Guest

Fibrom i munden

5 indlæg i dette emne

Ronja fik for en uge siden fjernet et lille fibrom i munden, som som standard er blevet sendt ind for at få taget diverse prøver. Jeg ringede så i dag for at få svarene og fik fat i klinikassistenten. Hun sagde med det samme at det ikke var noget ondartet men at lægen ville ringe senere og snakke med mig. Men jeg skulle bestemt ikke være nervøs <_< Hun ringede så lidt senere og sagde at lægen først kan ringe i morgen efter kl. 15 men at jeg stadig ikke skal være nervøs og det bestemt ikke var ondartet <_<

Selvom hun har sagt jeg ikke skal være nervøs så har det da sat tankerne i gang at lægen selv vil give svarene på prøverne. Det betyder umiddelbart at der formentlig har været et eller andet.

Er der nogen der har oplevet det eller ved hvad det evt. kan være de har testet for? Synes det er lang tid at gå til i morgen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:) Tror ikke du skal være nervøs.. De fleste steder er det kun lægen som må give svar, så det er simpelthen nok "bare" fordi klinikassistenten ikke MÅ informere det.. :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Tror ikke du skal være nervøs.. De fleste steder er det kun lægen som må give svar, så det er simpelthen nok "bare" fordi klinikassistenten ikke MÅ informere det.. :)

:kram

Det er også en mulighed. Men så undrer det mig at de ikke har sagt jeg skulle ringe på et bestemt tidspunkt så jeg fik direkte fat i lægen :unsure

De tanker kører nu alligevel selvom hun har sagt den ikke var ondartet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også en mulighed. Men så undrer det mig at de ikke har sagt jeg skulle ringe på et bestemt tidspunkt så jeg fik direkte fat i lægen :unsure

De tanker kører nu alligevel selvom hun har sagt den ikke var ondartet.

Kan godt forstå du er nervøs - det er jo fordi man bare frygter der er noget galt med det kæreste man har i verden!

Men tror du ikke også, at hvis det var noget alvorligt, at de ville informere så hurtigt som muligt? Det tror jeg.. Hvis det var alvorligt, havde I slet ikke fået lov at vente til i morgen.. :kram2 :kram2 :kram2

Jeg tror alt er helt fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du er nervøs - det er jo fordi man bare frygter der er noget galt med det kæreste man har i verden!

Men tror du ikke også, at hvis det var noget alvorligt, at de ville informere så hurtigt som muligt? Det tror jeg.. Hvis det var alvorligt, havde I slet ikke fået lov at vente til i morgen.. :kram2 :kram2 :kram2

Jeg tror alt er helt fint :)

Det er lige netop det. Det er jo netom det kæreste jeg har :biglove

Jeg tror bestemt også de ville have kontaktet mig med det samme hvis det havde været alvorligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER