MAMMA_LICIOUS

hvor lang tid?????

20 indlæg i dette emne

Tænkte om der er nogen der har oplevet først og ku teste positiv lang tid efter udebleven mens.. I så fald hvor lang tid??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg testede først positiv 5-6 dage efter ellers forventet mens, men det viste sig senere ved scanning at det var fordi jeg havde haft en sen ægløsning... så jeg testede egentlig positiv der hvor testene siger at man kan, på forventet mens-dag..

Der er jo mange ting der skal gå op i en højere enhed før man kan teste positiv liiige på den "forventede" dag. man skal være helt sikker på sin cyklus' længde man skal vide præcis hvornår ægløsning sker, man skal vide hvornår ægget bliver befrugtet og så skal man også vide hvornår ægget sætter sig fast.. og ja, jeg tror ikke der er nogen som kan regne alle disse ting ud?..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en lille pletblødning 4 dage innden forventet mens.. Og tænkte at det måske ku ha været ægget der satte sig fast.. Og så tænker jeg ikke jeg ville ku få positiv resultat endnu...

men det mærkelige er så at jeg haar rigtig mange symptomer har virkelig store hårde bryster og de gør rigtig ondt.. Og så tænker jeg jo at hvis kroppen giver mig symptomer bør den jo også ha udskilt noget af det der hormon.. Men det er selvfølgelig bare noget jeg gætter mig til.. Håber bare jeg på et tidspunkt kan fremtrylle nogle fine streger .. Eller mens :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt udpinnet, så skulle du have haft mens den 10. Februar - men havde en pletblødning d. 6. Februar?! :unsure

Så har du formentlig haft ÆL et eller andet sted omkring den 3.-4. Februar (et skud udfra ægget som regel er befrugtet og kan sætte sig fast 2-4 dage efter mener jeg det er), altså er det i dag præcis 1 uge siden det KAN have sat sig fast, hvis der var tale om en implantationsblødning, så du har egentlig tidligst testdag et sted imellem d. 17. Og 20. Februar :) Dette med udgangspunkt i, at det er en implantationsblødning du har haft i sidste uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow.. Det har du styr på det der.. Respekt til dig :-)

Tænker du kan ha ret.. Ved bare at min cyklus er på 25 dage og i fredags var dag 25.. Men selvfølgelig hvis jeg har sen ægløsning kan det jo godt være jeg først har testdag som du siger.. Men hvordan kan kroppen så allerede udeblive??

Håber du har rigtig meget ret ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups.. Mente hvordan kroppen allerede kan signalere til kroppen så mens udebliver ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor jeg vrøvler håber du forstår hvad jeg mener;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups.. Mente hvordan kroppen allerede kan signalere til kroppen så mens udebliver ;-)

Altså nogle oplever, at kroppen med det samme begynder at sende en masse signaler, ret kort tid efter befrugtningen :) Så for at være helt objektiv, så kan det gå begge veje: det kan være, at du (ubevidst) psyker din krop fordi ønsker er så stort - men du kan jo også have en sen ÆL, hvorved det jo så er rigtigt at kroppen sender signalerne :)

Jeg har været gravid 2 gange: 1. Gang i august 2010 hvor jeg ikke havde nogen symptomer på graviditet overhovedet- jo, en murrende fornemmelse i maven hver eftermiddag i ugen op til mens skulle være kommet om søndagen. Jeg var ret overbevist om den ville komme, for nu havde jeg så mange gange fået skuffelsen, så blev mildest talt paf da der søndag morgen stadig ikke var kommet nogen mens. 2. Graviditet blev konstateret i slutningen af oktober 2010: jeg havde brugt ÆL tests (ligesom i den foregående) så jeg vidste jeg ville få mens på vores bryllupsdag. På 3. Dagen fra den dag, hvor jeg havde den tydeligste ÆL-test fik jeg pludselig en meget spændt og murrende fornemmelse i maven, jeg er slet ikke i tvivl om, af det er fra da ægget har sat sig fast, for fornemmelsen blev hængende i flere uger efter :) Også testede jeg forresten svagt posiitiv torsdag morgen 2 uger efter den spændte fornemmelse i maven var begyndt :) Det er de symptomer jeg har haft - andre måneder, hvor jeg ikke har været gravid har jeg oplevet ømme bryster osv. Efter ÆL, så det er svært tyde og skulle stole på kroppen udfra symptomer alene.

For din egen skyld, så forsøg (og ja- VED godt der er svært ;)) at indstille dig på, at det kan gå begge veje - skuffelsen er aldrig sjov at tackle :kram Jeg VED hvad jeg taler om- been there. Det er derfra kendskabet til alle de spøjse ting som jeg skrev tidligere er :rolleyes

Det bliver spændende hvad der sker til den kommende weekend, håber det ikke er kroppen som snyder, men du har haft en sen ÆL, så der er gang i babyfabrikken i kroppen :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak fordi du vil dele det med mig.. Hvis ikke der sker noget vil jeg teste på søndag ;-)

så skal jeg nok opdatere :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak fordi du vil dele det med mig.. Hvis ikke der sker noget vil jeg teste på søndag ;-)

så skal jeg nok opdatere :-)

Håber på en god opdatering til weekenden :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes jeg kan fornemme lidt mens smerter i dag.. Så måske det er på vej.. :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok.. Det var det så ikke.. Har tilgengæld fået mig noget virus.. Har mega hovedpine og ondt i hele kroppen.. :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Under dynen med dig også pas på dig selv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er du sød.. Ligger og putter på sofaen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er du sød.. Ligger og putter på sofaen ;-)

Fornuftigt - det er ikke værst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv.. Har lige været på toilet og der var blod.. Synes bare det er mærkeligt..

1. Plejer altid og ha smerter op til mens.. Synes jeg havde lidt i går.. Men har slet ikke haft i dag

2: plejer altid og ha brunt blod/udflåd når jeg får mens

men her var der bare frisk blod lige med det samme og en lille bitte klat et eller andet..

nu må jeg jo se om det ikke godt nok er mens der bare opfører sig lidt mærkeligt den her gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke nemt at vide :huh Du må vist se, om blødningen fortsætter og om mens evt. Er lidt sær denne gang - det er svært at sige, kroppen lever indimellem sit eget liv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sikker på det bare er en alm mens..

Har indtil for nylig haft pletblødninger i alle perioder og min cyklus har som sagt kun været på 25 dage.. Men fik foretaget en keglesnitsoperation først i januar og har siden ikke haft pletblødninger.. Har en teori om at efter mit celleforandring er blevet fjernet harr kroppen måske fået mere "styr" på min cyklus.. Det må jeg se i den kommende periode om jeg har ret :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor jeg savner en afslutning / konklusion på de oplevelser folk har... Hvor er opdateringerne??? (Er nysgerrig for har samme mærkelige kropsreaktioner :/ )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede først svagt positivt på 10. Dagen for udebleven mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER