Camillat

Ugler eller elefanter paa Noahs babyvaerelse?

Ugler eller elefanter?    31 members have voted

  1. 1. Skal baby Noah nyde ugler eller elefanter paa sit vaerelse?

    • Ugletema
      7
    • Elefanttema
      24

Please sign in or register to vote in this poll.

32 indlæg i dette emne

Min mand og jeg er ved at planlaegge indretning af babyvaerelse til lille Noah, som kommer til verden til sommer. Jeg ELSKER at indrette!00000858.gif

Vaerelset vil primaert blive hvidt og ellers blive holdt i lyseblaa med lidt lys lime med nogle faa brune accenter. Saa maa der hellere end gerne komme nogle farverige smaating som uro over puslebord, legetoej osv. Jeg har fundet en fin ugleuro, som jeg taenkte, jeg kunne lave efter, og blev derfor lidt hooked paa et diskret ugletema... Min mand var enig lige indtil vi fandt en tilsvarende elefanturo, saa nu er vi i tvivl.... Det er jo begge soede at have i babyvaerelser og jeg kan sagtens arbejde med begge dele.

Elefanter er jo hyggelige dyr, som i 1/5 af verden er hellige... Ugler er kloge dyr, som er natteravne. Ugler er maaske en anelse sjovere end elefanter, mens elefanter nemmere kan have andre vennedyr. Nu er spoergsmaalet saa, om vi skal have ugler eller elefanter paa vaerelset?

Stem glad, darlings, og gerne med det sammeballoons.gif

post-2587-013524100 1329158766_thumb.jpg

post-2587-076088400 1329158828_thumb.jpg

post-2587-058537600 1329158879_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, det er svært.. Jeg ville indtil for nyligt have sagt elefanter uden tvivl, men uglerne er blevet sådan et hit og jeg må indrømme at jeg nok hælder mest til dem.. Det samme gør S, selvom han mener at man skal lave en krydsning og kalde den uglefant - en elefant med store kloge øjne og vinger :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om ugler er lige så populære hos dig som de er i DK.... Men her er de allevegne, og for mig er det lidt en "turn-off" :badgirl

Jeg synes ellers at ugler er rigtig fine, men vil hellere have noget alle andre ikke har ;)

Derfor ville jeg gå med elefanterne, som virkelig også er skønne :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med uglerne, men mon ikke de snart er yt igen? Mine piger har uglepuder i sengen og en ugleplakat hver fra www.navneplakaten.dk

Der kan du også få en helt fantastisk plakat med elefanter og teksten fra elefantens vuggevise :loveshower

Uh det er et svært valg.... men når nu det er en dreng, så tror jeg at jeg stemmer for en elefant. Det er bare lidt mere maskulint end en ugle. Selvom en baby selvfølgelig ikke behøver en maskulin figur på sit værelse :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt elefanter! Eeeeeeeeeeeeeelsker elefanter! :loveshower Det er sådan et dejligt dyr. Og så tror jeg personligt at de er klogere end ugler :numse :whistling

DOG synes jeg faktisk at ugleuroen er sødest, af de to uroer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes begge uroer er søde, men er mest til elefanter, så det har jeg stemt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med uglerne, men mon ikke de snart er yt igen? Mine piger har uglepuder i sengen og en ugleplakat hver fra www.navneplakaten.dk

Der kan du også få en helt fantastisk plakat med elefanter og teksten fra elefantens vuggevise :loveshower

Uh det er et svært valg.... men når nu det er en dreng, så tror jeg at jeg stemmer for en elefant. Det er bare lidt mere maskulint end en ugle. Selvom en baby selvfølgelig ikke behøver en maskulin figur på sit værelse :whistling

Uh! Hvor kan man købe sådan en plakat?? Lyder som et must-have!

Jeg har også stemt på elefanter. Eeeelsker elefanter, og jeg tror også, vi kommer til at køre på elefanter i børneværelset. Var i Ikea, da jeg lige havde fundet ud af, at jeg var gravid og så de sødeste bløde elefantbamser i verden. Ville så gerne købe en til Haddock der, men var så bange for, at det ville være jinx at begynde at købe noget allerede der. Men skal have den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det første jeg tænkte var uglerne, men forstår jeres dilemma. Elefanter er bare lidt mere babynuttede alligevel.

Ville vælge elefanter især med de farver i har valgt til hans værelse. :loveshower

MrsM: man kan også få dem som wallstickers. Hvor der er 2 eller 3 vers fra elefantens vuggevise. Og så bliver den personlig fordi man kan vælge at skrive barnets navn inde i et af versene. Så fiiin :wub

Men nu kan jeg bare ikke huske hvor jeg så den henne? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at være pænt træt af ugler efter at have set dem over alt de sidste par år, så jeg ville uden tvivl vælge elefanter. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh! Hvor kan man købe sådan en plakat?? Lyder som et must-have!

Jeg har også stemt på elefanter. Eeeelsker elefanter, og jeg tror også, vi kommer til at køre på elefanter i børneværelset. Var i Ikea, da jeg lige havde fundet ud af, at jeg var gravid og så de sødeste bløde elefantbamser i verden. Ville så gerne købe en til Haddock der, men var så bange for, at det ville være jinx at begynde at købe noget allerede der. Men skal have den!

Den kan man købe lige her http://navneplakaten.dk/velkommen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I gode - tak loveshower.gif

Ja, uglerne er faktisk lidt omnipresente og det goer det jo liiidt oev. Jeg er dog enig i at ugleuroen er absolut flottes, men elefanturo lavet i uglestil maa vaere mindst ligesaa flot. Har set nogle forskellige paa Etsy, som bestemt skal kopieres fra smile.gif

Nice med navneplakaten - det maa helt sikkert ind under foretrukne! Og Elefantens Vuggevise - hvem sagde nostalgi 7himmel.gif

Stem endelig videre, saa kigger jeg igen imorgen og tager beslutningen - selvom elefanterne ogsaa er ved at have vundet mit hjerte rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt elefanter... Synes de er meget sødere end ugler :)

Men må indrømme at jeg faktisk synes at ugleuroen er sødere end elefanturoen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh så skal man da helt sikkert have det lækre sengetøj fra Roomate i turkis og grøn med elefanterne.

En LillePer Bodil i miniformat som man kan trække rundt med og en Bobles elefant til at tumle på....

Eller Kaj Bojesen elefanten i træ til pynt og Lampen fra Zoolight med elefant.

Der kan selvfølgelig også gå lidt for meget elefant i den :whistling

Hmm nå behøver jeg sige, at elefant bliver temaet hvis vi får en dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elefanter.. Ugler er simpelthen.. Et øv-dyr :rolleyes Er simpelthen træt af at se dem ALLE vegne!!!

Elsker elefanter :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elefanter.. Ugler er simpelthen.. Et øv-dyr :rolleyes Er simpelthen træt af at se dem ALLE vegne!!!

Elsker elefanter :biglove

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Til mit forsvar, skal det så lige siges at jeg også er panisk ræd for fulge-dyr, så alle fugle er øv-dyr. Også strudser.. Ad. Giganske fugle.. ØV :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til mit forsvar, skal det så lige siges at jeg også er panisk ræd for fulge-dyr, så alle fugle er øv-dyr. Også strudser.. Ad. Giganske fugle.. ØV :whistling

:lolhit :lolhit :lolhit ...... Fugle-dyr..... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt elefanter... Synes de er meget sødere end ugler :)

Men må indrømme at jeg faktisk synes at ugleuroen er sødere end elefanturoen ;)

Jeg er helt enig paa uro-omraadetsad.gif Er bare overbevist om at elefanturoen kan goeres saa meget bedre med lidt mere kreative elefanter i samme farver som uglerne og med moerke pinde... Har nogle flere elefanturoer i mappentongue.gif

post-2587-042953200 1329166820_thumb.jpg

post-2587-062892800 1329166859_thumb.jpg

Åhhh så skal man da helt sikkert have det lækre sengetøj fra Roomate i turkis og grøn med elefanterne.

En LillePer Bodil i miniformat som man kan trække rundt med og en Bobles elefant til at tumle på....

Eller Kaj Bojesen elefanten i træ til pynt og Lampen fra Zoolight med elefant.

Der kan selvfølgelig også gå lidt for meget elefant i den :whistling

Hmm nå behøver jeg sige, at elefant bliver temaet hvis vi får en dreng :loveshower

Ha ha, hvor er du god! Alletiders tips cheerleader3.gif

- og maaske lige en ting oenskesedlen, hvis vi er ude i Kaj Bojesen... unsure.gif

Elefanter.. Ugler er simpelthen.. Et øv-dyr :rolleyes Er simpelthen træt af at se dem ALLE vegne!!!

Elsker elefanter :biglove

Say no more grin.gifgrin.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit ...... Fugle-dyr..... :D

lol_hitting.giflol_hitting.gif Totalt sidespor, men herlig underholdning loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se nu fandt du nogle meget pænere uro'er :) Jeg er på elefant-dyret :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, den første af de to elefant-uroer er super skøn! Måske ville jeg lave ørerne en anelse mindre, og placere dem en lille smule anderledes..... Men ellers er den bare så fin! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh de 2 sidste billeder er da skønne :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se nu fandt du nogle meget pænere uro'er :) Jeg er på elefant-dyret :whistling

Woop tongue.gif

Ej, den første af de to elefant-uroer er super skøn! Måske ville jeg lave ørerne en anelse mindre, og placere dem en lille smule anderledes..... Men ellers er den bare så fin! :loveshower

Ja, de oerer er en anelse vodsomme, men den er skoen! loveshower.gif

Åh de 2 sidste billeder er da skønne :loveshower

loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså... I kan jo bare vælge en indisk elefant for den har ikke nær så store ører som afrikansk elefant :whistling

Kan afsløre jeg er til elefanten og derfor har stemt på denne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt elefanter - jeg ved ikke hvorfor, men det syntes jeg bare passer bedst til en lille Noah-basse :) :7himmel

Ugler syntes jeg er lidt... piget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER