Sarahb_dk

Hvor hurtigt fik i symptomer efter IUI

10 indlæg i dette emne

Ja altså.. Som overskriften siger;

Hvor hurtigt fik i symptomer efter inseminering? og hvilke?

Jeg blev insemineret for første gang her d 8 og har haft ondt (niv og murren) i underlivet her i dagene efter. I dag synes jeg også at mine bryster er lidt ømme og der er kvalme, men er det ikke lidt for tidligt? Tror bare mit hoved driller mig lidt, fordi jeg nok er lidt rigeligt fokuseret på hele projekt behandlig :whistling

Men ja, hører gerne fra andre der har prøvet samme tur og er blevet gravide om hvilke og hvor tidligt i fik symptomer?

Kh Sarah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde rigtig meget ondt i maven efter IUI i en hel uge. 4 dage efter IUI fik jeg 2 svimmelhedsanfald (som jeg nu ved skyldes ægget sætte sig fast) men så 7 dage før forventet mens fik jeg de sædvanlig symptomer som undren i maven og hovedpine. Men mens kom aldrig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede ikke så meget lige efter IUI andet end lidt niv og jag..

Symptomerne kom først rigtigt i 6. uge :)

Krydser finger for, at det er jeres tur nu :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :)

Jeg tror bare det er fordi jeg er så fokuseret, så tolker (eller overtolker :whistling ) jeg bare alle bitte små symptomer der måske kunne være noget. Jeg håber selvfølgelig at vi får et positivt resultat i første forsøg, men prøver at slå koldt vand i blodet, så jeg ikke bliver alt for skuffet. <_<

Men ja, jeg håber snart det er vores tur :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har overhovedet ingen symptomer mærket (endnu). Det eneste er, at min mens er udeblivet og der overhovedet ingen tegn er på blod eller brunligt udflåd eller lign.

Samme dag som jeg blev insemineret, kunne jeg mærke mit underliv meget tydeligt og havde en del uro/murren. Fik at vide at det var fordi der rigtig var fest deroppe og livmoderen ikke var vant til at der var så mange små svømmere så langt oppe på samme tid og at det var det jeg kunne mærke.

Skal scannes oppe på klinikken på onsdag hvor jeg er 5+2, så det blive mega spændende :loveshower

Claus var overbevist om han havde gjort mig gravid, da jeg gik derfra og han fik heldigvis ret :7himmel

Krydser fingre for at du er lige så heldig som os :goodluck :goodluck :goodluck :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har overhovedet ingen symptomer mærket (endnu). Det eneste er, at min mens er udeblivet og der overhovedet ingen tegn er på blod eller brunligt udflåd eller lign.

Samme dag som jeg blev insemineret, kunne jeg mærke mit underliv meget tydeligt og havde en del uro/murren. Fik at vide at det var fordi der rigtig var fest deroppe og livmoderen ikke var vant til at der var så mange små svømmere så langt oppe på samme tid og at det var det jeg kunne mærke.

Skal scannes oppe på klinikken på onsdag hvor jeg er 5+2, så det blive mega spændende :loveshower

Claus var overbevist om han havde gjort mig gravid, da jeg gik derfra og han fik heldigvis ret :7himmel

Krydser fingre for at du er lige så heldig som os :goodluck :goodluck :goodluck :bd :bd :bd

Hihi, det giver mening at der var en fest deroppe :P Hvis det så bare giver pote, så tager vi også det med. Jeg var inde hos Svend og hende den ældre sygeplejerske (som klappede mig på måsen på vej ud for ekstra held og lykke :haha ) og hååååber sådan at der er gevinst.. Men puha, tør bare ikke håbe for meget, er så bange for at blive skuffet..

Hvor bliver det fedt med scanningen på onsdag, kan I så se hjerteblink eller hvad ser man der? :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, det giver mening at der var en fest deroppe :P Hvis det så bare giver pote, så tager vi også det med. Jeg var inde hos Svend og hende den ældre sygeplejerske (som klappede mig på måsen på vej ud for ekstra held og lykke :haha ) og hååååber sådan at der er gevinst.. Men puha, tør bare ikke håbe for meget, er så bange for at blive skuffet..

Hvor bliver det fedt med scanningen på onsdag, kan I så se hjerteblink eller hvad ser man der? :loveshower :loveshower

Måske vi kan se hjerteblink men det er ikke sikkert. Hjertet bliver udviklet omkring det her tidpunkt, men om ikke andet kan man jo se en lille bobbel med en prik i og de kan måle hvor stor den er og om terminen passer so fare. Men spændende bliver det. Efter onsdag tør jeg osse godt ringe til lægen og få en tid til vandrejournal.

Jeg krydser alt hvad jeg kan krydse :goodluck :goodluck :goodluck

Husk at være positiv. Er sikker på det har en god effekt på kroppen og måske hjælper den lille spire på vej.... :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske vi kan se hjerteblink men det er ikke sikkert. Hjertet bliver udviklet omkring det her tidpunkt, men om ikke andet kan man jo se en lille bobbel med en prik i og de kan måle hvor stor den er og om terminen passer so fare. Men spændende bliver det. Efter onsdag tør jeg osse godt ringe til lægen og få en tid til vandrejournal.

Jeg krydser alt hvad jeg kan krydse :goodluck :goodluck :goodluck

Husk at være positiv. Er sikker på det har en god effekt på kroppen og måske hjælper den lille spire på vej.... :7himmel

Det er bare SÅ spændende med scanningen, jeg krydser fingre for at alt går som det skal :goodluck

Jeg prøver også at være positiv (manden er vist positiv nok for os begge, har er helt sikker på den er der :goodluck )men er også bange for at blive skuffet.. Men ok, bliver jo skuffet lige meget om jeg er positiv eller ej <_< Jeg glæder mig i hvert fald til at teste og så håber jeg den er der :bd :bd :bd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen, er ny herinde

Vi er ved 3 gangs forsøg ved inseminering og håber det lykkes selvom jeg ikke tror at det har, skal teste den 20 november, har været gravid en gang før men det var op til at min mor døde så der skete en biokemiske abort jeg ønsker jer alle sammen mange gange held og lykke og tillykke med graviditeten, tror det hedder reagensglasbehandling næste gang for mig mange hilsner Kristina 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået 3 iui behandlinger, og i de sidste to forløb har jeg haft bivirkninger. Murren i underliv, ømme bryster og rigtig meget svimmelhed. 

 

Det var rigtig slemt i denne cyklus, hvor det endda også gjorde ondt til insemination, og jeg måtte sygemeldes pga. svimmelhed. 

 

Har fået lavet en blodprøve på HCG tal 66, som er noget lavt. Så venter nu på den næste blodprøve i morgen og krydser fingre.

 

Held og lykke med det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER