Anna1980

er der slet ingen aktive i denne mødregruppe?

8 indlæg i dette emne

Jeg har lige meldt mig ud af den fysiske mødregruppe, fordi jeg ikke rigtig kunne med de andre... Kunne godt tænke mig denne gruppe virkede bedre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er meget lidt aktivitet der findes i denne mødregruppe og det er faktisk synd, for vores september guldklumper er jo skønne!

Jeg er heller ikke med i en fysisk mødregruppe og ville ønske der var mere aktivitet i denne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hørte oprindeligt til denne gruppe med termin den 22. September, men gik 12 dage over termin før min lille prins kom til verdenen.

Jeg synes generelt at det er skuffende lidt aktivitet der er herinde - hvilket jo er møg ærgeligt :-/

Men så tænkte jeg, om vi ikke selv kan gøre noget ved det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo lad os gøre noget... Jeg tror jeg vil oprette en tråd inde på baby 0-1 år så de ser vi findes og så kan vi oprette en billede tråd til at starte med... Og måske lige sige hvem vi er igen, hvis andre ikke kan huske det...

Jeg tror nemlig jeg vil få stor brug for en mødregruppe men kunne bare ikke med dem jeg va sat sammen med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo lad os gøre noget... Jeg tror jeg vil oprette en tråd inde på baby 0-1 år så de ser vi findes og så kan vi oprette en billede tråd til at starte med... Og måske lige sige hvem vi er igen, hvis andre ikke kan huske det...

Jeg tror nemlig jeg vil få stor brug for en mødregruppe men kunne bare ikke med dem jeg va sat sammen med

Kunne du ikke bede om at komme i en anden gruppe? Jeg kender et par stykker, der har skiftet mødregruppe, fordi de ikke lige passede sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes jeg lyder som en rigtig genial ide :-) Jeg skal i hvert fald nok melde mig i gruppen... Bare du lige giver notis når du har oprettet den!

Så må vi jo se om vi ikke alle på en eller anden måde kan bruge hinanden til sparringpartner :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes jeg lyder som en rigtig genial ide :-) Jeg skal i hvert fald nok melde mig i gruppen... Bare du lige giver notis når du har oprettet den!

Så må vi jo se om vi ikke alle på en eller anden måde kan bruge hinanden til sparringpartner :-)

Jeg har oprettet begge dele... Håber det virker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne du ikke bede om at komme i en anden gruppe? Jeg kender et par stykker, der har skiftet mødregruppe, fordi de ikke lige passede sammen.

Efter hvad jeg har forstået skal jeg kører rimelig langt for at komme i en anden mødregruppe så vil hellere forsøge at få en op og kører herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER