lii

Nu blir jeg snart tosset

26 indlæg i dette emne

Min kære lille MF bliver VED med at vågne om natten!!! Nu har han gjort det i MINDST 14 dage, og jeg er GODT nok ved at være baldret! Der er jo ligesom også en arbejdsdag, der venter...

Jeg FATTER ikke, hvad jeg gør forkert!

Morgenmad kl. tidligt (06, hvis jeg er heldig)

Formiddagsmad

Frokost

Frugt

Måske lidt youghurt eller en bolle/blødt brød ca. kl. 16-17

aftensmad

vællingeflaske + sover kl. 19.45

men vågner så i løbet af natten - 2 til 3 gange. HVAD GØR JEG FORKERT?????? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du gør nok ingenting forkert :kram

Tror ikke det har noget med mad at gøre..

Hvad gør du når han vågner.. skal han have sit eller ligende?

Er han syg/forkølede... måske nogle bisser på vej..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når han vågner, får han mere flaske, for jeg tror, han er sulten. Han drikker i hvert fald også fint. Han bruger ikke sut - går ud fra, det er det, du mener? ;)

Og når han så har drukket færdig, vender han sig om på maven som jeg tager som tegn på, at han er klar til at sove videre. Det har han nemlig gjort hidtil.

´

Men de sidste mange nætter er han vågnet med det samme, jeg har taget et skridt væk fra ham...

I nat lykkedes det mig at holde en hånd på hans ryg, i ca. fem minutter, og så sneg jeg mig ud, uden at han vågnede. Men ellers har det de sidste 14 dage eller sån været noget med at græde rigtig højt, og da vi bor i lejlighed, kan jeg ligesom ikke tillade mig bare at lade ham skrige igennem - hvis det nu bare var noget med "dumme mor, bliv her".

Så jeg har taget ham med ind på sofaen og haft ham liggende på maven et par gange - ikke i streg ;) - og det har også virket godt, han falder i søvn med det samme, men når jeg så lægger ham ind i egen seng, vågner han igen.

Jeg har endda pakket ham ekstra ind i et tæppe, fordi det måske kunne være ubehageligt for ham at komme tilbage i en kold seng. Og nogle nætter lader det også til at have virket...

Men.... tjah... måske er der tænder på vej, det ved jeg aldrig før de er der :) og ja, han raller og snotter lidt - synes bare det er svært :)

Hvad gør I andre? Og hvordan med putteritualer? Lægger I dem bare ned i egen seng og går ud af værelset?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror fejlen er at du giver ham flaske når han vågner, hvis han er over et år har han slet ikke brug for mad om natten og det at du giver ham det kan gøre du vænner hans mave til det plus at han kan sove mere uroligt fordi hans mave er for fyldt.

han vil også automatisk spise mindre i løbet af dagen når han får mad om natten

jeg ved det er hårdt men du bliver nød til at give ham en kold tyrker,sørg for han er dejlig mæt når du ligger ham tag ham op når han vågner og trøst ham men prøv at lade være med at give ham mad, så er jeg sikker på han sover igennem efter et par dage

Håber snart du får din søvn igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aha! Se, det kan der måske være noget om! Men aaaahhh... kold tyrker... :blink Kan jeg måske bare trappe ned, så det bliver mest vand og bare smager bare lidt af MME? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når han vågner, får han mere flaske, for jeg tror, han er sulten. Han drikker i hvert fald også fint. Han bruger ikke sut - går ud fra, det er det, du mener? ;)

Og når han så har drukket færdig, vender han sig om på maven som jeg tager som tegn på, at han er klar til at sove videre. Det har han nemlig gjort hidtil.

´

Men de sidste mange nætter er han vågnet med det samme, jeg har taget et skridt væk fra ham...

I nat lykkedes det mig at holde en hånd på hans ryg, i ca. fem minutter, og så sneg jeg mig ud, uden at han vågnede. Men ellers har det de sidste 14 dage eller sån været noget med at græde rigtig højt, og da vi bor i lejlighed, kan jeg ligesom ikke tillade mig bare at lade ham skrige igennem - hvis det nu bare var noget med "dumme mor, bliv her".

Så jeg har taget ham med ind på sofaen og haft ham liggende på maven et par gange - ikke i streg ;) - og det har også virket godt, han falder i søvn med det samme, men når jeg så lægger ham ind i egen seng, vågner han igen.

Jeg har endda pakket ham ekstra ind i et tæppe, fordi det måske kunne være ubehageligt for ham at komme tilbage i en kold seng. Og nogle nætter lader det også til at have virket...

Men.... tjah... måske er der tænder på vej, det ved jeg aldrig før de er der :) og ja, han raller og snotter lidt - synes bare det er svært :)

Hvad gør I andre? Og hvordan med putteritualer? Lægger I dem bare ned i egen seng og går ud af værelset?

Uhhhh....jeg har overstreget det med rødt som jeg tror er det der gør at MF vågner...

Jeg er overbevist om at MF ikke er sulten, uden af vide det 100% slf, men det jeg mener er, jeg tror du "lærer ham han er sulten" (den negative rutine) ved at give ham flaske når han vågner, hvor du jo på en måde får ret i han er "sulten"...bare ikke efter mad, men nærkontakt, og den opfylder du også til UG fordi du er så skøn en mor, men han trækker dig rundt i manegen.

Den lille bisse!!! ;) Du kan hilse ham fra mig og sig at der INGEN mad er fra kl 19-06 (eller 07) færdig punktum. Nu har JEG bestemt det ;) Så lad mig være den onde :D Slut færdig....HVIS han insistere på han er tørstig så giv ham en tår vand af en kop og intet andet. På et tidspunkt bliver det RIGTIG kedeligt at vågne for en tår vand!! Ad badr og især når den dejlige nemme sutteflaske er væk...nu skal han også ARBEJDE for at få en tår at drikke....nui jeg er ond! :D HAHA!

Nå, en anden ting der er forbudt forbudt, det er at tage ham op når han først er lagt i seng. Slut med at tage ham ind i stuen etc. Det er jo klart det han vil - det er det ALLE børn eller mennesker vil, være i fysisk kontakt med vores kære, men det er der altså ikke noget af midt om natten, fordi der sover man og om dagen kan man kramme :)

Det er ikke andet en ca en mdrs tid siden vi var lige der hvor du/I er nu....vi stod også og anede ikke vores levne råd, for det ER skidesynd at lade dem skrige....jeg HADER det....men hvis du VED MF er mæt, træt, tør ble og ikke tørstig, så er der ikke mere til hinder for at han fint kan sove. Og slf ikke syg.

Den dag hvor vi lærte Emilie at lade være med at vågne var den dag JEG havde fået nok af det renderi, fordi jeg er så åbentbart blevet svagere med alderen ;) Men jeg fik nok, jeg blev faktisk næsten sur på hende og tænkte KRAFTFILMER nej nu stopper det, da hun vågnede for 7.gang i løbet af aftenen og vi havde rendt kilometer frem og tilbage for at komforte den lille fis, DA slukkede jeg for babyalarmen!!! NO MORE TEARS - DUT - Færdig!! Jeg kunne godt gennem 2 lukkede døre stadig høre hende være skidesur over jeg ikke kom marcherende én gang til, nu da hun havde råbt HOP....

Men hun vidste ikke jeg havde fået nok at NU VAR det NOK!!

Jeg tror det er derhen du skal....ikke før kan du lade være med at fise ind til bassen...for han ER ok!! :) Det er bare den der skide dårlige morsamvittighed som vi er nødt til at få noget kontrol over og ikke lade den styre os.

Det vil nok tage et par nætter eller tre men derefter tror jeg også MF har forstået at mor kommer altså ikke fordi han pipper! Eller skriger eders babyord efter hende - nix for mor sover om natten og det skal han også - hilsen onde svigermor Mette ;)

Haha!

Kæmpe kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ps. Det minder mig om en veninde jeg har, hun skrev til mig fordi hun ikke kunne forstå hvorfor hendes datter kun sov ½ time ad gangen om natten og hele tiden vågnede fordi barnet ville bytte sut......

Ehhh.....Nu har jeg kun været pædagog i 7 år så....men jeg sværger, jeg har ikke læst nogen steder at babyer foretrækker en lyserød sut fremfor en mørkerød.....MOAR altså!! :D

Hehe...

Åhh hvor er det nemt at være klog på de andres børn! :D

Men jeg HAR indrømmet jeg selv lige har stået samme sted....haha!

Kh Mette - til tider manege-trænet i det hersens baby-cirkus-helvede-himmel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når han vågner, får han mere flaske, for jeg tror, han er sulten. Han drikker i hvert fald også fint. Han bruger ikke sut - går ud fra, det er det, du mener? ;)

Og når han så har drukket færdig, vender han sig om på maven som jeg tager som tegn på, at han er klar til at sove videre. Det har han nemlig gjort hidtil.

´

Men de sidste mange nætter er han vågnet med det samme, jeg har taget et skridt væk fra ham...

I nat lykkedes det mig at holde en hånd på hans ryg, i ca. fem minutter, og så sneg jeg mig ud, uden at han vågnede. Men ellers har det de sidste 14 dage eller sån været noget med at græde rigtig højt, og da vi bor i lejlighed, kan jeg ligesom ikke tillade mig bare at lade ham skrige igennem - hvis det nu bare var noget med "dumme mor, bliv her".

Så jeg har taget ham med ind på sofaen og haft ham liggende på maven et par gange - ikke i streg ;) - og det har også virket godt, han falder i søvn med det samme, men når jeg så lægger ham ind i egen seng, vågner han igen.

Jeg har endda pakket ham ekstra ind i et tæppe, fordi det måske kunne være ubehageligt for ham at komme tilbage i en kold seng. Og nogle nætter lader det også til at have virket...

Men.... tjah... måske er der tænder på vej, det ved jeg aldrig før de er der :) og ja, han raller og snotter lidt - synes bare det er svært :)

Hvad gør I andre? Og hvordan med putteritualer? Lægger I dem bare ned i egen seng og går ud af værelset?

Hvis du spørger mig er kold tyrker den eneste vej frem :) har gjort det med begge mine børn og det har ikke ved nogen af dem taget mere end et par dage før de var vænnet til at sove istedet for at spise om natten.

men det kræver man er vedholdende og tror på det, det at bytte mælken ud med vand, vil stadig sætte hans indre ur til at skulel vågne.

Der er kun en vej frem, væk med den hyggelige nat flaske :) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhh, hvor er I hårde!!! *griner* Helt ærligt, så har jeg helt ondt i maven over at skulle gøre det.... <_< Men nå.... jeg har hørt hvad I siger, og jeg ER jo ved at være temmelig træt... så deeet.... :unsure Æj altså, hvorfor skal det være svært??? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhh, hvor er I hårde!!! *griner* Helt ærligt, så har jeg helt ondt i maven over at skulle gøre det.... <_< Men nå.... jeg har hørt hvad I siger, og jeg ER jo ved at være temmelig træt... så deeet.... :unsure Æj altså, hvorfor skal det være svært??? ;)

I HEAR YOU!!! Jeg havde også ondt i maven!!! Men kun lige til DET SEKUND hvor smerten i maven forvandlede sig til mavesurhed og galskab som gjorde at NU var det NOK!!

Måske naboerne skal ha en "advarsel" inden i går i gang, bare så de ikke ringer til politiet etc. for det kan godt være han kaster eders grimheder efter dig en 2 timer inden han giver op! Men tag ham for guds skyld ikke op og giv ham ikke noget at drikke!!! Så vinder han!

Vær stærk LL det er det eneste rigtige at gøre! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg ved det godt :)

Her til aften tog det så lige en time ekstra at putte ham i forhold til normalt, hvor det tager 10 min.... smukt... men jeg brugte den, der er beskrevet i "Sov igennem uden gråd", hvor man gentager ligeså mange gange, der skal til for at ungen tilsidst giver op og lægger sig til at sove.

Man lægger dem ned lige inden de er faldet helt hen - og uha, jeg skal da lige love for, at jeg fik skæld ud!

Når han er i dét toneleje kan jeg desværre ikke høre forskel på, om han er ked af det eller gal... og så bliver det svært :)

Men nu sover han - og så må vi jo se, hvor længe det holder....

Han har sovet ½ time til formiddagslur og ½ time til middag - det er det hele idag.... det er jo vildt. Arme dreng. Så nu skal moderen altså tage sig sammen!!! :gp

Og så holder naboen fest.... altså.... send lige et par knus denne vej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj det er bare ikke fair naboen holder fest når MF skal lære at sove igennem :( Kæmpe krammer til jer begge!!

Kan sagtens forstå det er svært at høre forskel på gråden, tror også den udligner lige der, men vær fast besluttet på at det er sådan du gør, så accepterer han det også, når han opdager at du dældulmer mener det :)

KRAM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... men jeg mener det jo ikke.... <_<

Nå.... jo... lidt... <_<

Se, natten til lørdag - hvor der var fest ;) - sov han HELE natten igennem! Ingen mad, ingen kalden, intet. Dér havde jeg taget en kamp med ham i ca. en time, hvor jeg lagde ham ned i sengen, hver gang han var ved at falde i søvn i mine arme. Og ja.... det er sådan, han længe har faldet i søvn - i mine arme efter flasken :badgirl

Men altså faldt han så HELT i søvn i sin seng. Og det virkede dén nat.

Natten til idag var så lidt anderledes. Jeg har besluttet mig for at eliminere de forskellige faktorer, så jeg véd, hvad hans gråd betyder - så han faldt i søvn i sengen - efter en time... men vågnede så igen kl. 0.30. Tilbød ham flasken, men det var ikke dét, næh, det var selskabet.

Jeg lagde ham ned igen, men så blev der skruet op. Så jeg lagde mig på madrassen på gulvet og sov med ham. Og så sov han hele natten - uden mad. Se, DET er jo fint! For så véd jeg, at det ikke er sult. Men en varm, blød moar...

Og så må jeg tage den derfra. Jeg ved, at nogle mødre synes, det er ok at sove med deres børn i en kort periode, og jeg vakler lidt imellem at gøre det for naboernes skyld. Men jeg sover jo ikke godt...

Jeg fandt dog ud af, at han har lidt søvnapnø, for på et tidspunkt vågnede jeg ved, at han bare lå HELT stille... Lagde en arm på hans mave for at se, om han trak vejret, men det gjorde han IKKE!

Heller ikke, da jeg satte mig op - det plejer han ellers at vågne ved - men der skete intet! Stadig ingen vejrtrækning! Det var spiltsekunder før jeg gik i panik! Så jeg "ruskede" i ham og råbte hans navn, hev i ham og skubbede til ham... og så åbnede han endelig øjnene. Han var HELT væk... Det var godt nok grimt.

Så nu tænker jeg på, om det er derfor, han vågner og græder? Fordi han glemmer at trække vejret. Så jeg skal lige ind og læse lidt om det...

Og ellers vil jeg bare gerne have gode fif til det med selskab om natten. Jeg kan jo fint forstå, at jeg ikke skal sove med ham, selvom det giver ro - jeg vil bare gerne vide, hvad jeg kan gøre...

Han får MASSER af knus, kys og nærværende leg i tidsrummet kl. 16.30 - 19.30 i hverdagene, så jeg tænker, at han egentlig ikke burde behøve mere. Men?

Puha, sikken smørre... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, lægen mente ikke, jeg skulle være bekymret. Så det er jeg ikke :)

Men jeg kæmper en brav kamp om aftenen nu. Igår blev jeg selvfølgelig kaldt på aftenarbejde, så dér kunne jeg ikke opdrage på ham, men det kunne jeg i aften, og selvom det tog 3 kvt længere tid end normalt, ja, så faldt han i søvn i egen seng, mens jeg bare stod ved siden af.

Og det er jo en start.

I nat sov han iøvrigt igennem uden at vågne efter at far havde puttet ham, så nu må vi se, hvordan det går i nat :)

Tak for rådene - håber, de snart virker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Josephines kindtænder rører meget på sig pt., så vi bliver vækket mange gange hver nat... Puha, det er hårdt! Jeg håber, I får lov at sove igennem hver nat snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ellers vil jeg bare gerne have gode fif til det med selskab om natten. Jeg kan jo fint forstå, at jeg ikke skal sove med ham, selvom det giver ro - jeg vil bare gerne vide, hvad jeg kan gøre...

Han får MASSER af knus, kys og nærværende leg i tidsrummet kl. 16.30 - 19.30 i hverdagene, så jeg tænker, at han egentlig ikke burde behøve mere. Men?

Hvis MF er mæt, ikke tørstig, tør i bleen, krammet rigeligt, og ikke har feber er der absolut intet i vejen for at du går ind i din egen seng og sover og han lærer at falde i søvn i sin egen seng.

Ja det er slf lidt øv at du nages af dårlig samvittighed pga naboerne, kan du ikke fortælle dem at du prøver at lære ham at sove selv?

Han skal ikke ha selskab om natten! Det er om dagen man har selskab, leger, pjatter, synger og danser, om natten der sover man. Det er ret sort/hvidt det her og det tror jeg er vigtigt, for at det meget lille barn forstår det.

De kan ikke skelne mellem søvn og en lille dans...for det jo sjovt! Mer vil have mere og dans er jo sjovt og hvorfor slutte det sjove for at gøre noget kedeligt som at sove...bahhhh!! Det har min 10 årige ikke regnet ud endnu,

men han har heldigvis lært at sådan er det, og det er det der gør forskellen. Ingen diskussioner - godnat - færdig - slut.

Væk med den dårlige samvittighed! Vid du er den SKØNNESTE mor og MF ELSKER dig.....men han er også kun et menneske drevet af lyst og vilje og det er desværre din opgave som mor at lære ham hvornår det er tid til hvad. Onde mor ;) Hehe!

Lorterolle for jeg vil da også helst hoppe og danse hele natten, jeg ELSKER at være længe oppe...hader at sove! Det så kedeligt! :D

Skriv på din arm med en sort tusch at du er den bedste mor i verden og STOL PÅ DET! Glæd dig over det og dans rundt i stuen af fryd! For det ER du og det synes MF også.....også selvom du på andre tidspunkter er dødbider-moren der siger han skal sove...øvøv ja hva faen bilder vi os ind?! ;)

KRAM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Ved det godt :)

Og det GÅR faktisk bedre nu! De sidste par nætter har han sovet helt igennem, selvom han lige vågner ved 03-tiden og siger øf. Men jeg går ikke derind.

Tidligere på aftenen igår skruede han op for volumen, men dér var det nok bare at lægge en hånd fast på hans mave og nynne en lille sang. Så sov han igen. Og DÈT kan jeg godt holde til ;)

Håber, hans periode med søvn-rod er overstået nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeeeeeeeeeeeeeah!!! Det lyder sådan!!! Aiiii FEDT LL at det hele er vendt sådan og DU KLAREDE DEN!! :D U go girl! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Njah.... tæt på :)

Lige i disse dage lader det til, at han kun vil sove igennem, når farmand har puttet ham... Jeg har INGEN ide om, hvad dét handler om, men nu må vi jo se - ellers må far putte ham hver aften ;)

Jeg ringede til sp'en forleden, for jeg var bare ved at flippe ud - da ville han heller ikke sove formiddagslur!!! Men hun sagde, at jeg bare skulle slappe af og give ham det, han gerne vil have. Dårlige vaner kan ALTID laves om igen, sagde hun og jeg må NOK sige, at det gav ro inde i mig!!!

For det var jo det med uvaner, jeg var bekymret for at få lavet...

Men hun sagde, at han var på et udviklingstrin nu, hvor han oplever mere og mere af verden, og selvom han selv synes, han kan det hele, så KAN han det ikke, og det oplever han om natten - ligesom hvis man har smerter, dem kan man godt klare i løbet af dagen, men om natten bliver de SÅ tydelige, at man ikke kan føle andet....

Så det var bare rart at snakke med hende. Og som hun sagde, så var det altså ikke så slemt at sove med ham, så længe det ikke var HVER nat :)

Pyyyh! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lii, Vi er i nøjagtig samme situation eller næsten da ^_^

Isabella har ellers sovet rigtig fint, men lige pluselig, måtte vi ikke gå fra hende! :o Hun skreg som en stykken gris :( :unsure :blink Så ind og tage hende op og med det samme bum så sov hun sgu! og hun kunne snorke som en mand...! Så tilbage i sengen og lige så snart vi nåede døren skreg hun IGEN! Samme tur ige igen igen.... Vi kunne sidde der inde i 2 timer!!!!!!! Fik nok en aften og lød hende SKRIG SHIT det var hårdt var overbevist om at jeg skadede min lillle guldklump!!!! (15 min så sov hun), - Jeg var der inde og tjekke at hun var i live 4 gange den nat!!! Og dagen efter, synes jeg hun så ud til at have lidt skade!!!! Nej det var min dårlig samvittighed!!!! Men jeg ville sgu heller ikke finde mig at blive brugt som cirkushest... Men det var så det... Nej det var det ikke, så blev hun syg, tænderne begyndt at rykke på sig, og så nu er hun vågn om natten og vil have trykhed. Når Isabella vågner om natten, bliver vi ved hende, for ved sygdom og tænder skal hun ikke være alene og har også siddet bogen "sov igennem uden gråd" op til flere gange... Vi har ALDRIG før haft så store problemer med søvnen her hjemme!!!! Men den bog er fanstisk!!! Men må indrømme at når hun er rask og tænderne er på plads, så får hun altså lov til at "skrig" hvis hun bliver sådan igen!!!

