting hun har fået at vide, har passet. Der ligger en i Århus som skulle være rigtig dygtig. Hun hedder Agma. Mener hun har en hjemmeside også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu hvor jeg ikke har prøvet det, så tror jeg ikke på det... Men lur mig om jeg ikke alligevel ville tænke en del over det, hvis jeg en dag prøvede det ;)

Jeg ville dog ikke turde prøve sådan noget. Jeg har en veninde, der fik læst hånden og hun fik så at vide, at hun ville dø ung, vistomkring 30 års alderen... Sådan en besked ville jeg bare ikke kunne rumme at få :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu hvor jeg ikke har prøvet det, så tror jeg ikke på det... Men lur mig om jeg ikke alligevel ville tænke en del over det, hvis jeg en dag prøvede det ;)

Jeg ville dog ikke turde prøve sådan noget. Jeg har en veninde, der fik læst hånden og hun fik så at vide, at hun ville dø ung, vistomkring 30 års alderen... Sådan en besked ville jeg bare ikke kunne rumme at få :unsure

Som min håndlæser sagde... så er mand ret sikker på ikke at have et job som håndlæser særlig længe hvis man bare kommer med dårlig domme...

Så HVIS hun kunne se noget frygteligt ske - så vil hun ikke sige det. Hvorfor lade os gå og være ekstra kede, beskyttende mv. hvis vi alligevel ikke kan gøre en forskel? Er det så ikke bedre og leve lykkelig uvidende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som min håndlæser sagde... så er mand ret sikker på ikke at have et job som håndlæser særlig længe hvis man bare kommer med dårlig domme...

Så HVIS hun kunne se noget frygteligt ske - så vil hun ikke sige det. Hvorfor lade os gå og være ekstra kede, beskyttende mv. hvis vi alligevel ikke kan gøre en forskel? Er det så ikke bedre og leve lykkelig uvidende ;)

Jamen det kan jeg sagtens følge... Men medmindre jeg så gik specifikt efter netop hende, så ville jeg jo ikke vide om jeg fik en med hendes holdning eller sådan en, som min veninde fik :unsure

Jeg tænker også, hvad nu hvis man får noget godt at vide, og det så ikke sker. Så ville man (eller jeg...) da blive ret så skuffet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det kan jeg sagtens følge... Men medmindre jeg så gik specifikt efter netop hende, så ville jeg jo ikke vide om jeg fik en med hendes holdning eller sådan en, som min veninde fik :unsure

Jeg tænker også, hvad nu hvis man får noget godt at vide, og det så ikke sker. Så ville man (eller jeg...) da blive ret så skuffet :rolleyes

Som hun sagde - så er alle "seriøse" håndlæser sådan... som sagt de andre holder ikke særlig længe.

Nu er det jo hvad de ser i ens hånd... det er jo ikke noget de siger sker med 110% sikkerhed.

Eksempelvis kunne hun se jeg havde en enorm lang livsline - og jeg KAN blive 98 år. Men hun kan jo ikke vide om jeg bliver kørt over af en lastbil om 10 år... ;)

Hun sagde os jeg havde 3 børnelinjer... og en halv.... men derved ikke sagt at jeg får 3 børn....

Man skal huske på - de fortæller jo kun hvad det er de kan se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som hun sagde - så er alle "seriøse" håndlæser sådan... som sagt de andre holder ikke særlig længe.

Nu er det jo hvad de ser i ens hånd... det er jo ikke noget de siger sker med 110% sikkerhed.

Eksempelvis kunne hun se jeg havde en enorm lang livsline - og jeg KAN blive 98 år. Men hun kan jo ikke vide om jeg bliver kørt over af en lastbil om 10 år... ;)

Hun sagde os jeg havde 3 børnelinjer... og en halv.... men derved ikke sagt at jeg får 3 børn....

Man skal huske på - de fortæller jo kun hvad det er de kan se :)

Jamen helt enig.. Jeg tror bare jeg er for skrøbeligt anlagt til ikke at blive lidt nervøs alligevel hvis nogen sagde at der ville ske noget rigtig rigtig skidt. Og selvom de dårlige ikke holder så længe, så kan man jo godt være uheldig. Jeg føler mig nok bare tryggest ved ikke at vide noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen helt enig.. Jeg tror bare jeg er for skrøbeligt anlagt til ikke at blive lidt nervøs alligevel hvis nogen sagde at der ville ske noget rigtig rigtig skidt. Og selvom de dårlige ikke holder så længe, så kan man jo godt være uheldig. Jeg føler mig nok bare tryggest ved ikke at vide noget :)

Jeg var også meget meget bange for hun skulle fortælle mig noget jeg ikke ville høre... (ja du kan næsten selv regne ud hvad det er).

Brugte faktisk over et år på at gå ind på hendes hjemmeside sommetider og læse... læse hvad folk skrev om hende.. og så hende i de lokale nyheder...

Min veninde tog så derud - uden jeg vidste det.. og spurgte hende.... og da hun kom hjem kunne hun berolige mig med jeg sagtens kunne tage derud...

SÅ jeg syntes man skal bruge tid på og finde ud af HVEM der skal gøre noget så personligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ved en håndlæser Anne Marie Danefeldt, nøj hun var god alt hvad hun sagde om mig som person passede perfekt og hun fik ret i jeg mødte min kæreste og han er sådan som sagde han ville være :biglove vildt at hun kunne så korrekt på en person jeg aldrig havde mødt og noget af hun sagde om ham kan man kun vide når man har kendt ham i lidt tid,faktisk har hun fået ret i meget af det hun har sagt om min fremtid. Det er lidt uhyggeligt hvis man tænker lidt over det :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om jeg tror på det... skulle nok prøve det selv for at blive overbevist :P men jeg synes da at det er spændende og sjovt. Kunne godt tænke mig at prøve det for sjov skyld, men gider bare ikke give så mange penge for det, når jeg nu ikke tror 100% på det (endnu).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været hos en og han var så skide dårlig at det var til at brække sig over.

Han dikterede simpelhen hvordan jeg skulle leve og det må de sgu ikke. Som jeg sagde til han hvis han siger jeg skal dreje til højre for at det passer og jeg så drejer til venstre. Det er jo det man kalder det frie valg. Så ligegyldig hvad de siger har man altid det frie valg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om jeg skal tro på det, vil nok først tro på det hvis jeg en dag prøver sådan en håndlæser og hun så siger de rigtige ting - så vil jeg nok tro på det :)

Men synes det lyder spændende, men lidt mange penge hvis man ikke har behov for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heller ikke overbevist

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også skeptisk overfor det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER