Sign in to follow this  
Followers 0
Nitzen1987

Live fra Bremen

18 posts in this topic

:glad :glad :glad

og Iben Hjejle er tilbage :glad

ih jeg glæder mig til et godt grin :glad

andre der skal se det :)

jeg skal se det, men er ikke sikker på, at jeg bryder mig så meget om holdet. synes der har været for stor udskiftning

Annonce ♥

:yay

Jeg skal se det hvis jeg kan holde mig vågen...

Annonce ♥

Jeg skal klart se det. Jeg er dog ikke den store fan af Iben, men Christiane er tilbage og så er Andreas Bo jo en sikker vinder! :balloon

Annonce ♥

jeg skal se det, og favoritterne er Christiane og Anders Bo, men jeg savner Lars Hjortshøj

Annonce ♥

Vi skal bestemt se det :) Jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes om det nye hold...

Savner Esben Pretzman og Lasse Rimmer. Og er Lars Hjortshøj ikke også røget ud? Jeg har ærlig talt også svært ved at forestille mig at jeg kommer til at dø af grin over Anne Sofie Espersen, jeg kan bare bedre forestille mig hende i en sød familiefilm end i comedy... :unsure Og selvom jeg godt kan lide Christiane og Iben, så synes jeg ikke at de kan "kompensere" for Esben og Lasses fravær. :P Har dog høje forventninger til at Ruben Søltoft er kommet med! :yay

Annonce ♥

Ih jeg skal også se det. Spændende at se om det er lige så godt som det plejer at være.

Annonce ♥

Vi skal bestemt se det :) Jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes om det nye hold...

Savner Esben Pretzman og Lasse Rimmer. Og er Lars Hjortshøj ikke også røget ud? Jeg har ærlig talt også svært ved at forestille mig at jeg kommer til at dø af grin over Anne Sofie Espersen, jeg kan bare bedre forestille mig hende i en sød familiefilm end i comedy... :unsure Og selvom jeg godt kan lide Christiane og Iben, så synes jeg ikke at de kan "kompensere" for Esben og Lasses fravær. :P Har dog høje forventninger til at Ruben Søltoft er kommet med! :yay

er rigtig meget enig, bortset fra, jeg ikke er særlig meget for Christiane, og så kan jeg slet ikke lide Brian Lykke - sorry to say.

Men er glad for Wilson

Annonce ♥

er rigtig meget enig, bortset fra, jeg ikke er særlig meget for Christiane, og så kan jeg slet ikke lide Brian Lykke - sorry to say.

Men er glad for Wilson

Jeg kan godt lide Brian Lykke, men jeg synes ikke at han passer ind i LFB... Jeg er ikke så vild med Wilson, men jeg tror bare det er fordi jeg sammenligner ham med Lasse Rimmer (og det er sgu en hård konkurrent at kæmpe mod i min verden :biglove )

Annonce ♥

Jeg kan godt lide Brian Lykke, men jeg synes ikke at han passer ind i LFB... Jeg er ikke så vild med Wilson, men jeg tror bare det er fordi jeg sammenligner ham med Lasse Rimmer (og det er sgu en hård konkurrent at kæmpe mod i min verden :biglove )

enig med at savne Rimmer

Hende der i den røde trøje, har vist lånt den hvide kjole fra x-factor og farvet den

Annonce ♥

Hmm, jeg synes ikke at sketchene lever op til tidligere sæsonner indtil videre :(

Suk... Og jeg er så træt af Andreas Bos parodier... (mangler en gabe-smiley)

Annonce ♥

Jeg kan godt lide Wilson.... mums

Annonce ♥

Fetterlein taler jo ikke så hurtigt og så meget...?! Men det gør ALLE i Andreas Bos parodi-univers... Bah! :rolleyes

Annonce ♥

Fetterlein taler jo ikke så hurtigt og så meget...?! Men det gør ALLE i Andreas Bos parodi-univers... Bah! :rolleyes

jeg synes mere, at han minder om møllehave, både i måden han snakker på og agere påå i den parodi

Annonce ♥

... de må da snart finde på noget nyt..

Annonce ♥

nåhhh hvad har de så fundet på i anden omgang

Annonce ♥

Jeg kan nu bedre lide det show de har kopieret konceptet fra

Nemlig saturday night live

Det er fed humor :)

Annonce ♥

Jeg elsker Live fra bremen :loveshower

hvis der e rnogen ANdreas bo fans så er han i tv nu

Annonce ♥