Tror din SP har helt ret! Der forgår SÅ meget i deres små hoveder og der er jo også de der berømte tigerspring :)Hvor vi kunne læse os til at de ville have vores trykhed og den skulle de have... Så selvfølgelig skal de sda også have den nu! :)

Men Puha Lii håber godt når snart MF finder ro og at I alle før natte ro igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.....den lille bisse til MF ;) Ja og Isabella! :D Hehe!

Hvad er de for nogle bisser sådan at piske mor og far rundt i manegen!??!?

Der findes ikke noget; "Det er kun mor der kan" - eller "Det er kun far der kan".....Det er noget I lærer jeres barn. Og ja kan så godt følge dig Lii, det er skidesvært og skidehårdt og den dårlige samvittighed bulrer afsted,

men træd 200 skridt tilbage og se på alle de mennesker som er voksne nu....eller gamle nu...de er kommet sig over eventuelle natte-ritualer deres mor og far bød dem da de var små...

Det er DIG og HJ der er cheferne og MF skal ikke bestemme hvem der skal lægge ham, for det er et fedt....formålet er det samme: Godnat og sov godt.

Som sagt har vi selv lige været der for nogle mdr siden, så helligere er jeg ikke, men nu hvor jeg er kommet ud på den anden side, så gør det mig ondt på jeres vegne at den lille trold driver jer derud hvor i har det skidt og tror den ene kun kan i dag fordi det er ...bla bla bla...

Hvordan går det i dag med at lægge ham?

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihihi, Mette, du er så hård *griner*

Jo, status pt er, at vi har indrettet os efter vores nye boss ;) Dvs at vi har en madras liggende på gulvet ved siden af vores senge OG en folde-sammen-madras på hans værelse til nødstilfælde eller noget :)

Vi har besluttet - efter at han krampagtigt holdt fast i min natkjole en nat, da jeg ville lægge ham i seng igen - at vi først prøver at berolige ham i hans seng, hvis han vågner om natten, og går det ikke, bliver han taget op og med ind til os, hvor han falder til ro igen med hovedet på mit bryst (nøjagtigt som vi lå de første nætter efter hans fødsel) og bliver lagt ned på madrassen, når han sover helt fast igen.

Efter et par nætter på den måde har han sovet igennem igen, så på dén måde har det været godt for os. Stille og roligt og uden utryghed :) Så altså ingen hårde nødder her *griner*

Bortset fra de nødder, JEG render rundt med... jeg producerer nemlig mælk igen nu, hvor jeg af og til sover med ham *griner* Sjovt, som ens krop har sit eget liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, ja hård men det er kun for skriftligt at visualisere min mening - at den bliver hård og firkantet for det ikke skal misforstås og så følger der alt muligt andet med! :D LOL :D Dælmer svært at forklare når man ikke sidder face to face ;)

Ai hvor skægt at du producerer mælk igen! Hi! Nå...men altså, hvis i kan leve med jeres nye måde at leve på så er det sådan i gør. Jeg har lige to-tre høner at plukke med min svigersøn når han selv bliver far en dag ;) <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, åh, hvor jeg godt kender den med, at tingene bliver så firkantede når det er sort på hvidt :) Men sådan er pædagogfaget jo ;) ;) ;)

Jo, indtil videre kan vi fint leve med måden - det resulterer nogle gange faktisk i, at han sover HELE natten uden stop i sin egen seng - som fx i nat! Og SÅ er vi bare lykkelige *griner*

Men ellers er jeg tilbage i bøgernes verden - denne gang Helen Lyng Hansens "Sådan får du dit barn til at sove" - som mere eller mindre bygger på samme principper som "Sov igennem uden gråd" - vældig humant og tilpasset den enkelte familie. OG det kan man jo godt lide at læse, når den fjerner ens dårlige samvittighed ;)

Tror iøvrigt, at din svigersøn bliver en mega god far! Og kæreste! Han er VILD med at være sammen med os og hjælpe i køkkenet! Han er allerede supergod til at tømme opvaskemaskine og røre i gryde med rosiner...

OG så har han her til morgen spillet mundharmonika.... Så deeeet.... *griner*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, sådan! Godt i finder jeres egen måde og i har det godt med det, det er jo det det i virkeligheden handler om :) Ja....han er så nuser den lille MF :) Er slet ikke i tvivl....er slet ikke i tvivl ;) - derfor han er afsat jo! ;)

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER