Posted February 10, 2012 :glad :glad :glad og Iben Hjejle er tilbage :glad ih jeg glæder mig til et godt grin :glad andre der skal se det :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 jeg skal se det, men er ikke sikker på, at jeg bryder mig så meget om holdet. synes der har været for stor udskiftning Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 :yay Jeg skal se det hvis jeg kan holde mig vågen... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 Jeg skal klart se det. Jeg er dog ikke den store fan af Iben, men Christiane er tilbage og så er Andreas Bo jo en sikker vinder! :balloon Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 jeg skal se det, og favoritterne er Christiane og Anders Bo, men jeg savner Lars Hjortshøj Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 Vi skal bestemt se det :) Jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes om det nye hold... Savner Esben Pretzman og Lasse Rimmer. Og er Lars Hjortshøj ikke også røget ud? Jeg har ærlig talt også svært ved at forestille mig at jeg kommer til at dø af grin over Anne Sofie Espersen, jeg kan bare bedre forestille mig hende i en sød familiefilm end i comedy... :unsure Og selvom jeg godt kan lide Christiane og Iben, så synes jeg ikke at de kan "kompensere" for Esben og Lasses fravær. :P Har dog høje forventninger til at Ruben Søltoft er kommet med! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 Ih jeg skal også se det. Spændende at se om det er lige så godt som det plejer at være. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 Vi skal bestemt se det :) Jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes om det nye hold... Savner Esben Pretzman og Lasse Rimmer. Og er Lars Hjortshøj ikke også røget ud? Jeg har ærlig talt også svært ved at forestille mig at jeg kommer til at dø af grin over Anne Sofie Espersen, jeg kan bare bedre forestille mig hende i en sød familiefilm end i comedy... :unsure Og selvom jeg godt kan lide Christiane og Iben, så synes jeg ikke at de kan "kompensere" for Esben og Lasses fravær. :P Har dog høje forventninger til at Ruben Søltoft er kommet med! :yay er rigtig meget enig, bortset fra, jeg ikke er særlig meget for Christiane, og så kan jeg slet ikke lide Brian Lykke - sorry to say. Men er glad for Wilson Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 er rigtig meget enig, bortset fra, jeg ikke er særlig meget for Christiane, og så kan jeg slet ikke lide Brian Lykke - sorry to say. Men er glad for Wilson Jeg kan godt lide Brian Lykke, men jeg synes ikke at han passer ind i LFB... Jeg er ikke så vild med Wilson, men jeg tror bare det er fordi jeg sammenligner ham med Lasse Rimmer (og det er sgu en hård konkurrent at kæmpe mod i min verden :biglove ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 Jeg kan godt lide Brian Lykke, men jeg synes ikke at han passer ind i LFB... Jeg er ikke så vild med Wilson, men jeg tror bare det er fordi jeg sammenligner ham med Lasse Rimmer (og det er sgu en hård konkurrent at kæmpe mod i min verden :biglove ) enig med at savne Rimmer Hende der i den røde trøje, har vist lånt den hvide kjole fra x-factor og farvet den Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 Hmm, jeg synes ikke at sketchene lever op til tidligere sæsonner indtil videre :( Suk... Og jeg er så træt af Andreas Bos parodier... (mangler en gabe-smiley) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 Jeg kan godt lide Wilson.... mums Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 Fetterlein taler jo ikke så hurtigt og så meget...?! Men det gør ALLE i Andreas Bos parodi-univers... Bah! :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 Fetterlein taler jo ikke så hurtigt og så meget...?! Men det gør ALLE i Andreas Bos parodi-univers... Bah! :rolleyes jeg synes mere, at han minder om møllehave, både i måden han snakker på og agere påå i den parodi Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 ... de må da snart finde på noget nyt.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 nåhhh hvad har de så fundet på i anden omgang Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2012 Jeg kan nu bedre lide det show de har kopieret konceptet fra Nemlig saturday night live Det er fed humor :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2012 Jeg elsker Live fra bremen :loveshower hvis der e rnogen ANdreas bo fans så er han i tv nu Share this post Link to post Share on other sites